Website: http://www.shoppe.nl
Adres: Weidehek 70 B 4824 AS
Plaats: Breda

Webwinkel gespecialiseerd in persoonlijke sieraden en gedenksieraden.

Shoppe

Pluspunten
Echt super service en heel snel geleverd. Zorg wel dat je jou eigen foto wat bewerkt met meer contrast indien nodig en zet het in een grijstoon om het resultaat wat te kunnen inschatten

Elisabeth

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten

Ik heb een foto op een hanger laten graveren. Op de hanger herken je amper de foto die ik doorgestuurd heb. Ik begrijp niet dat ze zo’n resultaat durven te verzenden. Indien de foto niet goed genoeg zou geweest zijn, mochten ze dat dan toch meedelen. Verder had ik via chat gevraagd om de achtergrond te verwijderen, en dat is dan ook niet gebeurd.
Echt ontevreden!
Antwoord Shoppe
Beste Julie,

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer dat je niet eerst even contact met ons legt per e-mail.

We hebben je foto bewerkt voor het beste resultaat, uiteraard is dit wel afhankelijk van de aangeleverde foto. In dit geval was deze niet goed genoeg om tot een resultaat te komen waar u op hoopte. Op onze website staat een uitleg en voorbeelden van foto's die een goed of minder goed resultaat hebben.

Betreft de achtergrond, deze was door de kleurtonen onmogelijk weg te halen, uiteraard proberen we dit als we dat verzoek krijgen.

We willen dat iedereen blij en tevreden is met het bestelde product en daarom wil ik u vragen even e-mail te sturen naar info@shoppe.nl zodat we op zoek kunnen naar een goede oplossing.

Julie
Itterbeek

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Snelle bezorging en in perfecte staat

bryony
neerpelt

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
- Snelle levering
- Goede service toen bleek dat het product beschadigd was
- Leuke verpakking met persoonlijke boodschap

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Zeer mooi de kindjes waren heel blij met de ketting van hun overleden Oma . Het mijne is ook super mooi nu hebben we ons moeke voor altijd bij ons

Sylvie
Izegem

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Supper goede service
Niks op aan temerken
Bea
Heerlen

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, leuke attentie bij de bestelling en goede kwaliteit!

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Heb zondag een liefdesslot besteld en het werd heel snel geleverd, met een leuke attentie van Sabrina erbij.
Ik werd ook heel goed geïnformeerd van mijn bestelling en verzending, dus dat is heel geruststellend.
Mijn pakje is goed verzorgd, heel fijn gegraveerd. Heel tof dat we zelf konden kiezen wat we graveren!
Ik zou hier zeker terug slotjes bestellen voor volgende romantische reisjes :)

België

M.Wielage
Emmen

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit aan artikelen
Maken van de voorbeelden bij foto artikelen.
Kon maar 1 tekstbox doen, 2 zou handiger zijn. Indien dit toch mogelijk is hoor ik graag hoe voor de volgende keer
Jana
Dordrecht