Website: http://www.shuz.nl
Adres: Breestraat 22 1941 EJ
Plaats: Beverwijk

SHUZ

Pluspunten
Krijg een kortingcode van 25 euro omdat mijn betaalde schoenen niet geleverd kon worden..
Als ik schoenen met bijpassende/bijhorende riem van Floris van Bommel bestel en de schoenen zijn niet leverbaar meer die ik overigens al wel had betaald dan heb ik ook niets meer aan mijn riem die al wel onderweg naar mijn huis is gestuurd.. Had op z'n minst een berichtje of telefoon verwacht zodat ik de order kan annuleren, het is alsof je een auto hebt gekocht zonder wielen omdat ze achteraf niet geleverd kon worden.. Wat heb ik aan mijn auto zonder wielen die alsnog geleverd wordt..?????
Hallo Nique,

Wij snappen de klacht en begrijpen dat jij de riem en de schoenen als set hebt besteld. Helaas wordt er bij ons uit onze fysieke winkels verzonden waardoor het soms kan gebeuren dat u het ene product wel ontvangt terwijl het andere product (helaas) toch wordt afgewezen bij de laatste kwaliteitscontrole. Ons systeem is helaas nog niet zo ver dat deze zelf kan oordelen of producten al dan niet bij elkaar horen. Dit neemt niet weg dat wij ons uiterste best doen om dit soort situaties alsnog te voorkomen maar in uw geval waren wij helaas te laat, vandaar ook de kortingscode als tegemoetkoming. Onze excuses.
Nique

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Floris van Bommel schoenen en riem.
Pluspunten

Helemaal eens met laatste recensie. Hier precies hetzelfde. Schoenen besteld. Na een week niks gehoord te hebben zelf aan de bel getrokken en de schoenen blijken niet geleverd te kunnen worden. Bestelling door Shuz geannuleerd. Nogal onbetrouwbaar dus.
Hi Tim,

Onze excuses hiervoor! Helaas hebben wij gedurende de afgelopen weken wat problemen ervaren met ons systeem waardoor het helaas niet is gegaan zoals het zou moeten. Wij hopen dat je ons nog een kans geeft in de toekomst!

TB

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Magnanni
Pluspunten
Goede webshop! Snelle acurate beantwoording vd mails
Service in de winkel bij ophalen vd bestelling
Antwoord SHUZ
Bedankt voor de aanbeveling Anneke!

Anneke
Heemstede

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Sendra laarzen
Pluspunten
goed geholpen aan de telefoon
wel track en trace aangeboden maar i.v.m. eigen vervoer naar
filiaal wordt ditniet gebruikt, zonder aankondiging. Ook geen mailtje ontvangen van filiaal dat artikel aangekomen is.
Hi Doortje,

Bedankt voor jouw feedback. Wat vervelend dat je geen mailtje hebt ontvangen dat je jouw bestelling op kon halen in het betreffende filiaal. Dit gebeurt zelden en helaas is er dit keer iets niet gegaan zoals het hoort bij jouw bestelling. Hopelijk ben je uiteindelijk wel tevreden met jouw aankoop en we zijn je graag terug!

doortje

Gepubliceerd op: 27/01/2019

paar sneakers
Pluspunten
Ze reageren op mijn berichten.
Eerst de voorraad op orde brengen en dan het product aanbieden via de webshop,
Als iets niet in orde is met de bestelling dan actie ondernemen en het niet op zijn beloop laten.
Antwoord SHUZ
Vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan met jouw bestelling. Wij doen ons uiterste best om de voorraad zo goed mogelijk bij te houden, echter kan het voorkomen dat bepaalde schoenen bij de laatste kwaliteitscontrole worden afgekeurd. Dit omdat wij alleen de beste kwaliteit aan onze klanten willen leveren.

Jan

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Bestelling geplaatst en die is geaccepteerd. Na enige tijd heb ik gevraagd wanneer de bestelling wordt geleverd. Toen kwam er een mail dat het product niet geleverd kan worden.
Pluspunten

De maten kloppen niet.heb ook 2 van de 3 paar schoenen terug gestuurd.en heb ook geen bericht gekregen erover.ik heb deze schoenen vorige week vrijdag terug gestuurd.
Hi Amir,

Wij ontvangen graag iets meer informatie over jouw ervaring. Heb jij de verkeerde maten ontvangen of pasten de schoenen niet?

Amir
Zeist

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Schoenen van van bommel en michel kors.
Pluspunten
Communicatie per mail vlot en helder maar zeker niet redelijk en helpend.
Als er totaal andere pantoffels worden opgestuurd dan besteld en er kan niet geruild worden, zorg dan dat de klant zijn geld terugkrijgt zodra de retourzending ontvangen is! En niet 5 dgn na de ontvangst mailen dat het geld vanaf dat moment binnen 5 werkdgn wordt teruggestort. Door jullie niet ruilenbeleid heb ik dan namelijk opnieuw moeten bestellen door jullie en deze ook weer betaald.
Antwoord SHUZ
Hoi Mijntje, onze excuses voor deze ervaring, er is duidelijk iets niet helemaal goed gegaan. Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat een retour zo spoedig mogelijk wordt verwerkt, helaas kan het voorkomen dat dit in hele drukke periodes iets langer duurt.

Mijntje
Delden

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Uggs scuffette II. Heb ik al gehad en bevallen heel goed
Pluspunten
Prima aanbod.
Zorg dat je schoenen ook kunt leveren wanneer ze in de webwinkel beschikbaar zijn. Tuurlijk kan het een keer gebeuren, maar het is mij inmiddels drie keer overkomen. Dat is erg vervelend en houd mij tegen nog eens iets bij jullie te kopen.
Hallo,
Onze excuses, dit is natuurlijk niet onze bedoeling! Wij zijn intern bezig om ervoor te zorgen dat de voorraden sneller worden bijgewerkt.

JH
Online

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Santoni laarzen
Pluspunten
Dat zij direct contact zochten met mij na mijn mail dat de schoenen er niet waren en bezorgd waren op een verkeerd adres. Ook positief is dat ze mij een nieuw paar (2) hebben nabezorgd.
Had 2 paar schoenen besteld maar waren op een verkeerd adres afgeleverd. Bedrijf heeft zelf contact gezocht met Post nl. Nadat bleek dat Post nl ze niet kon achterhalen hebben ze mij opnieuw die 2 paar schoenen toegestuurd. Uiteindelijk kwam ook de oorsponkelijke doos. Ik zat dus met 4 paar schoenen en heb er 3 paar teruggestuurd. Nu ben ik zo eerlijk geweest maar ik had die andere 2 paar ook kunnen achterhouden. Wat ik dus miste is nazorg. Wat ook jammer is is dat ik de schoenen al ruim een week geleden retour heb gedaan en het retourbedrag nog altijd niet heb ontvangen. Dit
Antwoord SHUZ
Hallo Inge, bedankt voor de goede score! Wat betreft het verbeterpunt: Wij gaan dit intern bespreken.

Inge Geessinck
Enschede

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Bezorging nieuwe schoenen (2 paar)
Pluspunten
Duidelijke site, snelle levering.
Schoenen in winkel opgehaald en gepast. Deskundig en vriendelijk geholpen. Doos kon in winkel achterblijven.
Service niveau vasthouden in de toekomst. Is onderscheidend tov van webwinkels
Antwoord SHUZ
Hallo Inge, erg fijn om te zien dat je zo tevreden bent!

Inge

Gepubliceerd op: 15/01/2019