Bedrijfsgegevens

Website: http://www.shoesme.nl
Adres: Trouwlaan 3 5021 WD
Plaats: Tilburg
Telefoon: 013-303 3104

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Shoesme
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
439 beoordelingen (12 maanden)
715 beoordelingen (totaal)
8151 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (312)
23% (103)
3% (15)
1% (5)
1% (6)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Levering was snel, conform vooraf aangegeven melding
Verbeterpunten
Ik zie nu pas (een week na het dragen van de sandalen, op vakantie) dat aan 1 sandaal de bevestiging van de bloemetjes mist aan de bovenkant van de schoen. Wellicht toch even controle vooraf zodat zulke schoentjes niet verstuurd kunnen worden. Nu ligt het eerste bloempje er al af nl, zonde...
Diana van Driel
Liempde

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Schoenen netjes op tijd geleverd. Maar de neuzen waren na 2 keer dragen al onherstelbaar beschadigd.
Verbeterpunten
 
Josien
Spaarndam

Gepubliceerd op: 22/05/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
1 paar schoenen werd netjes geleverd.
Verbeterpunten
Het andere paar was doorgekruisd op de bon. Dit paar stond wel op de rekening. Achteraf kreeg ik te horen dat dit paar zoek was geraakt bij PostNL. Het paar is van de factuur afgehaald. Helaas ook al uitverkocht, dus ook niet meer kunnen bemachtigen.
Antwoord Shoesme
Bedankt voor je reactie. Klopt dat het pakket is zoekgeraakt bij Post.nl. Er is een onderzoek hiernaar ingesteld. Dit artikel is vanuit een ander filiaal opgestuurd dan het centraal magazijn, vandaar dat op het formulier vanuit ons magazijn dit artikel was doorgestreept omdat het niet via die weg verstuurd werd. Hopelijk gaat het schoentje nog gevonden worden en kunnen we het alsnog bij je leveren. Excuses voor het ongemak.
Klant
Enschede

Gepubliceerd op: 21/05/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
1 paar schoenen werd netjes geleverd.
Verbeterpunten
Het andere paar was doorgekruisd op de bon. Dit paar stond wel op de rekening. Achteraf kreeg ik te horen dat dit paar zoek was geraakt bij PostNL. Beetje een raar verhaal, aangezien hij al was doorgekruisd op de bon. Ik heb de schoentjes nooit ontvangen, het bedrag is wel van de factuur afgehaald.

Enschede
07/05/2019

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Best snelle verzending
Verbeterpunten
Geen informatie dat een van twee paar schoenen pas later verstuurd zou worden en onduidelijk wanneer ze nu wel komen. Best hoge kosten voor een retour zending. Beschrijving klopte niet, hierdoor te grote schoenen gesteld.
Klant

Gepubliceerd op: 11/05/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Goed en mooi verpakt. Product ziet er goed uit.
Verbeterpunten
Belachelijk dat er retourkosten worden berekend. Ik heb een grotere maat nodig maar ga bestellen bij een ander bedrijf. Als blijkt dat de maat weer niet goed is dan blijf ik retourkosten betalen.
Jorien Kral
Winschoten

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Snelle levertijd
Verbeterpunten
3,95 retour kosten is niet nodig.
Geld retour duurt te lang.
Antwoord Shoesme
Beste Yvette, wat vervelend te horen dat je je geld nog niet retour hebt gekregen. Alle crediteringen zijn helemaal bij gewerkt. Wil je me je bestelnummer mailen naar klantenservice@shoesme.nl dan kijk ik het voor je na. Alvast vriendelijke bedankt. Groetjes Annemarie
Yvet
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 27/03/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snel ontvangen maar verkeerd schoenen gekregen, ik vind het raar
Verbeterpunten
Aanpassen wat jullie online koopt en controleren voor je gaat sturen naar de klanten
Antwoord Shoesme
Beste Ruth, mijn excuses voor de verkeerde levering. Dit mag inderdaad niet gebeuren. Wij lossen het graag met je op. Heb je al contact met
ons gehad via klantenservice@shoesme.nl? Ik help je graag. Groetjes Annemarie
Klant

Gepubliceerd op: 26/03/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
De producten zouden echt niet gedragen en onbeschadigd moeten zijn. Bij de schoenen van mijn jongste dochter ontbreken er pailletjes aan de schoen. Vind ik erg jammer, want ook al waren de schoenen in de sale, ik had wel intacte producten verwacht. Ik vind het ook jammer dat ik retourkosten moet betalen.
Antwoord Shoesme
Beste Saskia, natuurlijk mag je verwachten dat de schoentjes die je hebt besteld in orde zijn. Mijn excuses dat je schoentjes hebt ontvangen die niet voldoen. Voor zover ik kan zien heb je hierover geen contact met ons opgenomen. Zou je contact met me op willen nemen via klantenservice@shoesme.nl. Dan lossen we dit natuurlijk netjes voor je op. De retourkosten zijn in dit geval voor onze rekening. Alvast vriendelijk bedankt. Groetjes Annemarie
Saskia
Utrecht

Gepubliceerd op: 19/02/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
In de lip van het schoentje zat een scheurtje.
Deveney
Brielle

Gepubliceerd op: 18/02/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snel en mooi verpakt.
Verbeterpunten
De rits van de schoen is stroef, waardoor kind niet de rits zelf open en dicht gaat
Lianne Vinke
Sittard

Gepubliceerd op: 14/02/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer