Website: https://www.sexy-store.nl
Adres: Wiltonstraat 11 9403AV
Plaats: Assen
Telefoon:

De mooiste Sexy Kleding, Damesmode, Herenmode, Partykleding, Uitgaanskleding, Clubwear en Lingerie vind je online op onze webshop. Altijd voorraad, achteraf betalen en volgende dag in huis service!

Sexy-Store is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie voor de jonge vrouw. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit.

Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!

Sexy-Store B.V.

Pluspunten
Veel keuze

Annemarie

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Snelle goeie service

Dyanne

Gepubliceerd op: 15/01/2019

David

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Fijne en snelle levering
Floor

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Zowel op eerste oog en gedurende het complete proces is het een hele fijne site. Zodra ik contact had was ik goed behandeld. Producten zijn van goede kwaliteit.
Op de site staat dat bestellingen voor 20:00 de volgende werkdag geleverd kunnen worden. Dit was 3.5 werkdagen. Die levertijd bevalt mij nog steeds prima, maar op de site onder mijn account stond al na een halve dag dat de bestelling verzonden was. Dit in combinatie met het feit dat ze slecht te bereiken waren zorgde voor wat onrust dat er iets verkeerd was gegaan. Ik begreep zodra ik contact had dat er een verhuizing gaande is. Wat mij betreft is het daarom begrijpelijk, maar als verbeterpunt zou ik zeggen dat in de toekomst er ongeacht de situatie beter gedacht kan worden over in ieder geval de bereikbaarheid. Er zijn mensen die moeilijk doen over minimale vertraging, maar op deze manier raak je zelfs de mensen die geen enkel probleem hebben met zelfs een enorme vertraging. Het gebrek aan informatie was hier het grootste probleem.
Marcel
Schiedam

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Serious web shop! Snelle terug betalen! Altijd nieuwe collectie!

Diep Trinh
Hilversum

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
De leveringen zijn super snel binnen. Ze houden zich aan de afspraken.
N.v.t

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Goed geleverd, service
Op tijd leveren want de producten waren niet op de afgesproken datum grlevetd
Megan
Capelle aan den ijssel

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Top maten vallen super mooi collectie zeker onze vaste zaak

Gepubliceerd op: 05/01/2019