Website: www.shoetimeonline.nl
Adres: Industrieterrein Panningen 109 5981NC
Plaats: Panningen

Shoetime

Pluspunten
5 dagen geleden slippers besteld, vandaag nog steeds niks gehoord over de bezorging. Contact opgenomen en de bestelling blijkt niet te bestaan (terwijl ik wel een bevestiging en bestelnummer heb)
Oplossing van shoetime: opnieuw bestellen EN opnieuw betalen. Slechte (of beter gezegd GEEN) oplossing dus.
Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met bestellen. Wij hebben even privé contact met je opgenomen.
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Shoetime
Daisy

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten

Een bestelling gedaan die geannuleerd werd ivm een prijsfout. Dat was voor mij een grote teleurstelling en een slechte eerste ervaring. Eens maar nooit weer. Als dit in een "gewone" winkel gebeurd zou zijn dan zijn ze verplicht het voor die prijs mee te geven.
Roenick

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten

Artikel werd geannuleerd en heb nog steeds geen geld retour ontvangen
Astrid

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten
Twee paar schoenen besteld De helft van de bestelling is maar geleverd en over de overige bestelling wordt niets gemeld.
Contact op nemen als er het tweede paar schoenen niet geleverd kan worden
Antwoord Shoetime
Graag neem ik even privé contact met je op.
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Shoetime
Engeltjes
Elburg

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten
nihil
2 verschillende schoenmaten ontvangen, retour (vanuit BE) zelf moeten betalen - geen vervanging aangeboden enkel teruggave aankoopbedrag. Nooit meer ...
jeannine
Lissewege

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten

Nog steeds niets ontvangen!
Astrid
Geleen

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met Shoetime. Wij nemen even contact met je op. Met vriendelijke groet, Shoetime

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
Kan in Belgie geen bestelling plaatsen
Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat het niet gelukt is met het plaatsen van een bestelling. Ik neem even persoonlijk contact met je op .
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anniek van Shoetime

Robert Georges
3870 Heers - Belgie

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten

Schoenen besteld zou 1 a 2 dagen duren na 4 dagen nog niets. Een mail gestuurd was er schijnbaar war mos gegaan vrijdag meten verstuurd komen ze nog pas maandag binnen .. ik bestel er niets meer beter ergens anders waar ze wel na 1 dag kunnen leveren .,
Mirelle van venrooij
Oss

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten

Ik had de 30e schoenen bestelt maar die bleef maar op verwerken staan dus ik neem 2 april contact op krijg ik te horen dat er iets fout gegaan was maar ik zou ze alsnog zo snel mogelijk krijgen. Krijg ik de dag erna de mededeling dat ik gisteren (was dus 4 dagen terug de 30e en niet 2 april) een bestelling heb gedaan maar dat ze niet meer leverbaar zijn dus ik kreeg helemaal niets meer. En de schoenen waren in die 'verloren' tijd ook nog eens bij de andere mogelijke winkels uitverkocht, dus bedankt shoetime!! Vind dat echt een slechte zaak!!
Antwoord Shoetime
Heel vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik ga even privé met u contact opnemen zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.Met vriendelijk groet,Anniek van Shoetime.
Amber

Gepubliceerd op: 19/04/2019