Website: http://www.sephira.nl
Adres: Thierensstraat 1A 1404CZ
Plaats: Bussum

Sephira
Dit bedrijf heeft in de afgelopen 12 maanden geen beoordelingen verzameld. De gemiddelde score wordt daarom niet getoond, want de beoordelingen zijn niet meer recent genoeg.

Pluspunten

Klein verbeterpuntje is dat de communicatie over wat er elke afspraak gaat gebeuren, welke behandelmethode zal worden toegepast, om overeen te komen hoe lang de behandeling ongeveer zal duren en welk tarief zal worden gehanteerd nog wel wat duidelijker, scherper kan. Zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is, daar eventueel nog dingen in kan aangeven of keuzes in kan maken.

Gepubliceerd op: 12/10/2016

Gepubliceerd op: 28/07/2016

Pluspunten
Persoonlijke aandacht staat centraal bij Sephira. De behandelingen duren 1,5 uur en daardoor is er voldoende tijd en zijn ze van een hoge kwaliteit. Sander luistert goed en is betrouwbaar. Mede dankzij de behandelingen bij Sephira heb ik een flinke vooruitgang geboekt.

Ivy

Gepubliceerd op: 20/07/2016

Pluspunten
Ik ben elke keer weer zo onder de indruk van de energetische therapie. Ik vind het heel erg bijzonder. Het doet mij veel goed en zorgt ervoor dat ik naar mezelf luister.
Het bind het lijf met de geest en dat is heel erg mooi.
Ik voelde me soms wat ongemakkelijk bij de geluiden die je maakte. De laatste keer dat ik er was, had ik dat niet, toen was ik er inmiddels aan gewend.
Ik zou als tip mee willen geven dat je dat bij een intake duidelijk vertelt. Waarschijnlijk had je dat bij mijn eerste sessie ook al gedaan, desondanks was ik verrast door de geluiden en het uitademen.
Özlem

Gepubliceerd op: 19/07/2016

Ik ben 5 jaar geleden bij Sander geweest voor ongeveer 5 sessies, waar ik heel tevreden over was. Het heeft me verder geholpen in m'n ontwikkeling en in m'n leven.
Een paar maanden geleden heb ik opnieuw een afspraak met Sander gemaakt, omdat ik het gevoel had dat ik vast zat met een vraagstuk dat ik niet alleen kon beantwoorden. Na de sessie met Sander had ik mezelf weer terug gevonden en voelde ik wat ik daadwerkelijk anders wilde. En dat heb ik dan ook gedaan.

patricia
Den Helder

Gepubliceerd op: 19/07/2016

Pluspunten
Ik heb overal een 9 ingevuld, maar had op sommige punten ook een 10 kunnen zijn. Klantvriendelijk, authentiek, vaardig, smartphone proof, goede praktijkruimte ...
Geen op dit moment.
Miquel
Purmerend

Gepubliceerd op: 18/07/2016

Energetische behandeling, aangevuld met massage.
Pluspunten
Ik heb niets te klagen, ben uitermate tevreden over de zorg die ik gekregen heb. Heb duidelijk gemerkt dat ik steeds beter in balans ben geraakt terwijl ik nog niet uitbehandeld ben.
Advies over verzekeringen waarbij ik de volledige behandeling vergoed krijg.
N. Martina

Energie therapie
Pluspunten
Sander weet precies wat hij doet. Behandeling is zeer effectief - alleen maar positieve ervaringen. Flexibel in afspraakmogelijkheden, punctueel en altijd voldoende tijd voor een uitgebreide behandeling. mijn behandelingen zijn altijd aan huis: dit scheelt mij een hoop gedoe - en ik vind het prettig om in mijn eigen omgeving te blijven. Behandelingen worden deels vergoed door de verzekering (mits verzekerd voor alternatieve geneeswijzen). ZEER POSITIEF!
Geen. Keep up the good work, Sander!
Fleur Oude Voshaar

Gepubliceerd op: 18/07/2016

Combinatie van fysieke en energetische massage, afhankelijk van de behoefte op dat moment.
Pluspunten
De werkzaamheden van Sander zijn perfect. Kwaliteit en vakmanschap !
Norman

Gepubliceerd op: 18/04/2015

Sander is de beste, hij heeft mij weer helemaal los getrokken. Ik stond stijf van 20 jaar dag en nacht werken in mijn hotel, en was erg gestrest . Na de eerste behandeling was het alsof ik een nieuw lichaam had, na een jaar had ik Sander bedankt. Ik was weer als nieuw. Mijn dank is groot Sander dank je!

Renate
Nieuw-Vennep