Website: https://www.sexy-store.nl
Adres: Wiltonstraat 11 9403AV
Plaats: Assen
Telefoon:

De mooiste Sexy Kleding, Damesmode, Herenmode, Partykleding, Uitgaanskleding, Clubwear en Lingerie vind je online op onze webshop. Altijd voorraad, achteraf betalen en volgende dag in huis service!

Sexy-Store is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie voor de jonge vrouw. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit.

Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!

Sexy-Store B.V.

Pluspunten
Voor 20u bestellen morgen in huis
Imane
Ingelmunster

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, erg mooie jumpsuit :)

Renee

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit leggings snelle levering
Communicatie met distributiecentrum, ruimer aanbod lingerie, leggings
Matthias
mol

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Marjolein

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Goed, leuke kleding op te vinden!
Alles ok
Laurent
Kaggevinne

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Leuke aparte kleding
Verkeerde kleur broek geleverd gekregen, gemaild maar tot heden nog steeds geen reactie terug! Alles daarom dan ook retour gestuurd.
Anne

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Leuke kleding snelle bezorging

Marja

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
GEEN
Waardeloos bedrijf. Totaal geen service. Geen reacties op emails en telefoontjes, ondanks toezeggingen. Sturen faktuur voor niet geleverde items.
Antwoord Sexy-Store B.V.
Beste Jasmijn,

Wij hebben gisteren uw bestelling retour gekregen van DHL. Deze hebben wij dan ook direct geheel retour afgehandeld. Hiervan heeft u ook een email gehad. Dit was 4 minuten voordat u deze review schreef. Mocht u uw bestelling alsnog willen ontvangen kunt u deze opnieuw plaatsen op de webshop. U had gekozen voor achteraf betalen, de factuur is inmiddels ook verwijderd. Helaas is dit voor ons ook overmacht. Onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Sexy-Store B.V.
Jasmijn

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
De kleding is zoals het eruit ziet op de site, goede kwaliteit en snelle levering
Soms lijkt zwart bruin op de afbeelding, kijk goed naar de naam van hetkledingstuk hier staat het meestal in.
Neeltje