Website: www.shirts-bedrukken.nl
Adres: Haatlanderdijk 22 8263 AR
Plaats: Kampen
Telefoon: 038 -333 66 19

Shirts-bedrukken.nl en shirts-bedrukken.be zijn gespecialiseerd in het goedkoop bedrukken en borduren van shirts, polo's, truien, sweaters en andere promotie producten met uw ontwerp, logo of print.

Doordat wij over een eigen drukkerij beschikken, krijgt u de garantie van een hoge kwaliteit bedrukte shirts voor een lage prijs en een snelle levertijd.

Inmiddels hebben wij al ruim 20 jaar ervaring in het drukken en borduren van poloshirts, t-shirts, kleding en relatiegeschenken!

Shirts-bedrukken.nl
8.1

Pluspunten
Actieve en zeer plezierige begeleiding van de opdracht. Stipte levering en prima kwaliteit van de regenjacks. Binnen enkele dagen geleverd.
Niets op aan te merken!
Packs Marketing
Leerdan

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Ik kan niet oordelen over de kwaliteit van het geleverde werk, zo ver is het niet gekomen.
De kwaliteit van de klantenservice is erg slecht, men denkt niet mee met de klant voor een oplossing. Ik had de volgende ervaring:

Kwaliteit van de gebruikte materialen is erg belangrijk voor ons. Ik heb daarom gebeld met dit bedrijf om ze te vragen of ze wat samples konden sturen. Ik moest een e-mail sturen, binnen 24 uur antwoord beloofden ze. Na 2 dagen had ik reactie: "Helaas versturen wij geen kosteloze samples meer, wat ik kan doen is ze je in rekening brengen. ". Mijn reactie (binnen 2 minuten): "Als we de samples na beoordeling kunnen retourneren is dat geen enkel probleem. ". Na 2 dagen de reactie van shirts-bedrukken: "Echter wij kunnen ze niet meer retourneren richting onze leverancier, dat is het vervelende hieraan.
Dus dat wil helaas niet.". Mijn reactie binnen enkele minuten: "Ik mis het meedenken vanuit jullie. Zoals gezegd is kwaliteit en het materiaal belangrijk voor ons. Ik ga geen shirts laten bedrukken zonder ze gezien/gevoeld heb. Je snapt dat ik er niets aan heb om 10 shirts te hebben liggen die onbedrukt zijn (stel dat ik samples bestel).
Dus.. kun je meedenken? Wat zouden jullie hierin kunnen betekenen voor ons?"

Hierna geen reactie meer van hen.
ER

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
Snelle accurate service! Denken prima mee in het proces.
Ook in de kleurstellingen van ons Uit Shirt. Uitstekende kwaliteit van de sportpolo's!

Hockeyclub Haaskamp Dames 1
Amerongen

Gepubliceerd op: 29/09/2017

Pluspunten
Goede en snelle levering, erg netjes en professioneel gedrukt en een goede service! We hebben door shirts-bedrukken.nl er tijdens de Dam tot Damloop op het laatste moment toch nog goed herkenbaar bijgelopen!
E-TEC Power Management
Oudkarspel

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Geen tegenvaller. Tijdige levering, goed meegedacht over ontwerp.. heel tevreden.
MkWines
Haarlem

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Goede service!
Helaas was onze bestelling er tussen door geschoten. De gewenste kleur kon niet meer op tijd geleverd worden, maar een iets andere kleur kon meteen gedrukt worden, zodat we onze bestelling de volgende dag toch nog op tijd in huis hadden. Fijn opgelost!

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Makkelijk contact en goede afhandeling van het product

De Juffies

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Offerte aangevraagd en dit werd ineens een bestelling! Ik zei dat het een foutje was en mijn "bestelling" wilde annuleren.
Er werd gelijk gedreigd met een advocaat want er waren kosten gemaakt en die zou ik dan moeten betalen. Uiteindelijk maar het hele bedrag betaald en we zijn nu 2 maanden verder en heb nog niks ontvangen. Op mijn mails word niet gereageerd. (heb er meerdere verstuurd)
Natuurlijk zullen hun zeggen dat het niet zo gegaan is maar anders zou ik hier geen berichtje schrijven.

Timo
Laren

Gepubliceerd op: 26/08/2017

Lancee Vaffleriet
Noorwegen

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Klant vriendelijk. T-Shirts zien er keurig netjes uit.
Goed lezen, en luisteren wat de klant op schrijft, of telefonisch bespreekt.
Na enkele mailtjes en telefoontjes is het gelukkig goed gekomen.
Buurtvereniging 't Ouweland
Oud-Sabbinge