Website: www.shirts-bedrukken.nl
Adres: Haatlanderdijk 22 8263 AR
Plaats: Kampen
Telefoon: 038 -333 66 19

Shirts-bedrukken.nl en shirts-bedrukken.be zijn gespecialiseerd in het goedkoop bedrukken en borduren van shirts, polo's, truien, sweaters en andere promotie producten met uw ontwerp, logo of print.

Doordat wij over een eigen drukkerij beschikken, krijgt u de garantie van een hoge kwaliteit bedrukte shirts voor een lage prijs en een snelle levertijd.

Inmiddels hebben wij al ruim 20 jaar ervaring in het drukken en borduren van poloshirts, t-shirts, kleding en relatiegeschenken!

Shirts-bedrukken.nl

Pluspunten
Onlangs een bestelling geplaatst van 14 truien. Ik kwam er toch nog twee te kort en heb deze nabesteld. In de tussentijd ben ik verhuisd dus ik belde om te vragen wanneer de bestelling bezorgd zou worden zodat ik deze bij mijn oude adres op kon halen. De medewerker heeft er gelukkig voor gezorgd dat de bestelling op het laatste moment toch nog op het nieuwe adres bezorgd werd. Ik hoefde me dus nergens meer zorgen over te maken. Erg fijn, ik zou er zo weer bestellen.

Rachel

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Vriendelijke service
Let op de planning/houdt aan de afspraken
Goede kwaliteit
Prima verhouding prijs/kwaliteit

Vrienden van het Schellingwouderbreekpark

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Perfecte service!
Ik had nog een fout gemaakt in de tekst, maar dit hebben ze rechtgezet. Super kwaliteit van kledij en drukwerk! Echt een aanrader!
Geen verbetering nodig!
Dhago Green
Deinze

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Helaas bleek er een fout te zijn gemaakt in de kleur van de shirts. We hadden 50 zwarte besteld maar kregen donker blauwe bedrukte shirts toegestuurd.
Na contact te hebben gehad met het bedrijf, is dit netjes en correct opgepakt en hebben ze nieuwe shirts, zwarte, laten bedrukken en geheel kosteloos!
De "foutieve" shirts hebben we voor reserve mogen houden.
Fouten maken is menselijk maar dit bedrijf heeft het heel goed opgepakt en behandeld! Complimenten...
De kwaliteit van de shirts en de bedrukking is helemaal geweldig. Een aanrader...
Communicatie kan wat beter. Aangezien ik meerdere malen heb gebeld en er toen niks mee is gedaan.
Uiteindelijk heeft Janneke Veld dit opgepakt en met een dag was alles geregeld, en 3 dagen later hadden wij de shirts binnen. Nogmaals dank Janneke!
Cafetaria Lunchroom De Maat / Danielle
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
De bedrukking is mooi, T-shirts zitten comfortabel.
De vrouwen t-shirts vielen kleiner uit dan verwacht.
Joyce
Damme

Gepubliceerd op: 07/10/2018

GO! basisschool Voskenslaan
Gent

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
- je kan duidelijk invullen waar je bedrukking wilt
- goede communicatie
- leveringstijd goed (zelfs sneller dan verwacht)
- mooie ontwerpen
De truien zijn helaas niet zacht maar wel van goede kwaliteit.
Janneke

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
- Geduldig
- vakkundig
- Snelle levering
- Nette afhandeling
- Goede service
- Aangeven of een shirt dry fit is of niet
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
alle maten wat groter uitgevallen dan verwacht, maar mooie afwerking, top

Luc Geebelen, classiccarsupport
Overpelt

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Voor ons bedrijf bestelden we reeds een tweede maal loopshirts bij Shirts-bedrukken.nl. Net zoals de eerste keer was de service uitmuntend, de kwaliteit van zowel shirt als bedrukking geweldig, en werkten de medewerkers creatief mee om tijdslijnen tot levering te behalen. Ook onze volgende shirts zullen hiervan komen, zonder twijfel!
Isabelle Vrancken
Mechelen