Website: http://www.simonlevelt.nl
Adres: A. Hofmanweg 3 2031 BH
Plaats: Haarlem

Simon Lévelt Koffie & Thee

Pluspunten
Goede en snelle levering, alleen ging het in eerste instantie met de betaling niet helemaal goed. Dit werd door middel van een vriendelijke mailtje keurig opgelost.
Caroline
Hoorn

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten

versteld staan.....discussie over garantie van een Jura apparaat.

Deze Jura Ena Micro 5 is ongeveer 2 jaar oud.

Eerst na een maand of 8 kwam de koffie steeds vaker niet meer uit het uitloopje, maar rechtstreeks in de interne opvangbak. Dit heb ik pas na 13 maanden gemeld (eerst erg vaak de machine gereinigd wat vaak hielp maar uiteindelijk niet meer), en eerlijk is eerlijk, als ik de €200 beurt zou laten uitvoeren, dan zou Jura dit als 'coulance' buiten de garantie repareren.

Goed, machine gerepareerd en onderhouden...... maar niet goed: de uitloop heeft twee standen: voor 1 kopje en voor 2 kopjes. Die van 2 kopjes is erg weinig gebruikt en is helemaal dicht geslibd, er komt geen koffie meer uit. Na de (ahum 200 euro!) komt er nog steeds geen koffie uit. Dit is dus duidelijk niet onderhouden, een slangetje wat dichtzit!!

Weer zo’n drie maanden later: het oude euvel. Ik kan in de zetprocedure horen dat de zetgroep het samenpersen van de koffie overslaat, en dan valt het water binnenin de machine. Het meest in de opvangbak, maar ook steeds meer onder de machine.

Pfff, ik weer terug met de machine naar Simon Levelt in Den Haag. Je raad het al: geen garantie, het is een nieuw probleem volgens Jura, geen garantie en een dikke rekening. Na een kleine twee jaar en meer dan 800 euro: geen apparaat meer, ik ga niet nog meer betalen voor iets wat nooit goed gefunctioneerd heeft!

Ik krijg als motivatie van de chef: Jura is een ISO gecertificeerd bedrijf en ze werk
Antwoord Simon Lévelt Koffie & Thee
Beste Remco,

Wij hebben geprobeerd je via de mail te bereiken maar tot op heden nog geen reactie gekregen. Wij vinden het erg vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met een Simon Lévelt winkel in Den Haag. Graag komen wij met jou in contact om samen tot een passende oplossing te komen.

Je kunt ons bereiken op 023-5122522 of klantenservice@simonlevelt.com
Remco

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Zeer goede service en een aanbeveling...
Mis zoals bij vele sites info over de thee betreffende voor welke zaken dit goed is voor ons lichaam. Misschien een tip.
Ook zou ik graag als beginnende theedrinker een pakketje kleinere porties verschillende theesoorten willen afnemen. Het is dan mogelijk om meerdere theesoorten uit te proberen.
Ger

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
- Jura gekocht 8 jaar geleden in Frederik Hendrikstraat te den Haag. Nu nog steeds beoordeling en herstel aan huis gekregen toen cappu melkschuimer t niet deed! Pluim!
- Eigenaars kennen mn koffie voorkeuren en zijn door de jaren heen echt vriendelijk en behulpzaam.
Zo doorgaan :)
de Jongh

Gepubliceerd op: 22/10/2017

Pluspunten
The best coffe ever :)

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede producten
Bij internetbestelling niet mogelijk om als cadeau te versturen naar ander adres. Zou handig zijn als er ruimte is voor bericht voor de ontvanger of zending te kunnen bestellen als cadeau.

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Veel biologische producten, fair trade, na bestelling al snelle bezorging, kwaliteit van de producten die ik heb is heel goed.
Eigenlijk niets, gewoon zo doorgaan

Gepubliceerd op: 10/07/2017

Pluspunten
Duidelijke website en snelle bezorging

Petra

Gepubliceerd op: 07/07/2017

Gepubliceerd op: 07/07/2017

Pluspunten
Professionele en klantvriendelijke behandeling, geweldig koffie- en thee assortiment. Het personeel in de winkel heeft een degelijke warenkennis en staat de klant op een heel ongedwongen wijze bij met de keuze van een product en de informatie daarvan.
Ik zou niet weten welke, gewoon doorgaan zo!
Anton uit Amstelveen

Gepubliceerd op: 06/07/2017