Bedrijfsgegevens

Website: https://www.sepay.nl/
Adres: Postbus 16761 2500 BT
Plaats: Den Haag
Telefoon: 088 - 426 2700

Sinds 2008 is SEPAY dé leverancier van (mobiele) pinautomaten binnen Nederland. Als u op zoek bent naar een geschikte betaaloplossing, bent u bij ons op het goede adres. Door onze interne kosten laag te houden, kunnen wij onze klanten een goede prijs aanbieden.

Pinautomaat kopen, leasen of huren

Een pinautomaat kopen is niet de enige optie bij SEPAY. Leasen en huren en zelfs een PayAsYouPin model hebben wij in het assortiment. Onze prijzen zijn transparant en in ons contract zit alles inbegrepen: omruilservice bij defect pinautomaat, servicedesk, software-onderhoud op de pinautomaat, transactiedienst en zelfs de simkaart (incl. dataverbruik) is inbegrepen.

Snelle levering

Elke complete order voor 14:00 uur, wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Onze pinautomaten zijn plug-and-play. Na ontvangst kunt u direct pinnen!

Persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY"

Elke klant, ook huur, krijgt automatisch toegang tot zijn of haar persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY". Daarin kunt u uw transacties terugzien (en exporteren), facturen bekijken, functies op uw pinautomaat wijzigen (zoals bonteksten) en uw gegevens aanpassen.

Betaalinstelling onder toezicht van DNB

SEPAY is een betaalinstelling, die onder toezicht staat van DNB. Om deze vergunning te kunnen krijgen en houden zijn een aantal vereisten van toepassing. Denk hierbij aan het beheer van uw gelden, het uit te voeren klantonderzoek, de structuur en werking van de interne organisatie, de capaciteiten van het bestuur, de hoogte van het eigen vermogen en de processen en procedures die de zorgvuldigheid van de bedrijfsvoering moeten waarborgen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

SEPAY
totaal score
8.4
Prijs
8.4
Betrouwbaarheid
8.2
Communicatie
8.2
Snelheid/Levertijd
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
32 beoordelingen (12 maanden)
309 beoordelingen (totaal)
8584 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
56% (18)
28% (9)
13% (4)
3% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
- kan snel schakelen indien nodig
- goede apparatuur, goed ingericht vooraf
- makkelijk te bedienen apparatuur
Verbeterpunten
- een aanvraag op alle fronten meteen controleren ipv stap voor stap
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Sandra
Zwolle

Gepubliceerd op: 14/09/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Jullie communicatie is niet altijd duidelijk. Mails komen soms te vroeg, waardoor er verwarring ontstaat.
Ook over de afrekening en het retourneren van de waarborg ontbreekt informatie.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord SEPAY
Beste heer Eggermont,

Hartelijk dank voor deze terugkoppeling. Ik snap exact wat u bedoelt van de te vroege mails die verzonden wordt. Wij gaan bekijken hoe we dit beter kunnen doen.

Ook enorm bedankt voor de onduidelijkheid in de communicatie van het retouren van de borg. Wij zullen een voorbeeld plaatsen van de werkwijze die wij hanteren op de website.

Hartelijk dank!

Groeten,

Nick
Klant

Gepubliceerd op: 13/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel en efficient geregeld. Helemaal prima.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Wout Dru Netherlands
Arnhem

Gepubliceerd op: 08/09/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bij een storing wordt je niet geholpen of terug gebeld en krijg je als antwoord dien maar een klacht in en noem mijn naam maar, dit is het letterlihke antwoord wat ik van de desbetreffende medewerker (Spencer) kreeg.
Misschien moet men hier iets mee doen bv. Medewerkers de telefoon op laten nemen die verstand van zaken hebben.
Stichting IJsselfeestdieren
Dieren

Gepubliceerd op: 06/09/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Duidelijk communicatie
Verbeterpunten
Er staat nu een nummer op het afschrift van welke pinautomaat gepind wordt. Kun je die ook een naam geven?
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Pim/ Premium Health Club
Ede

Gepubliceerd op: 31/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Via ING actie een eigen pinapparaat gekocht bij sepay in plaats van nog te huren bij ING. Snelle levering, donderdag besteld en dinsdag, na eerst alle contracten te hebben ingevuld in huis. Geprobeerd om een transactie te doen maar deze werd ieder keer geweigerd. Veel contact met Sepay. Woensdag is een "huur" pinapparaat geleverd door ING en ik dacht hier klopt iets niet. Wat moet ik hier nu mee, ik heb er al één. Het huurapparaat was door ING gekoppeld en het Sepay apparaat niet. Nu een uur was het opgelost. Stomme actie van ING. Huur apparaat moet weer terug worden gestuurd etc.
Verbeterpunten
Het beschermkapje tegen het meekijken met invoer pincode zit vast op het apparaat en kan niet worden omgeklapt. Hierdoor is het moeilijk om bedragen in te voeren, zeker met wat dikkere vingers. Dit is een groot nadeel. Bij de huur pinapparaten kan dit worden weggeklapt. - slechte communicatie, er was iets mis gegaan in de koppeling met ING. Verbinding met ING is tot 3x verbroken. Veel heen en weer bellen en irritatie dat ik het apparaat direct terug wilde sturen. Inmiddels is het probleem opgelost maar ik ben ook niet te spreken over de gang van zaken. Zeker niet omdat het een actie voor ondernemers is, georganiseerd door Sepay en ING.

De beste pin-deal van Nederland

Lage maandlasten, dat is natuurlijk altijd prettig. Ook voor pinnen. Daarom kunt u als ING klant nu heel voordelig een pinautomaat kopen via SEPAY. En de pintransacties worden gewoon verwerkt via ING. Zo heeft u het beste van beide.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Wijnimportjanssen.nl
Roosendaal

Gepubliceerd op: 16/08/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
eenvoudig te bestellen
Verbeterpunten
- slechte communicatie, er was iets mis gegaan in de koppeling met ING. Ene collega zegt dat Sepay en ING geen direct contact hebben en de andere collega zegt dat het opgepakt wordt met ING. Uiteindelijk een hoop heen en weer gebel en hierdoor een vertraagde bestelling. Bij iedere vraag die ik stelde kreeg ik het antwoord of ik het ff op de mail kon zetten. Op een mail waarin ik vertel wat er aan de hand is, en met de vraag hoe dit opgelost kon worden werd niet gereageerd. Inmiddels is het probleem opgelost maar ik ben niet te spreken over de gang van zaken.
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord SEPAY
Beste heer de Boer,

Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Sinds 1 juli jl. werken we samen met ING voor deze dienstverlening en moeten wij, zoals in elke nieuwe relatie, beter op elkaar ingespeeld raken. Zo ook de communicatie. Intussen zijn hier verbeteringen in doorgevoerd.

Het spijt mij ontzettend dat niet alles naar tevredenheid is verlopen.

Groeten,

Nick
WrapAndGo
Den Haag

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord SEPAY
Beste heer Achterstraat,

Hartelijk dank voor uw mooie review en voor uw vertrouwen in onze dienstverlening en onze producten.

Mochten wij u van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag!

Groeten,

Nick
Scheerhoorn
Coevorden

Gepubliceerd op: 09/08/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Er is niks vervelender dan een pinautomaat die niet goed werkt. Maar sepay heeft er wel alles aan gedaan om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Snelle levering van nieuwe automaat en goede communicatie. Zeer tevreden over.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord SEPAY
Beste mevrouw Slabbers,

Bedankt voor deze mooie review en voor de complimenten. Mochten we u in de toekomst ergens mee van dienst kunnen zijn, laat het ons weten.

Groeten,

Nick
Klant
Thorn

Gepubliceerd op: 20/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Verzenden etc loopt perfect!
Verbeterpunten
Onze 3e pinautomaat was defect. Ik heb -nu een week na afloop- nog steeds niets gehoord over hoe wij worden gecompenseerd. We hebben ontzettend misgegrepen op deze 3 automaat. We hadden 3 verkooppunten en moesten nu bij 1 punt nee verkopen als men wilde pinnen: erg knullig. Slechte reclame.
Ik wacht met smart af hoe dit wordt recht getrokken!
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord SEPAY
Beste heer Wijnhoud,

Vervelend om te horen en naar dat u heeft moeten wachten. Inmiddels hebben wij de factuur voor één automaat gecrediteerd.

Afgelopen maandag hebben wij u hierover ook een mail gestuurd met een oplossing voor de volgende keer. Ik hoop dat u dat kunt waarderen.

Groeten,

Nick
Stichting Hart Voor Live Muziek
Oss

Gepubliceerd op: 23/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer