Website: http://www.slapenonline.nl
Adres: Berenkoog 14 1822 BJ
Plaats: Alkmaar

Bij Slapen Online vind je alles voor je huis.

Ben je op zoek naar een nieuw bed of wil je van je slaapkamer de fijnste plek van het huis maken met een nieuw interieur? Neem een kijkje bij onze bedden, matrassen en dekbedovertrekken. Ook op het gebied van wonen ben je bij Slapen Online aan het juiste adres. Voor alle interieurstijlen hebben we de leukste accessoires en meubels. Zo maak je iedere kamer van je huis helemaal af!

Wil je onze producten in het echt voelen en testen? Dat kan in onze showroom in Alkmaar. Je kunt ons 7 dagen per week van 9:00 tot 21:00 uur bereiken. Wij werken uitsluitend op afspraak. Maak een afspraak via het contactformulier, mail naar info@slapenonline.nl of bel 088-0038680. Met meer dan 50 jaar ervaring kunnen wij je uitstekend helpen de juiste keuze te maken.

Slapen Online

Pluspunten
Persoonlijk en grondig advies en mooie kwaliteit spullen voor een goede prijs.

Rianne
Castricum

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Ze nemen alle tijd voor jou en doet niet opdringerig, zoals ik wel vaak meemaak in andere winkels, om een iets duurdere versie te kopen. Hij zoekt binnen jouw budget het perfecte matras. En dat is gelukt. Ik slaap heerlijk!

Michael Barkey

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Persoonlijke aandacht is top, heel vriendelijk en deskundig geholpen

Rick

Gepubliceerd op: 29/01/2019

1x 2 persoon bed met tv kast + 1x 140 bed voor dochter
Pluspunten
snel bezorgd en prima kwaliteit. heel tevreden. ook matras van buitengewoon maat!

Michele Parisi / Eagle Eye Consulting BV

Gepubliceerd op: 16/06/2018

latex mattress
Pluspunten
Vorige week een bed aangeschaft bij slapenonline!
Omdat ik eerst op een bed wil liggen voordat ik hem koop had ik een afspraak gemaakt met Frank in de showroom.

Bij binnenkomst werd ik heel prettig ontvangen en gingen we naar boven met een goede kop koffie. Na eerst een kwartier te hebben gepraat over van alles en nog wat kwamen we op hetgeen waar ik voor was gekomen.

1 bed viel mij gelijk in positieve zin op. Frank haakte hier mooi op in en vertelde mij van alles over het bed, de fabriek waar ze vandaan komen en de verschillende mogelijkheden. Na meerdere matrassen/bedden/ te hebben uitgeprobeerd heb ik mijn definitieve keuze gemaakt!

Al met al een top ervaring met veel persoonlijke aandacht waardoor ik een bed heb kunnen kopen die precies aansluit op mijn wensen!

Nogmaals bedankt!

Grt, Jeffrey

Jeffrey Goddijn

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Complete boxspring Marjolijn, 200x210cm, Board Grey
Pluspunten
Wij bezochten Slapen online op advies van een wederzijdse vriend. Bij ons bezoek aan de zaak maakte ik op voorhand duidelijk dat het om een oriƫntatie ging (eerste bedrijf). De eigenaar trok 2 uur uit met inventarisatie van onze wensen en voorlichting. Uiteindelijk had hij een boxspring voor ons samengesteld welke geheel naar onze wens was met een perfecte prijs/ kwaliteit verhouding. Door het kundige advies besloten wij niet meer verder te zoeken en gingen tot de aankoop over. Over de levering en montage ter plekke niets dan lof.
NVT
H. Huijbers
Oudorp (NH)

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Boxspring 180x200 kleur Board grey. 2x topmatras HR 60 koudschuim en alle toebehoren.
Pluspunten
Al lange tijd moeite met het vinden van het juiste kussen. Gedurende een aantal weken/maanden hebben we een groot aantal kussens mogen uitproberen. A.d.h.v. de bevindingen en het vakmanschap van Slapen Online, mochten we nog specifieker testen. Resultaat is een perfect passend kussen en een goede nachtrust.
Dergelijke service hebben we nog niet eerder mogen ervaren. Top!

Jurgen

Gepubliceerd op: 07/04/2017

Kussens
Pluspunten
Fijne winkel, goede keuzemogelijkheden, prima service.

Jose

Gepubliceerd op: 06/04/2017

Eenpersoons bed, extra lang
Pluspunten
Ook ons vorige bed via Slapen Online betrokken en tot grote tevredenheid. Aanbeveling derhalve!
De vervoerder had zich verslapen; ligt blijkbaar ook op een bed van Slapen Online ;-)
Jan Wagenaar
Oterleek

Gepubliceerd op: 06/04/2017

Pluspunten
Correct bedrijf, ze zeggen en beloven wat ze doen!

Paul Oomen
Waalwijk

Gepubliceerd op: 10/03/2017

voetbord met tv voor het bed me