Website: http://www.shoehoo.nl/
Adres: Voorstraat 17 2225 EK
Plaats: Katwijk

Shoehoo schoenen is de online schoenen winkel voor alle typen schoenen. wij hebben de grootste collectie merk schoenen in onze webshop en in de retail schoenen winkels. Bij Shoehoo schoenen vind je alle trends schoenen en schoenen merken die een eigen beleving hebben. Shoehoo schoenen heeft een grote collectie schoenen onderverdeeld in dames schoenen en heren schoenen. Alle typen schoenen zijn vertegenwoordigd. Mode en stijl zijn de kernwoorden van de Shoehoo heren schoenen collectie. De kinder schoenen collectie is onderverdeeld in jongens schoenen en meisjes schoenen. Koop uw schoenen bij Shoehoo schoenen.

Op deze pagina vind u al onze beoordelingen.
wilt u ook uw ervaring delen over ons=
dan zien wij graag uw beoordeling te gemoed.

Shoehoo

Pluspunten
Zeer behulpzame klantenservice medewerkster Diana. Niets is te veel en service staat echt hoog in het vaandel
Zorgen dat GLS de service geeft die Shoehoo zelf geeft

Gepubliceerd op: 12/02/2018

laarzen

Nathalie

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Mijn enkellaarsjes zijn snel geleverd en prima verpakt.
Pluspunten

Misschien iets meer communicatie over leverdag. Maar de laarsjes werden sneller geleverd dan ik verwachtte dus dat viel mee.

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Enkellaarsjes
Pluspunten
Mooie gebruikersvriendelijke site. Simpel bestellen binnen 24 uur levering, mooi aanbod leuke aanbiedingen. Kortom top!
Ja, beetje flauw maar hoe meer producten met (hoge) kortingen altijd wenselijk. Misschien in mijn persoonlijke belang groter assortiment van Sendra en evt het merk Sancho’s aan gaan bieden?Verder eigenlijk geen tips, behalve wat meer naamsbekendheid geven aan jullie goede bedrijf.
Janine

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Weer een paar prachtige Sendra hoge laarzen. Bruin, zeer goede kwaliteit, Sendra garantie bij problemen en met ruim €75,- korting. Laarzen zijn tijdloos dus echt een cadeautje.
Pluspunten

Online voorraad goed bijhouden!!!
M kouters
Roosendaal

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Laarzen besteld. Na een paar dagen mail ontvangen dat deze toch niet op voorraad waren!

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Snelle levering. Makkelijke webpagina. Duidelijke uitleg. Makkelijk te bestellen. Nette levering.
nvt
Sonja
Zaamslag

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Sloffen gekocht voor mijn man. Ze zien er leuk uit en hij is er blij mee. Niet te duur, beetje tussenin prijs, maar toch een goed merk. Ze zitten, volgens mijn man, lekker. Echt leer en niet te oubollig. Maar omdat hij ze veel draagt, wilde ik een goede slof. Dus, al met al, gewoon, zeer tevreden.
Pluspunten
Snel
Ik heb een verkeerde kleur schoenen geleverd gekregen. Uiteindelijk wel gehouden, maar toch.

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Schoenen besteld.
Pluspunten
Schoenen waren niet meer in mijn bestelde kleur en ik werd netjes gebeld en binnen een paar dagen had ik mijn geld terug.
Nvt
Monique