Website: https://www.slaaploods.nl
Adres: Moskesweg 2 4815 PV
Plaats: Breda

Slaaploods.nl
Slaaploods, uw online leverancier voor alles op slaapgebied. Boxsprings, matrassen, toppers, lattenbodems, dekbedden, kussens en zelfs maatwerk matrassen. U zal merken dat onze matrassen, boxsprings en de rest van het uitgebreide assortiment van hoogwaardige kwaliteit zijn. Snelle levering, scherpe prijzen en de beste service zijn onze speerpunten!

Slaaploods.nl wenst u veel SLAAP en SHOP plezier!

Slaaploods bied u een ruim assortiment matrassen. Wanneer u een polyether matras, een nasa schuim, pocketveer of latex matras zoekt zal u nagenoeg altijd bij ons slagen. Wij hebben gemerkt dat iedere klant met een ander uitgangspunt shopt. Voor de aanschaf van een lekker bed, dit kan een goede boxspring zijn maar net zo goed alleen een nieuwe matras of bedbodem wordt er gekeken naar of kwaliteit of prijs of levertijd en of service. Natuurlijk staat het een niet los van het ander. Wij denken dan ook op al deze uitgangspunten de juiste vorm in huis te hebben. Neemt u de tijd om na te gaan wat voor u van belang is en kom zo bij de juiste partij en beddenproduct.

Slaaploods.nl B.V.

Pluspunten
correcte regeling en afhandeling, snelle maildienst, goede service!
Heel goede prijs/kwaliteitsmatras- perfecte ligging!
Vriendelijke koeriers en zeer stipt na herhaaldelijk verwittigen van leveringstijdstip! Bedankt!!
lia
hasselt

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Snelle levering van de topper, duidelijke informatie op de website en ik heb snel een keuze kunnen maken. De topper ligt heerlijk.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, ook niet in de spam.
Daan

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
vriendelijk contact, goed advies. Snelle nette aflevering van het product

Xx
Xx

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Prima snelle levering

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Bert
ENSCHEDE

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Snelle levering. Tevreden met de correcte mailing over de voortgang van de bestelling. Prima top matras. Zeer tevreden over het verbeterde slaap comfort.

Fons
Zwaag

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Prettige verkoper. Niks was te veel en goed advies gekregen. Matras bevalt goed.
jammer dat het via KPN geleverd wordt waardoor de matras niet naar boven wordt gebracht.
Yvonne
ROTTERDAM