Bedrijfsgegevens

Website: http://www.shoesme.nl
Adres: Trouwlaan 3 5021 WD
Plaats: Tilburg
Telefoon: 013-303 3104

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Shoesme
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
439 beoordelingen (12 maanden)
715 beoordelingen (totaal)
8155 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (312)
23% (103)
3% (15)
1% (5)
1% (6)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Schoenen besteld maar tot op heden nog niets in huis.
Voor nu dus nog geen aanbeveling.
Antwoord Shoesme
Beste Lieke, ik heb je inmiddels gemaild nadat ik het voor je nagekeken heb. De bestelling is bij ons netjes op 15 april met PostNL meegegaan. Helaas hebben wij geen grip op het sorteerproces van PostNL zijn doen hun uiterste best zo snel mogelijk te leveren. Bij jouw pakketje is er helaas iets misgegaan in het sorteerproces. Dat is natuurlijk ontzettend vervelend. Gelukkig heb je je pakketje nog ontvangen. Hopelijk zijn de schoentjes naar wens, heb je een voorstel gedaan in de mail mocht dat niet zo zijn. Groetjes Annemarie
Klant

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
De klant tevreden stellen
Antwoord Shoesme
Beste Hilde, jammer dat je er zo over denkt. We hebben uitgebreid mailcontact gehad om te zoeken naar een passende oplossing. Deze heb ik je geboden. We kunnen het schoentje helaas niet vervangen als het met een reparatie verholpen is. Groetjes Annemarie
Hilde

Gepubliceerd op: 26/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
De klant tevreden stellen

-
12/04/2019

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 20/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levering verkeerd gegaan.
Niet de bestelling gekregen.
2 paar schoentjes besteld in andere maat. omgekeerd de maat levering en ook en te klein.
Klant

Gepubliceerd op: 20/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
eerder geld terug storten als de schoenen niet op voorraad zijn. heb op 19 december al bericht gehad dat de schoenen op waren en nog steeds niets terug ontvangen.
Antwoord Shoesme
Wat vervelend om te horen. Er is waarschijnlijk iets misgegaan met de terugbetaling. Je mag daar gewoon voor bellen of mailen dan lossen we dat gelijk voor je op. Wil je contact opnemen via klantenservice@shoesme.nl en ons je bestelnummer doorgeven dan kijken we het gelijk voor je na en lossen we het op. Groetjes Annemarie
monique
someren

Gepubliceerd op: 14/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De schoenen passen niet, terugsturen + retourkosten is meer dan de waarde van het product
Antwoord Shoesme
Beste Els, dank voor je bericht. Wij brengen inderdaad € 3.95 retourkosten in rekening per bestelling. Dit zijn de kosten voor het terugsturen van het pakket. Het komt weleens voor dat de post punten in België de retourstickers niet accepteren en dat je zelf moet betalen voor het retour sturen. Als dat nu ook het geval is wil ik je vragen de bon voor de verzendkosten te mailen naar klantenservice@shoesme.nl dan storten we die kosten netjes aan je terug. Groetjes Annemarie
Els
Hasselt

Gepubliceerd op: 30/11/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer