Website: www.servaas.nl
Adres: Oudenoord 285D 3513EP
Plaats: Utrecht

Jouw relax moment midden in Utrecht

Het begint bij ontspanning. Je verzorgde huid, glanzende haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt. Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je een totaalbehandeling of combineer bijvoorbeeld knippen en manicure, Make Up en pedicure of een huiddiagnose en behandeling bij de huidspecialist. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en de huidtherapeut staan voor je klaar.

SERVAAS Hair Beauty City Spa
9.8

Pluspunten
Mooie salon! Daarnaast zeer gastvrij en vriendelijk personeel!

Serah

Gepubliceerd op: 11/07/2019

Pluspunten
Professionele salon met vakkundige medewerksters. Aandacht staat hier altijd op nummer 1. Ik kom dan ook graag voor een fijne behandeling en goed productadvies.

Bart

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Pluspunten
Mijn krullen zijn weer geknipt zoals ik het graag wilde en daarbij wordt er ook goed advies gegeven!

Chantal
Houten

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten
Geweldig personeel en niet te vergeten mijn krullen zien er altijd weer tip top uit!

Fairuz

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten
Vandaag voor het eerst bij de "krullenkapper" geweest. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe kortere coupe. De krullen kniptechniek heeft mijn krullen goed gedaan. Zeer goed geholpen door Mariska. Bedankt! Kom zeker bij jullie terug.

Trudy

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten
Al jaren kom ik met heel veel plezier bij Servaas. Sinds een paar jaar kom ik speciaal voor het krullen knippen en ik ben super tevreden!
Ik laat me graag knippen door Bianca. Fantastische kapster die goed luistert naar wat mijn wensen zijn en elke keer goed advies heeft!
Aanrader!!

Dorien

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten
Fijne ontvangst, veel kennis van de huid en een echte persoonlijke benadering. Blijf hier zeker terugkomen!

Silka

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten
Prachtig pand in Utrecht, ideaal dat je er terecht kunt voor je haar, schoonheidssalon, pedicure. Hoef je maar op 1 plek te zijn, scheelt tijd.
Super aardige en hele goede kapsters en schoonheidsspecialisten.

Annemarie
De Meern

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
Je krijgt altijd een goede en duidelijke uitleg voorafgaand aan de (gezichts)behandeling. In mijn geval de Bio peeling. Met als resultaat een mooie, egale en stralende huid !!
Daarnaast is het team erg vriendelijk.
Mijn favoriete salon voor een gezichtsbehandeling.

Gepubliceerd op: 22/06/2019