Website: http://www.shakaonline.nl
Plaats: Scheveningen
Telefoon: +31703584800

Shaka BV
2008 keer bekeken

Pluspunten
Quality products and great service !

Robert
Seattle

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede communicatie
Zover ik op deze ene bestelling kan beoordelen, geen.
Michel
Oude-Tonge

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, vriendelijk personeel, duidelijke communicatie en een leuk assortiment.

Annemieke

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Eerlijk advies
Expertise van medewerkers
Klantgerichtheid
Op de website kun je niet met 1 druk op de knop zien welke producten in de aanbieding zijn.
Jesse
Honselersdijk

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
's ochtends op weg naar werk bestelling geplaatst, zelfde dag werd telefonisch contact opgenomen in verband met andere kleur die beschikbaar was. Volgende dag product in goede orde ontvangen.
Klasse!!

Ineke
Bilthoven

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Goed geholpen, snelle levering. Uitstekende service mbt het te ruilen artikel. Binnen drie dagen alle transacties geregeld. Top

Ger
Den Burg

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Ik heb bij dit bedrijf een paar Reef slippers besteld. Aangezien er geen europese maten op de site stonden bij deze slippers, maar alleen maten als 8, 9, 10 heb ik in een aparte mail gevraagd of het ging om US of UK maten (hierin zit nog verschil weet ik toevallig). Ook vroeg ik wat dan de Europese maat was van de slippers waarin ik geinteresseerd was, namelijk maat 9. Ik kreeg vrij snel antwoord, maar slechts op een deel van de vraag, namelijk dat het ging om US maten. Het andere deel van de vraag ben ik dan maar gaan googlen en het antwoord vond ik op de site van Nelson.nl.

Verder is alles prima bevallen. Bestelling netjes volgende dag in huis zoals beloofd. Top!
Graag ook Europese maten vermelden bij schoenen/slippers en ook graag vermelden dat het gaat om US maten als er alleen maar een getal staat zoals 8, 9, 10.
Marcel

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Top bril
Andere bezorgdienst....als je niet thuis bent overdag dan komen zij de volgende dag weer aanbieden. Ben je er weer niet dan kun je het pakket ergens gaan halen....de volgende dag. Andere bezorgdiensten geven het bij de buren af. Mvg
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Prima slippers, snel geleverd zoals beloofd.
9 mails over 1 bestelling via Bol is ├ęcht te veel. Eerst de trackinglink via Myparcel zonder enige opmaak, dan via jullie rechtstreeks twee keer dezelfde mail, dan ook nog via Bol. En dan heb ik na 9 mails nog niet eens de factuur gehad. Hier moeten jullie echt naar kijken.
Antwoord Shaka BV
Hoi, Wij hebben een nieuwe systeem opgezet dat met onze website en bol.com werkt. Dit is voor ons nieuwe informatie over al de emails. Excuses daarvoor! Kunnen wij in contact komen om te kijken of jij elke mail die je van ons hebt gehad van je bestelling naar ons kan doorsturen naar: info@shakaonlin.nl Dan gaan wij dit direct aanpassen. Alvast bedankt voor het meewerken en de reactie!

Groeten, Shaka
Bas