Website: http://www.slotenspeciaalzaak.nl
Adres: Nieuwezijds Voorburgwal 158II 1012SJ

Slotenspeciaalzaak.nl

Pluspunten
Me slot past niet in me remschijf en als ik het in me velg doe kan ik er gewoon mee rijden. Nutteloos

Antwoord Slotenspeciaalzaak.nl
Beste,

Bedankt voor je beoordeling, echter denk ik dat dit een misverstand betreft. De afmetingen van het betreffende schrijfremslot staan beschreven op onze website. Mocht het slot toch niet passen, kan deze uiteraard worden geretourneerd.

Een schijfremslot helpt inderdaad niet als je deze door de velg doet, het is echt een schijfremslot, zoals de naam wellicht doet vermoeden. Een schijfremslot is er om door de perforaties van de remschijf te doen.

Hopend op je begrip.

Gepubliceerd op: 20/09/2018

06/09/2018

Pluspunten
Snelle levering en goed ingepakt. Retourneren net zo snel, zo ook het bedrag teruggestort! Super!

Cor

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Snelle levering en een groot assortiment.
Ik had een sleutelkluis besteld. Nadat ik de code had gewijzigd zoals beschreven in de handleiding kreeg ik hem niet meer open.

De reactie van dit bedrijf is:
Wat vervelend dat je het kluisje niet openkrijgt!

We kunnen hem niet terugnemen, want wij kunnen een kluisje waarvan de code is aangepast niet meer verder verkopen en daarom ook niet terugnemen.
Antwoord Slotenspeciaalzaak.nl
Beste Maarten,

Bedankt voor je beoordeling. Omdat de kluis wegens een foutieve code niet open gaat, kunnen wij dit helaas niet onder garantie voor je oplossen.

Als er daadwerkelijk iets mis is met een product, lossen we dit uiteraard graag voor je op. Een gebruikersfout kunnen wij helaas niet verhelpen.

Hopend op je begrip.
Maarten
Ede

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Vito Maas
Dussen

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Keurig op tijd volgens afspraak. Geen enkele op of aanmerking. Afspraken worden na gekomen zoals beloofd

W. Aerts
Horst limburg

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
De verzending was supersnel, en het produkt was precies volgens beschrijving.
Ik zou ze niet kunnen bedenken.
Brenda
Heerewaarden

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Goeie en snelle service. Top.

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Dit is hoe een webshop hoort te zijn. Goede interface en customer journey voor het bestelproces.
Daarnaast was ik erg te spreken over de contact momenten. Netjes een mail na bestelling met een foto van de bestelling. Werd erg goed op de hoogte gehouden tot de producten er waren. Ook customer service was erg goed. Korte wachttijden en vriendelijk personeel.
Joep

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van je bestelling.

Mandy

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Snelle en goede levering