Website: http://www.skin-shop.nl
Adres: Kromstraat 3 5388ES
Plaats: Nistelrode

Skin-shop.nl is de webshop voor huidverzorging, huidverbetering, make-up en voedingssupplementen. Met A-merken als Pascaud, La Colline, Youngblood, Hannah, Murad, Sepai, Céll Fùsion C en Laviesage lopen we voorop in de schoonheidsbranche.
Onze goede service en snelle leveringen maken ons op de juiste wijze bijzonder. Al onze bestellingen worden gratis verzonden en bij uw bestelling ontvangt u diverse samples.

Skin-shop.nl

Pluspunten
Snelle service en een proefje van een ander product. Plus een vriendelijk persoonlijk kaartje met uitleg. Top!

Rita
Hengelo Gld

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Snelle levertijd

Pluspunten
telefoon opnemen. lukt niet na meerdere dagen. heb een klacht .product bestel, betaald en na anderhalve week niet geleverd.
anja
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Mooi ruim assortiment. Fijn persoonlijk contact. Levering van product liep wat vertraging op en werd toen gelijk getelefoneerd om mij op de hoogte te brengen. Vervolgens zat er een handgeschreven briefje + kortingscode bij de bestelling. Dat zijn details waar je blij van wordt!

Martine

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Duidelijke website. Goede produkten. Snelle levering
n.v.t.
Tessa

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Lief persoonlijk briefje bij de bestelling.
Snelle levering, duidelijke site

Dafne
Noordwijk

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Zeer snel afgehandeld

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Helaas mn pakketje niet ontvangen.Zoekgeraakt...niet kunnen proberen en geld kwijt
De klant informeren/ helpen en of compensatie aanbieden bij dit soort verveelde gebeurtenissen, durf niet meer te bestellen alhoewel ik het product graag had willen proberen.
C
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Nette prijs, makkelijk bestellen, fijne producten en netjes verpakt verzonden.
Er werd aangegeven op de website: Besteld voor 15:00 uur is de volgende dag in huis. Helaas duurde dit, ondanks mijn bestelling voor 12:00 uur alsnog een dag langer. Aangegeven en van Skin-Shop gaven ze aan dat dit bij PostNL ligt. Jammer want 3x over (op de website en in de mailtjes) werd het bevestigd dus dat was het enige minpuntje. Als die zekerheid er niet is, is het misschien beter om dit niet zo specifiek te communiceren.

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Gepubliceerd op: 03/04/2019