Bedrijfsgegevens

Website: www.slimshops.nl
Adres: Hoogstraat 5 5462CW
Plaats: Veghel
Telefoon: 020 - 8203709

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Slimshops.nl
totaal score
7.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
26 beoordelingen (12 maanden)
26 beoordelingen (totaal)
374 keer bekeken
81% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
46% (12)
23% (6)
12% (3)
8% (2)
12% (3)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
helpen je waar nodig, telefonisch of via mail
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 17/09/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
snelle actie en levering
Verbeterpunten
 
Fundis Services
Gouda

Gepubliceerd op: 07/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede producten. Goede levering. Persoonlijke aandacht
We hebben een bureaufiets gekocht waar we erg tevreden mee zijn. En de bureaustoel zit ook heerlijk.
Verbeterpunten
Geen verbeterpunten
Puur Mieke
Boekel

Gepubliceerd op: 01/09/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Ik heb al meer dan een week geleden iets besteld. Levertijd zou 3-5 dagen zijn.
Inmiddels is het 10 dagen verder, niks gehoord. Zelf 3 keer gebeld naar de klantenservice. Zou 3 keer terug worden gebeld, maar heb nog steeds niet gehoord en niks geleverd gekregen!
Antwoord Slimshops.nl
Beste Timo,

Dank voor je reactie en feedback. Heel vervelend om te horen dat het destijds mis is gegaan omtrent de levering en de communicatie. We gaan hier intern mee aan de slag. Hopelijk is alles naar wens omtrent het product dat je destijds hebt besteld.

Met vriendelijke groet,

Team Slimshops
Timo
Tilburg

Gepubliceerd op: 26/08/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Verkeerde tafeltennis tafel geleverd, Slimshops.nl reageert niet om mijn emails.
Antwoord Slimshops.nl
Beste Wim,

Dank voor de reactie. We betreuren het dat er destijds een verkeerde tafeltennistafel is geleverd. Erg slordig en onze excuses daarvoor. Zojuist vernam ik van uw collega dat op 21 augustus de tafels zijn omgeruild en dat de cliënten er erg blij mee zijn. Hopelijk is alles verder naar wens.

Met vriendelijke groet,

Team Slimshops.
Wim Kemperman / CVD
Rotterdam

Gepubliceerd op: 23/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb op 18 juli een bestelling van 6 bureaustoelen gedaan en betaald. Deze zouden in week 32 bezorgd worden maar tot op heden geen enkele bevestiging nog levering ontvangen.
Gebeld en gemaild, alle gegevens genoteerd waarna gezegd wordt dat ik door iemand anders wordt terug gebeld en dat is tot op heden ook niet gebeurd.
Antwoord Slimshops.nl
Goedemiddag Ria,

We vinden het vervelend dat je destijds niet bent teruggebeld over de levering van de stoelen. We vinden het fijn dat je na deze bestelling wederom bij ons hebt besteld en dat deze stoelen binnen een dag al bij jullie op de stoep stonden.

Hopelijk kunnen we in de toekomst wederom iets voor jullie betekenen.

Vriendelijke groet,

Team Slimshops
Dolfijn Kinderopvang/ Ria van der Sluis
Barneveld

Gepubliceerd op: 22/08/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snel bezorgd
Verbeterpunten
 
Piet
Born-Obbicht

Gepubliceerd op: 07/08/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
snelle reactie, klantvriendelijk
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 03/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima service en zeer hulpvaardige helpdesk, ook voor bestellingen vanuit België.
Verbeterpunten
Het zou goed zijn om ook voor bestellingen vanuit België een trackercode mee te sturen zodat klanten kunnen volgen wat er met hun bestelling gebeurt. Misschien voorzien jullie dit reeds; bij mij lukte dit in ieder geval nog niet.
Klant
Wespelaar, België

Gepubliceerd op: 25/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Erg goed geregeld. Snelle levering en prima klantenservice
Verbeterpunten
 
Sander
Huizen

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer