Website: www.shirts-bedrukken.nl
Adres: Haatlanderdijk 22 8263 AR
Plaats: Kampen
Telefoon: 038 -333 66 19

Shirts-bedrukken.nl en shirts-bedrukken.be zijn gespecialiseerd in het goedkoop bedrukken en borduren van shirts, polo's, truien, sweaters en andere promotie producten met uw ontwerp, logo of print.

Doordat wij over een eigen drukkerij beschikken, krijgt u de garantie van een hoge kwaliteit bedrukte shirts voor een lage prijs en een snelle levertijd.

Inmiddels hebben wij al ruim 20 jaar ervaring in het drukken en borduren van poloshirts, t-shirts, kleding en relatiegeschenken!

Shirts-bedrukken.nl

Eccholine
Antwerpen

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Meteen snel geholpen, alles naar wens, goede communicatie vanuit het bedrijf

Signaalkampen

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
erg klantvriendelijk, echt goed geholpen.
Ik ben minder tevreden over de kwaliteit van de shirts. De zwarte versie was prima maar de witte versie was niet wat ik had verwacht, het zwarte was grijs van kleur. Ook bij warmte kwam ik erachter dat de opdruk ging werken en er kwam een vlek op die er niet meer af wilde. Daar had ik klachten over. Ook vindt ik dat er in de was beschrijving van de shirts gemeld moet worden dat de shirts na het bedrukken niet in de droger kunnen. Met de kwaliteit en het juist informeren op het artikel is er nog echt wel werk aan de winkel.
Beste Marieke,

Wat vervelend dit te lezen. Zou je mij een mail kunnen sturen met de foto's, want dit kan niet de bedoeling zijn. Dan gaan we even kijken voor een oplossing.

Janneke
Marieke
Wilsum

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Heel goed drukker voor je kleding.

Fred van Waard
Hilversum

Gepubliceerd op: 09/08/2018

FestyFashion
Vught

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Goede, klantgerichte medewerkster.
Als nabestelling bij een ander terecht komt, dan verdient het aanbeveling om afspraken met klant te checken. Nu werd onnodig nabestelling te laat geleverd.
Onze excuses daarvoor.
Frank
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten

7 dagen geleden poloshirts besteld. 5x gevraagd of zij de levertijd van 7 dagen gaan halen. Meermaals zowel telefonisch als schriftelijk bevestigd dat dit geen enkel probleem is. Dit is ook de reden dat wij besteld hebben bij shirts-bedrukken.nl
1 dag voor levering een mail gestuurd met de status, voor de zekerheid. Geen reactie.
Op de dag van levering in de ochtend direct gebeld. Door zelf initiatief te nemen en te bellen kwam ik er achter dat de shirts nog helemaal niet klaar waren. Als ik niks had gedaan had ik niks geweten.

Ik zou terug gebeld worden door Andre maar hij stuurt mij een mail. Met een alternatief waarvan ik nog steeds niet weet wat dit is. Weer gebeld, en hij beloofde om het binnen 10 minuten te sturen. 3 uur later nog niks. Toen een mail met een alternatief (geen link) alleen dat ze witte shirts kunnen aanbieden en dat ze dan vrijdag klaar zijn. Terwijl wij 10x hebben aangegeven dat we ze uiterlijk donderdagochtend moesten hebben. Daarna nog 2x gebeld maar er werd niet opgenomen, ook op mail werd er niet meer gereageerd.
Ze komen niet met een oplossing en als klant wordt je genegeerd. Hele slechte service. Ik ga hier nooit meer bestellen. Je kunt niet eens een reactie verwachten. Onprofessioneel bedrijf
Antwoord Shirts-bedrukken.nl
Bedankt voor uw feedback. I.v.m. de vakantieperiode is hier een kleine onderbezetting geweest. Dit is inmiddels opgelost. Maar dit was dan ook de reden waarom het bij u is mis gegaan. Onze welgemeende excuses. Zou u ons een mail willen sturen? Dan lossen we het graag met u op!

Team Shirts-bedrukken.nl

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten
Mooie shirts, wilden eerst graag bedrukking.
Na overleg voor borduring gekozen, de shirts zijn erg mooi geworden
Zelf per abuis 2 verschillende kleuren shirts besteld, jammer dat ze niet even gecheckt hebben
H & H Kweekkooien
Volkel

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Zeer tevreden over bedrukking en kwaliteit! Snelle levering en goede service, aanpassing volgens uw wensen. Voor herhaling vatbaar.

Gekke Fietsen Museum
Merendree

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
Goede service en communicatie, zelfs pro-actief geholpen door een medewerkster die ziek thuis was.
Meer mogelijkheden tot aanvraag van samples zodat de juiste keuze qua product gemaakt kan worden.

Gepubliceerd op: 12/03/2018