Website: www.servaas.nl
Adres: Oudenoord 285/D 3513EP
Plaats: Utrecht

Jouw relax moment midden in Utrecht

Het begint bij ontspanning. Je verzorgde huid, glanzende haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt. Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je een totaalbehandeling of combineer bijvoorbeeld knippen en manicure, Make Up en pedicure of een huiddiagnose en behandeling bij de huidspecialist. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en de huidtherapeut staan voor je klaar.

SERVAAS Hair Beauty City Spa
9.5

Deborah

Gepubliceerd op: 09/09/2019

Pluspunten
Ik moest snel naar de kapper en was nog nooit bij SERVAAS geweest. Ik liep naar binnen en werd al gelijk vriendelijk benaderd. Na een korte uitleg werd ik geknipt door een vriendelijke dame, waarmee ik gezellig mijn studententijd heb besproken. Dit zorgde voor redelijk hilarische verhalen waardoor ik soms moeite had met stilzitten vanwege het lachen. Ook de rest van het personeel luisterde vrolijk mee, waardoor de verhalen steeds sterker en flauwer werden.

Kortom weet het personeel een goed gesprek gaande te houden en is knippen slechts de dienst die zij aanbieden. Ik kan garanderen, dat er nog veel meer leuke services beschikbaar zijn, dus aan de klant om dit zelf ook uit te zoeken ;).
Ik heb nog niet heel veel bezoeken gehad, maar het personeel is uitermate vriendelijk. Ga vooral zo door!
Joris

Gepubliceerd op: 08/09/2019

Pluspunten
Een bezoek aan Servaas voelt als een cadeau. Persoonlijk, vriendelijk, zacht en goede verzorging. Écht een oppepper voor jezelf.
Geroezemoes op de afdeling nagels zorgde voor nét geen 100% intunen in de fantastische massage-behandeling.
Femke

Gepubliceerd op: 07/09/2019

Pluspunten
altijd vriendelijk, goede service en goede kwaliteit.
geen verbeterpunten
Esther

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten

Heerlijke massage gehad, in een top salon waar ze alles te bieden hebben en waar je heerlijk tot je rust komt!!
Ruby
Ede

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
De reden waarom ik hier al jaren mijn haar laat doen is, omdat hier nog echt aandacht voor de klant is. En dan heb ik het niet (alleen) over de heerlijke koffie of thee die je geschonken krijgt en de vriendelijke begroeting bij de deur. Maar vooral over de aandacht voor haarverzorging, knippen, kleuren en stijlen. De kapsters werken er ook al jaren en zijn op de hoogte van alle nieuwe ins&outs. En kom je langer, zoals ik, dan weten ze precies wat je wel/niet wilt of zou willen :-) Ik heb mij al een paar keer laten overhalen tot nieuwe coupe en met succes. Had ik zelf niet kunnen bedenken. Ik kan deze salon dan ook van harte aanbevelen!
Zou het echt niet weten. Topservice.
Esther

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Supergoed geknipt en geverfd door Esma. Ze is een echte perfectionist. Daarbij voelt een boek aan Servaas echt als een spa beleving: ze zorgen goed voor je met drankjes maar ook een massage wasstoel. Heerlijk!
Geen!
Inge

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
Een knip-, was en verfbehandeling is pure ontspanning. Vaak kom ik gehaast uit het werk, maar ga ik na de behandeling helemaal ontspannen naar buiten. Het begint al met het kopje thee dat je bij binnenkomst ontvangt. En vervolgens persoonlijke aandacht, de massagestoel tijdens het wassen, maar ook de aandacht voor je haar en hoofdhuid. En ook het model waar ik mee baar buiten loop ben ik altijd erg blij mee! Ik kijk altijd uit naar de volgende behandeling.
Ik heb geen verbetertips. Misschien een suggestie: de (echte) medische pedicure zou een welkome uitbreiding zijn.
Inge

Gepubliceerd op: 05/08/2019

Pluspunten
Een professioneel bedrijf met heel vriendelijk personeel. Ik voel mij altijd erg op mijn gemak hier, en dat heb ik lang niet overal.

Sandra

Gepubliceerd op: 05/08/2019

Pluspunten
Hele goede service, goede vakmensen en leuke sfeer
Bij de massage kon ik het koffie-automaat horen. Zonder zou nog relaxter zijn (dit is overigens wel al een tijd geleden dus misschien niet meer van toepassing)
Annelie