Website: www.Singlespeedparts.nl

7.8
7.9
8.1
7.8

Pluspunten
Goeie service, snelle levering!
De technische productinformatie wordst niet altijd even consequent bij elk product weergegeven. Dat is wel wenselijk om dat jullie productleveren die vaak niet of nauwelijks op ander websites te vinden zijn. Dat laatste is een "unique sellingpoint".
Jasper
HENGELO GLD

Gepubliceerd op: 02/01/2018
Gezin 35-55 jr

Laatste product: Dia-Compe 806 DP Remklauw
Eerdere bestellingen:
Wielset (paste bij nader inzien toch niet op mijn fiets, maar de set kon ik proleemloos terugsturen, geweldig!).
Gusset 1-ER Single Speed Kit
BLB Get Shorty Grips
Ass Saver
Pluspunten
Duidelijke web site
Snelle afhandeling
Duidelijke communicatie
Goede Service

Gepubliceerd op: 30/11/2017
Gezin 35-55 jr

veel onderdelen besteld voor mijn Single Speed fiets.

Maarten
Amstelveen

Gepubliceerd op: 26/11/2017
Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Telephone meteen opgenomen en de vakkennis is groot en komt betrouwbaar over. Ik heb een Gipiemme wheel set willen bestellen en die waren niet meer in voorraad dus heb ik gevraagd voor advies. Uiteindelijk is de Miche set die ik besteld een betere product en ik ben er heel blij mee. Dank jullie wel.

Peter Collins

Heemstede

Gepubliceerd op: 05/11/2017
55 jr of ouder

Miche wheel set, Sturmey Archer freewheel.
Pluspunten

Sneller versturen van producten, ik wacht nu een week en heb nog niet gehoord of ontvangen, product dat volgens de website gewoon op voorraad is is nog steeds niet verstuurd. Verder heb ik op vragen voor een update geen enkele reactie gehad, nog via email nog via het contact formulier.
Antwoord Singlespeedparts.nl
Uw bestelde stuurlint was vertraagd. We hebben u ook geïnformeerd hierover. Op onze website geven we zo duidelijk mogelijk weer wat u kan verwachten.

Augustus is voor ons een extreme drukke maand dus reacties op het contactformulier kunnen dan maximaal 48 uur op zich laten wachten. Ook dat is keurig vermeld.

We kunnen uw extreem lage cijfer dan ook niet plaatsen. U heeft het Cinelli stuurlint inmiddels geruime tijd binnen en we hopen ondanks alles dat u er alsnog veel plezier aan zult beleven.

Gepubliceerd op: 19/09/2017
Gezin <35 jr

Stuurlint

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Single, <35 jr
Pluspunten
2 positieve punten! 1. Dat ik nu klaar ben met dit bedrijf! 2. Als/Wanneer ze je bestelling uitleverend is het wel kwaliteit.
1. Voorraad systeem. (Klopt helemaal niks van.) 2. Zeggen je op de hoogte te van bestelling. (Dit doen ze niet! Het voorraad systeem klopt niks van en laten je gewoon wachten totdat je zelf begint af te vragen waar je bestelling blijft) 3. Communicatie. (Bellen was een aantal jaren terug al rampzalig. Deze x niet eens meer geprobeerd, alle problemen is het bedrijf leken toch nog het zelfde te zijn. Email, er kan makkelijk 1 of 2 dagen overheen gaan dat je een reactie krijgt. Niet echt bij de tijd.) 4. Afspraken. (maken ze met je, doen heel meelevend maar komen niks na. Je moet overal zelf achteraan zitten!)
Antwoord Singlespeedparts.nl
Zeer spijtig dat u een vervelende aankoopervaring heeft, uw ervaring is niet representatief voor ons bedrijf.

Ons voorraadsysteem klopt wel degelijk vandaag de dag, het kan soms enkele dagen duren voor we leveren aangezien we ook de voorraad van de leverancier bijhouden.

Uw laatste order was van donderdag, die zouden we op maandag verzenden. Op uw verzoek hebben we uw stuurlint omgezet naar een andere kleur. Daar ging het mis aan onze kant. De order is 'gepicked' op basis van een orderprint in plaats van met de pakbon met barcodes. Hierdoor is de verkeerde kleur ingesloten. We hebben u aangeboden de juiste op te sturen en de andere terug te halen.

De rest gaat over een zaak uit eind 2013 dus dat is nu ruim 3.5 jaar geleden.
Geert
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 27/08/2017
Single, <35 jr

Een aantal jaren terug zo goed als heel mijn fiets in onderdelen besteld. Vooraf om de voorraad gevraagd. > De levertijd liep maar uit en uit. (zouden het steeds binnen een paar dagen of die week binnen krijgen) > Vraagt na een tijd om een deellevering omdat het wel heel erg lang duurt. > Deel levering verzonden maar niet compleet met wat op de pakbon stond. (Zadelpenklem en balhoofdlager Ontbreken.) > Vraagt waarom het zo lang duurt en krijgt als antwoord. "Omdat jou bestelling nog niet compleet was hebben we jou onderdelen aan een ander meegegeven." > Weer een deel levering. Zadelpenklem zit erbij maar is defect, nog steeds geen balhoofdlagers. > balhoofdlagers geleverd. > laatste onderdeel stond "op voorraad" maar blijkt niet eens leverbaar meer. Andere uitgezocht. > Nieuwe zadelpenklem geleverd. Dit alles heeft ruim 2 maanden en heel veel telefoontjes en mailtjes gekost

Aantal jaar verder. Had snel een paar dingen nodig en deze shop was de enigste die beweerde beide "in voorraad" te hebben. Na een aantal dagen niks te hebben gehoord toch maar eens een mailtje gestuurd. Blijkt het dat het stuurlint niet "in voorraad" was, wat het wel stond. Gevraagd of ik het stuurlint kon wisselen wat kon. Hebben ze het zelfde stuurlint alleen helemaal een andere kleur opgestuurd die goedkoper was. Credit boeking zou "vandaag" gemaakt worden. Een later. Nog niks. Weer een mailtje kreeg een credit bon en 3 dagen later was het verschil bijgeschreven.

Ik bestel hier niks meer!!!
Pluspunten
ik ben tevreden dat ik een voorvork heb gevonden een retro model er bestaat nog altijd iets van nieuw is niet altijd beter dan het oudere
mvg henk van daele

van daele henk
belgie stad brugge

Gepubliceerd op: 25/08/2017
55 jr of ouder
Pluspunten
Wat een service! Zondag besteld, dinsdag-ochtend al geleverd. Duidelijke productomschrijvingen, Q&A bij producten zijn erg handig.
Website is soms traag of, of geeft foutmelding. Vermoedelijk probleem bij webhosting. Betere site zou totaalbeleving top maken.
Antwoord Singlespeedparts.nl
Wij werken aan een update van onze websoftware die de groei van onze sites aankan. Duurt helaas langer dan gepland maar dit jaar zijn we weer technisch helemaal up to date.
Frederik Flamée
Dilbeek - België

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Halo singlespeed conversie-kit / Tandwiel / Zadel
Pluspunten
Uitgebreid assortiment van fijne spullen tegen scherpe prijzen.

Eelco

Gepubliceerd op: 24/08/2017