Website: www.Singlespeedparts.nl

7.9
8.2
7.8

Pluspunten

Sneller versturen van producten, ik wacht nu een week en heb nog niet gehoord of ontvangen, product dat volgens de website gewoon op voorraad is is nog steeds niet verstuurd. Verder heb ik op vragen voor een update geen enkele reactie gehad, nog via email nog via het contact formulier.

Gepubliceerd op: 19/09/2017
Gezin <35 jr

Stuurlint

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Single, <35 jr
Pluspunten
2 positieve punten! 1. Dat ik nu klaar ben met dit bedrijf! 2. Als/Wanneer ze je bestelling uitleverend is het wel kwaliteit.
1. Voorraad systeem. (Klopt helemaal niks van.) 2. Zeggen je op de hoogte te van bestelling. (Dit doen ze niet! Het voorraad systeem klopt niks van en laten je gewoon wachten totdat je zelf begint af te vragen waar je bestelling blijft) 3. Communicatie. (Bellen was een aantal jaren terug al rampzalig. Deze x niet eens meer geprobeerd, alle problemen is het bedrijf leken toch nog het zelfde te zijn. Email, er kan makkelijk 1 of 2 dagen overheen gaan dat je een reactie krijgt. Niet echt bij de tijd.) 4. Afspraken. (maken ze met je, doen heel meelevend maar komen niks na. Je moet overal zelf achteraan zitten!)
Antwoord Singlespeedparts.nl
Zeer spijtig dat u een vervelende aankoopervaring heeft, uw ervaring is niet representatief voor ons bedrijf.

Ons voorraadsysteem klopt wel degelijk vandaag de dag, het kan soms enkele dagen duren voor we leveren aangezien we ook de voorraad van de leverancier bijhouden.

Uw laatste order was van donderdag, die zouden we op maandag verzenden. Op uw verzoek hebben we uw stuurlint omgezet naar een andere kleur. Daar ging het mis aan onze kant. De order is 'gepicked' op basis van een orderprint in plaats van met de pakbon met barcodes. Hierdoor is de verkeerde kleur ingesloten. We hebben u aangeboden de juiste op te sturen en de andere terug te halen.

De rest gaat over een zaak uit eind 2013 dus dat is nu ruim 3.5 jaar geleden.
Geert
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 27/08/2017
Single, <35 jr

Een aantal jaren terug zo goed als heel mijn fiets in onderdelen besteld. Vooraf om de voorraad gevraagd. > De levertijd liep maar uit en uit. (zouden het steeds binnen een paar dagen of die week binnen krijgen) > Vraagt na een tijd om een deellevering omdat het wel heel erg lang duurt. > Deel levering verzonden maar niet compleet met wat op de pakbon stond. (Zadelpenklem en balhoofdlager Ontbreken.) > Vraagt waarom het zo lang duurt en krijgt als antwoord. "Omdat jou bestelling nog niet compleet was hebben we jou onderdelen aan een ander meegegeven." > Weer een deel levering. Zadelpenklem zit erbij maar is defect, nog steeds geen balhoofdlagers. > balhoofdlagers geleverd. > laatste onderdeel stond "op voorraad" maar blijkt niet eens leverbaar meer. Andere uitgezocht. > Nieuwe zadelpenklem geleverd. Dit alles heeft ruim 2 maanden en heel veel telefoontjes en mailtjes gekost

Aantal jaar verder. Had snel een paar dingen nodig en deze shop was de enigste die beweerde beide "in voorraad" te hebben. Na een aantal dagen niks te hebben gehoord toch maar eens een mailtje gestuurd. Blijkt het dat het stuurlint niet "in voorraad" was, wat het wel stond. Gevraagd of ik het stuurlint kon wisselen wat kon. Hebben ze het zelfde stuurlint alleen helemaal een andere kleur opgestuurd die goedkoper was. Credit boeking zou "vandaag" gemaakt worden. Een later. Nog niks. Weer een mailtje kreeg een credit bon en 3 dagen later was het verschil bijgeschreven.

Ik bestel hier niks meer!!!
Pluspunten
ik ben tevreden dat ik een voorvork heb gevonden een retro model er bestaat nog altijd iets van nieuw is niet altijd beter dan het oudere
mvg henk van daele

van daele henk
belgie stad brugge

Gepubliceerd op: 25/08/2017
55 jr of ouder
Pluspunten
Wat een service! Zondag besteld, dinsdag-ochtend al geleverd. Duidelijke productomschrijvingen, Q&A bij producten zijn erg handig.
Website is soms traag of, of geeft foutmelding. Vermoedelijk probleem bij webhosting. Betere site zou totaalbeleving top maken.
Antwoord Singlespeedparts.nl
Wij werken aan een update van onze websoftware die de groei van onze sites aankan. Duurt helaas langer dan gepland maar dit jaar zijn we weer technisch helemaal up to date.
Frederik Flamée
Dilbeek - België

Gepubliceerd op: 25/08/2017
Gezin 35-55 jr

Halo singlespeed conversie-kit / Tandwiel / Zadel
Pluspunten
Uitgebreid assortiment van fijne spullen tegen scherpe prijzen.

Eelco

Gepubliceerd op: 24/08/2017
Gezin 35-55 jr

Fietsonderdelen
Pluspunten

Website up to date houden, ik wacht nog steeds op de terugbetaling van het wiel dat jullie wél op de website zetten ter verkoop maar dat jullie in realiteit helemaal niet verkopen. Dit kwam ik pas te weten toen ik zelf een week na mijn bestelling contact opnam met jullie, we zijn nu weeral een week verder en heb mijn geld nog steeds niet teruggezien.
Antwoord Singlespeedparts.nl
Uw terugbetaling is geheel gedaan. U had via bancontact uit Belgie betaald. We hebben bij u via e-mail uw IBAN opgevraagd en de betaling in orde gemaakt.

Dit proces duurde iets langer dan bij ideal, creditcard, etc. Bij Bancontact / Mr Cash betalingen zien wij minder details van de afzender waardoor er meer handmatige acties nodig zijn.

Niettemin duurde het daardoor inderdaad langer dan gebruikelijk en dat is zeker een verbeterpunt wat we ook met onze betaalprovider zullen afstemmen. Van opzet was geen sprake.

Het bestelde Aerospoke wiel houden we de voorraden wel degelijk van bij maar hier was een voorraadsynchronisatie stukgelopen omdat een SKU van een artikel uit de database leverancier was verwijderd. We nemen dit mee.

Gepubliceerd op: 27/07/2017
Single, <35 jr
Pluspunten
Snel, groot aanbod, goedkoop.
Site wat overzichtelijker. Evt wekelijkse aanbiedingen.
Antwoord Singlespeedparts.nl
We werken aan een geheel nieuwe site die hopelijk ook wat overzichtelijker zal zijn. Wij focussen verder op de kwaliteit van ons advies, de winkelmogelijkheden en een lage vaste prijs. Een vaste weekaanbieding zullen we dan ook niet zo snel invoeren. Als onze concurrent er wel 1 heeft dan zullen wij de prijs direct matchen.

Gepubliceerd op: 07/05/2017

Wielen.

J
Haarlem

Gepubliceerd op: 03/05/2017
Single, 35-55 jr

Straps en pedals
Pluspunten
Uitgebreid assortiment, snelle levering,
Website, winkelwagentje was meerdere malen ineens leeg. Communicatie bij vertraagde levering
Antwoord Singlespeedparts.nl
Rond de tijd van uw order (11 mei) hebben we een crash in de database gehad die waarschijnlijk ook het probleem van het winkelmandje heeft veroorzaakt. Excuses voor dat ongemak.

Gepubliceerd op: 11/04/2017