Bedrijfsgegevens

Website: www.shoetimeonline.nl
Adres: Industrieterrein Panningen 109 5981NC
Plaats: Panningen
Telefoon: 077-4621477

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Shoetime
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
651 beoordelingen (12 maanden)
1042 beoordelingen (totaal)
10855 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
68% (442)
25% (160)
4% (28)
1% (7)
2% (14)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
-
Verbeterpunten
5 dagen geleden slippers besteld, vandaag nog steeds niks gehoord over de bezorging. Contact opgenomen en de bestelling blijkt niet te bestaan (terwijl ik wel een bevestiging en bestelnummer heb)
Oplossing van shoetime: opnieuw bestellen EN opnieuw betalen. Slechte (of beter gezegd GEEN) oplossing dus.
Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met bestellen. Wij hebben even privé contact met je opgenomen.
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Shoetime
Daisy

Gepubliceerd op: 12/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Een bestelling gedaan die geannuleerd werd ivm een prijsfout. Dat was voor mij een grote teleurstelling en een slechte eerste ervaring. Eens maar nooit weer. Als dit in een "gewone" winkel gebeurd zou zijn dan zijn ze verplicht het voor die prijs mee te geven.
Roenick
Den Haag

Gepubliceerd op: 10/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Artikel werd geannuleerd en heb nog steeds geen geld retour ontvangen
Astrid

Gepubliceerd op: 06/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Twee paar schoenen besteld De helft van de bestelling is maar geleverd en over de overige bestelling wordt niets gemeld.
Verbeterpunten
Contact op nemen als er het tweede paar schoenen niet geleverd kan worden
Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met bestellen.
Graag neem ik even privé contact met je op.
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Shoetime
Engeltjes
Elburg

Gepubliceerd op: 23/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
nihil
Verbeterpunten
2 verschillende schoenmaten ontvangen, retour (vanuit BE) zelf moeten betalen - geen vervanging aangeboden enkel teruggave aankoopbedrag. Nooit meer ...
jeannine
Lissewege

Gepubliceerd op: 15/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Nog steeds niets ontvangen!
Astrid
Geleen

Gepubliceerd op: 16/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met Shoetime. Wij nemen even contact met je op. Met vriendelijke groet, Shoetime
Klant

Gepubliceerd op: 06/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Kan in Belgie geen bestelling plaatsen
Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat het niet gelukt is met het plaatsen van een bestelling. Ik neem even persoonlijk contact met je op .
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anniek van Shoetime

Robert Georges
3870 Heers - Belgie

Gepubliceerd op: 21/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Schoenen besteld zou 1 a 2 dagen duren na 4 dagen nog niets. Een mail gestuurd was er schijnbaar war mos gegaan vrijdag meten verstuurd komen ze nog pas maandag binnen .. ik bestel er niets meer beter ergens anders waar ze wel na 1 dag kunnen leveren .,
Mirelle van venrooij
Oss

Gepubliceerd op: 18/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik had de 30e schoenen bestelt maar die bleef maar op verwerken staan dus ik neem 2 april contact op krijg ik te horen dat er iets fout gegaan was maar ik zou ze alsnog zo snel mogelijk krijgen. Krijg ik de dag erna de mededeling dat ik gisteren (was dus 4 dagen terug de 30e en niet 2 april) een bestelling heb gedaan maar dat ze niet meer leverbaar zijn dus ik kreeg helemaal niets meer. En de schoenen waren in die 'verloren' tijd ook nog eens bij de andere mogelijke winkels uitverkocht, dus bedankt shoetime!! Vind dat echt een slechte zaak!!
Antwoord Shoetime
Heel vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik ga even privé met u contact opnemen zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.Met vriendelijk groet,Anniek van Shoetime.
Amber

Gepubliceerd op: 19/04/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer