Website: www.shirtbyhand.nl
Adres: Overschiestraat 65 1062 XD

ShirtbyHand.nl

Pluspunten
Snelle handeling
Goedkoop stof. 'Premium' lijn zeker niet zijn geld waard.
Nick

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
Snelle levering met vriendelijke medewerkers welke in oplossingen denken.
Bij één overhemd zat een productiefout welke direct, na een bericht te hebben gestuurd, is opgelost! Super service!

Fabian

Gepubliceerd op: 13/06/2017

Pluspunten
Wederom weer een overhemd besteld. Ik had zelf een foutje gemaakt en werd opgebeld. De dame had gezien dat mijn bestelling afweek van de vorige bestelling en kreeg al een vermoeden dat dat een foutje zou kunnen zijn. Nou, top toch! Gewoon ff bellen om te vragen of dit inderdaad de bedoeling was.... Het overhemd is inmiddels binnen en past weer als gegoten, TOP!
Het enige wat ik me kan bedenken, maar ik zou ook begrijpen als dat te kostbaar wordt.... is dat je grotere stalen ziet en voelt. Op zo'n heel klein lapje stof voel je niet wat het materiaal doet. Het vorige shirt zit geweldig, maar voelt anders dan wat ik verwacht had. Is niet erg, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat vervelend kunnen vinden.
Rob / Reisgemak-online
Zaltbommel

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Betaalbare maatshirts, snelle levering. Prijs/kwaliteit is goed. Laat je wel goed opmeten door Shirt by Hand om teleurstellingen bij levering te voorkomen. Ze komen bij je langs of je kunt altijd op de meetlocatie in Amsterdam terecht. Prima service!

Bas

Gepubliceerd op: 11/06/2017

Pluspunten
Ontwerpen gaat goed met website.

Antwoord ShirtbyHand.nl
We zijn nogmaals langs geweest voor een meetafspraak en daarnaast zijn de shirts die niet naar tevredenheid zijn kosteloos opnieuw besteld. Fijn dat we eruit gekomen zijn en bedankt voor de aangepaste review :)
S. El Boushy

Gepubliceerd op: 01/06/2017

Pluspunten
Ontwerpen gaat goed met website.
Duurt lang voordat je de shirts hebt, maar dit is niet onoverkomelijk. Eerste Shirt zal veel te nauw. Grotere besteld, zat ook niet goed, dan maar een meetafspraak. (Geen geld of shirt terug gekregen). Nieuwe shirt is te kort. Gebeld: wordt aangepast. Daarna 3 nieuwe shirts besteld: weer te kort. Gebeld "Ik krijg bij een volgende bestelling 50% korting op 1 shirt".
Waardeloze service, ik ben van mening dat ik minimaal 2 shirts kosteoos moet krijgen!
Ik koop er nooit meer wat!! Ik heb nu 6 slecht zittende shirts en een meetafspraak voor niks gemaakt.

18/05/2017

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers met zeer goed advies tijdens het opmeten. Prima prijs /kwaliteitsverhouding
Goede nazorg en garantie.
Opgenomen maten kunnen inzien en eventueel per mail laten aanpassen indien je bent aangekomen of afgevallen ;-)
Ik heb nu 3 shits besteld en vind de kraag is niet altijd even gelijk en strak afgewerkt.
Ter inspiratie meer “full body” foto’s die je kunt inzoomen en eventueel 3D view.
Grotere stofmonsters om de structuur en kwaliteit van de stof beter te kunnen beoordelen.
Antwoord ShirtbyHand.nl
Beste Dave, Bedankt voor je feedback! Mocht je een keer een shirt hebben met een boord waar je niet tevreden over bent kun je altijd contact met ons opnemen. Deze vermaken we kosteloos voor je!
Dave
Rosmalen

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit en tegen een faire prijs, ik koop al vele jaren maat overhemden bij deze shop.
Maten kunnen niet zelf aangepast worden. Dat zou voor mij een handige feature zijn.
Marcello

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
Snelle reacties, goede prijs-kwaliteit.

Sander
Vught

Gepubliceerd op: 19/05/2017

Pluspunten
Perfecte website om zelf een shirt te ontwerpen. Snele levering van je shirt en pasvorm, zoals het eerste opgemeten shirt: Prima!
Gosse
Nijland