Website: https://www.spoelder.nl
Adres: Nieuweweg 13 1251 LG
Plaats: Laren

Online vlees bestellen bij de ambachtelijke slager. Niet ingevroren, maar vers en gekoeld thuisbezorgd. Vandaag besteld, morgen in huis!

Slagerij Spoelder

Pluspunten
Goede kwaliteit. Keurig geleverd op gewenste datum !

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Als aow'er kan ik me niet zó vaak een dinertje permitteren, maar soms heb ik er gewoon zin om vrienden te verwennen. Dan wordt het geheid een bestelling bij Spoelder. "Italiaans Braadstuk" deze keer. E r werd geadviseerd om dit prachtvlees te grillen, maar ik had een fijne jus nodig, dus heb ik het vlees zojuist in de pan gebraden (tot een kerntemperatuur van 48 graden). Het diner uis pas vanavond, maar ik kon het niet laten om het vlees - rosbief - voor te proeven. Een sensatie!! Ik ben inmiddels niet anders gewend van Slagerij Spoelder, maar ik ben er werkelijk enthousiast over, wát een kwaliteit!!
Volgens mij valt er niet zo veel te verbeteren. Nu geen kapsones krijgen natuurlijk, gewoon lekker zo doorgaan!
Rob

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Gewoon kwaliteit vlees en goede service van dit bedrijf. Alles wordt vers geleverd en netjes verpakt en verzonden.
Cmctimmerwerken
Uithoorn

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Prima vlees. Levering snel en was goed gekoeld.
Marjan
Enschede

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Vlugge en ontzettend verzorgde levering... heerlijk vlees... ook minder gekende stukken vlees te koop... meer dan een aanrader

Antwoord Slagerij Spoelder
Beste, Bedankt voor het fantastische cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas
Hoek

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Snel en super leuk dat je online vlees kunt bestellen
Ik baal enorm van mezelf dat ik het verkeerde huisnummer op het formulier heb ingevuld. De biefstukken zijn bij het verkeerde huis bezorgd. Wel frappant dat het ze niet onbekend voor kwam, niet perse gebruikelijk om biefstukken met de post te sturen. Vraag me af hoe de persoon die het aannam reageerde?
Antwoord Slagerij Spoelder
Beste, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Prima verzorgd pakket!!
Ook de informatie omtrent levering was perfect.!
Het enige minpuntje vond ik de hoogte van de verzenkosten.
Antwoord Slagerij Spoelder
Beste Roel, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas
Roel
Zutphen

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, keurig vlees.

Antwoord Slagerij Spoelder
Beste Bart, Bedankt voor het fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas
Bart van der Zanden

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Alles in de winkel ziet er aantrekkelijk uit, ze zijn hulpvaardig en geven goed advies.
Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Bij catering van BBQ’s hebben ze ook verrassend lekkere salades en wordt het vlees top bereid!
Absoluut mijn voorkeursslager!

Antwoord Slagerij Spoelder
Beste Saskia, Bedankt voor het fantastische cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas
Saskia
Naarden

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Antwoord Slagerij Spoelder
Beste, Bedankt voor het fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas
Aerdenhout

Gepubliceerd op: 11/03/2019