Website: http://www.skin-shop.nl
Adres: Kromstraat 3 5388ES
Plaats: Nistelrode

Skin-shop.nl is de webshop voor huidverzorging, huidverbetering, make-up en voedingssupplementen. Met A-merken als Pascaud, La Colline, Youngblood, Hannah, Murad, Sepai, Céll Fùsion C en Laviesage lopen we voorop in de schoonheidsbranche.
Onze goede service en snelle leveringen maken ons op de juiste wijze bijzonder. Al onze bestellingen worden gratis verzonden en bij uw bestelling ontvangt u diverse samples.

Skin-shop.nl

Pluspunten
Bestelling geplaatst en betaald. De andere dag in huis!

Arri

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Snel en vriendelijk
Minder verpakkingsmateriaal nodig
Tineke

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten

Als je een product kan bestellen uit voorraad moet het artikel nog wel leverbaar zijn. Slechte zaak als dus blijkt dat het artikel er niet meer is.
Antwoord Skin-shop.nl
Dag Kees, Bedankt voor je beoordeling. Je hebt helemaal gelijk. Helaas is met het uitverkopen van Dermalogica de voorraad niet accuraat genoeg bijgewerkt. Excuus hiervoor. Groet Karin van skin-shop.nl

Gepubliceerd op: 19/02/2019

W. Kramer
Borne

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Fijn dat je kunt aangeven wanneer je het bezorgt wil hebben. Een persoonlijk briefje is leuk! Had gevraagd voor een sample voor een specifieke huidtype. Daar is ook echt rekening meegehouden. Daar hou ik van! En gratis bezorgen. Dik tevreden.
Zou niets weten.
Mieke
HOOFDDORP

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Mia
De Lier

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Persoonlijk briefje, erg leuk. Maar misschien is communicatie via Chatsessie en Whatsapp belangrijker... Het gevoel dat je 'gehoord' wordt...
Ik krijg geen reactie via chatten website en via Whatsapp. Als hebben ze het wel gelezen. Ik ben nog steeds in afwachting op een antwoord....

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Marga
Siebengewald

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Eerste maal iets besteld en zeer snelle levering. Super tevreden dus ik bestel zeker weer opnieuw

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Had per ongeluk het verkeerde pakketje ontvangen. Hebben ze erg netjes opgelost.

Minke
Weert