Website: www.shirts-bedrukken.nl
Adres: Haatlanderdijk 22 8263 AR
Plaats: Kampen
Telefoon: 038 -333 66 19

Shirts-bedrukken.nl en shirts-bedrukken.be zijn gespecialiseerd in het goedkoop bedrukken en borduren van shirts, polo's, truien, sweaters en andere promotie producten met uw ontwerp, logo of print.

Doordat wij over een eigen drukkerij beschikken, krijgt u de garantie van een hoge kwaliteit bedrukte shirts voor een lage prijs en een snelle levertijd.

Inmiddels hebben wij al ruim 20 jaar ervaring in het drukken en borduren van poloshirts, t-shirts, kleding en relatiegeschenken!

Shirts-bedrukken.nl

Pluspunten
Helaas bleek er een fout te zijn gemaakt in de kleur van de shirts. We hadden 50 zwarte besteld maar kregen donker blauwe bedrukte shirts toegestuurd.
Na contact te hebben gehad met het bedrijf, is dit netjes en correct opgepakt en hebben ze nieuwe shirts, zwarte, laten bedrukken en geheel kosteloos!
De "foutieve" shirts hebben we voor reserve mogen houden.
Fouten maken is menselijk maar dit bedrijf heeft het heel goed opgepakt en behandeld! Complimenten...
De kwaliteit van de shirts en de bedrukking is helemaal geweldig. Een aanrader...
Communicatie kan wat beter. Aangezien ik meerdere malen heb gebeld en er toen niks mee is gedaan.
Uiteindelijk heeft Janneke Veld dit opgepakt en met een dag was alles geregeld, en 3 dagen later hadden wij de shirts binnen. Nogmaals dank Janneke!
Cafetaria Lunchroom De Maat / Danielle
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
De bedrukking is mooi, T-shirts zitten comfortabel.
De vrouwen t-shirts vielen kleiner uit dan verwacht.
Joyce
Damme

Gepubliceerd op: 07/10/2018

GO! basisschool Voskenslaan
Gent

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
- je kan duidelijk invullen waar je bedrukking wilt
- goede communicatie
- leveringstijd goed (zelfs sneller dan verwacht)
- mooie ontwerpen
De truien zijn helaas niet zacht maar wel van goede kwaliteit.
Janneke

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
- Geduldig
- vakkundig
- Snelle levering
- Nette afhandeling
- Goede service
- Aangeven of een shirt dry fit is of niet
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
alle maten wat groter uitgevallen dan verwacht, maar mooie afwerking, top

Luc Geebelen, classiccarsupport
Overpelt

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Voor ons bedrijf bestelden we reeds een tweede maal loopshirts bij Shirts-bedrukken.nl. Net zoals de eerste keer was de service uitmuntend, de kwaliteit van zowel shirt als bedrukking geweldig, en werkten de medewerkers creatief mee om tijdslijnen tot levering te behalen. Ook onze volgende shirts zullen hiervan komen, zonder twijfel!
Isabelle Vrancken
Mechelen

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Eccholine
Antwerpen

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Meteen snel geholpen, alles naar wens, goede communicatie vanuit het bedrijf

Signaalkampen

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
erg klantvriendelijk, echt goed geholpen.
Antwoord Shirts-bedrukken.nl
Beste Marieke,

Wat vervelend dit te lezen. Zou je mij een mail kunnen sturen met de foto's, want dit kan niet de bedoeling zijn. Dan gaan we even kijken voor een oplossing.

Janneke
Marieke
Wilsum

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
erg klantvriendelijk, echt goed geholpen.
Ik ben minder tevreden over de kwaliteit van de shirts. De zwarte versie was prima maar de witte versie was niet wat ik had verwacht, het zwarte was grijs van kleur. Ook bij warmte kwam ik erachter dat de opdruk ging werken en er kwam een vlek op die er niet meer af wilde. Daar had ik klachten over. Ook vindt ik dat er in de was beschrijving van de shirts gemeld moet worden dat de shirts na het bedrukken niet in de droger kunnen. Met de kwaliteit en het juist informeren op het artikel is er nog echt wel werk aan de winkel.

Wilsum
10/08/2018