Website: www.sloggi-plaza.nl
Adres: Dautzenbergstraat 57 6411LA
Plaats: Heerlen

Sloggi-Plaza is dé Sloggi online specialist als u op zoek bent naar uw favoriete Sloggi ondergoed! Sloggi is de nummer één bestverkochte merk slip van Europa voor mannen en vrouwen. Sloggi ondergoed blijft mooi en behoudt zijn pasvorm, wasbeurt na wasbeurt. Wij hebben het Sloggi ondergoed online staan en kunnen dit snel leveren, wij hebben namelijk bijna de hele collectie en alle maten op voorraad.

Sloggi-plaza
8.2

Pluspunten
Prijs en snelheid van levering
n.v.t.
Hans
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten

Je moet geen artikelen verkopen die je niet op voorraad hebt.
Nu heb ik betaald voor iets dat niet geleverd gat worden maar moet wel zeven dagen wachten op mijn geld.
Antwoord Sloggi-plaza
Beste Joost, Onze welgemeende excuses dat het item niet voorradig was en u langer op uw betaling heeft moeten wachten. Wij streven ernaar dit binnen twee werkdagen weer op uw rekening te storten. Wij doen er alles aan dit in de toekomst te voorkomen. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons telefonisch bereiken op 0458506850 of via de mail op klantenservice@berden.nl. Met vriendelijke groet, Team Berden

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
punctueel
te lange levertijd
sjerp
Aldtsjerk

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Nathalie
Amstelveen

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle levering en vertrouwd
Niet
Hoogstraten
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Geen, ga zo door.

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Veel keuze, snelle levering
Moeilijk om echt te zien hoe groot de maten uitvallen. Misschien meer realistische modellen gebruiken om dit te tonen?
Nicky
Neede

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Snelle reactie.
Zorg dat je voorraad klopt met wat er op de site wordt aangeboden.
Antwoord Sloggi-plaza
Beste meneer, mevrouw, Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren naar onze klanten. Onze excuses dat wij uw bestelling niet eerder hebben kunnen leveren, doordat dit is nabesteld bij onze leverancier. Wij doen er alles aan uw bestelling zo snel mogelijk op te sturen. Met vriendelijke groet, Team Berden

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten

Meteen aangeven bij het bestellen dat de voorraad niet klopt en dus ook niet laten betalen. Nu wacht ik al 3 weken op ondergoed betaald en al. Voelt niet fijn!
Kreeg gister eindelijk een mail dat ze worden verstuurd.
Antwoord Sloggi-plaza
Beste Ank, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling. Dit komt doordat de artikelen nabesteld zijn bij onze leverancier. Wij streven ernaar de artikelen zo snel mogelijk te leveren en hopen dit proces in de toekomst te kunnen versnellen. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u contact met ons opnemen via de mail op klantenservice@berden.nl of telefonisch op 045-8506850. Met vriendelijke groet, Team Berden
Ank
Hoorn