Bedrijfsgegevens

Website: www.shop4.nl
Adres: Kerkenbos 1063M 6546 BB
Plaats: Nijmegen
Telefoon: 024 845 1321

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Shop4 Webwinkels
totaal score
9.3
Laatste beoordeling
84 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2576 beoordelingen (12 maanden)
20252 beoordelingen (totaal)
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (2066)
17% (426)
1% (37)
1% (20)
1% (19)

Klantbeoordelingen

4
Verbeterpunten
Waardeloos product, stuitert zo van de beugel af. Zit geen vergrendeling op
Antwoord Shop4Houders.nl
Beste Marcel, bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat het product niet naar behoren functioneerde! We willen dit graag voor je oplossen! Hierover heb ik je een mailtje gestuurd. Met vriendelijke groeten, Klantenservice van Shop4.nl
Marcel

Gepubliceerd op: 28/08/2019
Aanbeveling: Nee
3
Pluspunten
Snelle bezorging, na klacht snel gereageerd.
Antwoord Shop4hoesjes.nl
Beste Wilma, bedankt dat je contact met ons opgenomen hebt! Wat vervelend dat je geen reactie van ons ontvangen hebt. Ik zie dat zowel je retouraanvraag van vrijdag en maandag beide al wel door ons beantwoord zijn. Kan het zijn dat deze mails in je spam- of ongewenst-inbox terecht zijn gekomen? Mocht je naar aanleiding daarvan nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groeten, Shop4.nl
Wilma

Gepubliceerd op: 27/08/2019
Aanbeveling: Ja
3
Pluspunten
Snelle bezorging maar geen manier om te retourneren.er wordt niet geantwoord op het retourformulier
Verbeterpunten
Retourformulieren beantwoorden zodat klanten spullen terug kunnen sturen. We hebben dit 2 maal verstuurd.


27/08/2019

Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
?
Verbeterpunten
Maandag besteld, zou dinsdag bezorgd worden. Op dinsdag om 19.41 nog niets in de brievenbus. Wel een mail om een beoordeling te geven. Hoe denk je zelf dat het gaat?
Antwoord Shop4hoesjes.nl
Beste Anja,

Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Wij willen dit graag voor je oplossen. Hierover heb je een e-mail van ons ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice van Shop4
Anja
Amsterdam

Gepubliceerd op: 27/08/2019
Aanbeveling: Nee
10
Pluspunten
helemaal goed !
Martin

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: Ja
9
Pluspunten
Snel geleverd
Verbeterpunten
Geen
Wilma
Albergen

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Netjes en snel geleverd.
Ruud
Midsland

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Zeer snelle levering!
Verbeterpunten
Geen
Klant
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Hele snelle levering. Keurig verpakt. Ook prima op de hoogte gehouden van het verloop van het bestel en lever proces. Telefoon hoesje is in werkelijkheid ook als op de afbeelding. Kortom een tevreden klant.
Verbeterpunten
Geen
Saskia
Lochem

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: Ja
9
Pluspunten
snel en correct
Chantal
Dendermonde

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: Ja
9
Pluspunten
Duidelijke website
Goede prijs / kwaliteit verhouding
Snelle bezorging
Sandra
Heeze

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: Ja
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer