Website: https://www.shakeplus.nl
Adres: Overschiestraat 186E 1062XK

Shakeplus is de maaltijdshake op natuurlijke basis, vol met hoogwaardige eiwitten, plantaardige vezels en essentiële vetzuren.

Voel je fit en energiek met Shakeplus als makkelijke maaltijd, sportvoeding of maaltijdvervanger bij het afvallen.

Geniet van een pure smaak zonder kunstmatige geur-, kleur, smaak- of zoetstoffen. Geen verzendkosten, de volgende dag al geleverd en nu met gratis persoonlijke coaching!

Shakeplus
19322 keer bekeken

Pluspunten
-Snel verzenden.
-Helder
-proefzakjes zijn ideaal om mee te nemen naar het werk. Misschien hiervan meer aanbieden in een pakketvorm, zelf samen te stellen dan wel.
Hoi Astrid,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te zien dat alles duidelijk was en je al bent afgevallen. Ga zo door. We zullen eens nadenken over proefzakjes. Je kunt de zakjes die je hebt wel altijd hergebruiken en vullen vanuit de pot om mee te nemen. Succes!

Astrid
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Shakes zijn lekker vind de coaching erg fijn
Hoi Petra,

Bedankt voor de 10! Fijn dat de shakes en coaching goed bevallen. Heel veel succes!

Petra
Purmerend

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
De bestelling duurt niet lang ! En de coach stuurt je ook elke week een appje , wat ik erg fijn vindt

Goedemiddag Sophia,

Ik zie dat je erg tevreden bent en toch een 6 hebt gegeven. Wat zou er beter kunnen en waar kunnen we je nog mee helpen?

Sophia
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Geen smaak en zoetstoffen en ook geen kleurstoffen
Een doseer lepel in de bussen
Hoi Pieter,

Bedankt voor je beoordeling. Shakeplus bevat inderdaad geen kunstmatige geur-, kleur-, smaak- en zoetstoffen. De maatlepels zitten in de bussen, soms zijn ze door het transport iets weggezakt, maar die zitten erbij zodat je precies de juiste hoeveelheid poeder hebt.

Pieter van der Griend
Purmerend

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede informatie
Geen idee misschien meer smaken maken?
S
Lekkerkerk

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Snelle levering kan snel tegenvallen
Goedemiddag,

Is er iets waar we je mee kunnen helpen? We bieden gratis coaching en je kunt ons altijd bereiken voor vragen en tips.

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
snelle levering
- shake beker - ml is heel slecht te lezen en wat je nodig hebt aan ml staat niet op de beker
- prijsverhouding prima al zou losse zakjes handiger zijn zodat je dit makkelijk mee kan nemen.
Hoi Astrid,

De hoeveelheid komt niet zo heel krap, ongeveer het midden tussen de 200 en 300 is prima. Losse zakjes doen we niet omdat de shakes dan duurder zouden worden en we willen de prijs juist laag houden. Heel veel succes!

Groetjes,
Astrid
NEDERHORST DEN BERG

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Vlotte levering.
Leuk dat je tips krijgt.
Bij een nieuwe bestelling zou het fijn zijn om telkens een nieuwe shaker te krijgen... (zeker als je, zoals wij, opnieuw 4 potten bestelt).
Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback. De gratis beker is alleen bij de eerste pot, je kunt wel voor €2 extra bekers toevoegen aan je bestelling in de winkelwagen. Succes!

Herselt

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
Great quick service shakes are working!! 3.5 kilos off and starting week 3 :) strawberry banana and vanilla are great.
Chocolate taste needs work
Hi,

Thanks for the 10, that's a great result! Well done. You can find an overview of delicious shake recipes here www.shakeplus.co.uk/recipes. That will help to make the chocolate taste more to your liking. Good luck!

Regards,
Alli

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
- Snelle levering!
- Lekkere smaken
- Het werkt ook echt!
Het zou leuk zijn mochten er wat meer recepten zijn waarbik de basis water is ipv melk/yoghurt. Dan kan je 's morgens een shake drinken met zuivel en 's middags een receptje met water groenten en kruiden. Dan is er meer afwisseling en is er niet snel verveling van smaken.
Jolien