Website: https://www.sepay.nl/
Adres: Postbus 16761 2500 BT
Plaats: Den Haag
Telefoon: 088 - 426 2700

Sinds 2008 is SEPAY dé leverancier van (mobiele) pinautomaten binnen Nederland. Als u op zoek bent naar een geschikte betaaloplossing, bent u bij ons op het goede adres. Door onze interne kosten laag te houden, kunnen wij onze klanten een goede prijs aanbieden.

Pinautomaat kopen, leasen of huren

Een pinautomaat kopen is niet de enige optie bij SEPAY. Leasen en huren en zelfs een PayAsYouPin model hebben wij in het assortiment. Onze prijzen zijn transparant en in ons contract zit alles inbegrepen: omruilservice bij defect pinautomaat, servicedesk, software-onderhoud op de pinautomaat, transactiedienst en zelfs de simkaart (incl. dataverbruik) is inbegrepen.

Elke complete order voor 14:00 uur, wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Onze pinautomaten zijn plug-and-play. Na ontvangst kunt u direct pinnen!

Persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY"

Elke klant, ook huur, krijgt automatisch toegang tot zijn of haar persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY". Daarin kunt u uw transacties terugzien (en exporteren), facturen bekijken, functies op uw pinautomaat wijzigen (zoals bonteksten) en uw gegevens aanpassen.

Betaalinstelling onder toezicht van DNB

SEPAY is een betaalinstelling, die onder toezicht staat van DNB. Om deze vergunning te kunnen krijgen en houden zijn een aantal vereisten van toepassing. Denk hierbij aan het beheer van uw gelden, het uit te voeren klantonderzoek, de structuur en werking van de interne organisatie, de capaciteiten van het bestuur, de hoogte van het eigen vermogen en de processen en procedures die de zorgvuldigheid van de bedrijfsvoering moeten waarborgen.

SEPAY
8.2
7.9

Pluspunten
Er is niks vervelender dan een pinautomaat die niet goed werkt. Maar sepay heeft er wel alles aan gedaan om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Snelle levering van nieuwe automaat en goede communicatie. Zeer tevreden over.

Thorn

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Verzenden etc loopt perfect!
Onze 3e pinautomaat was defect. Ik heb -nu een week na afloop- nog steeds niets gehoord over hoe wij worden gecompenseerd. We hebben ontzettend misgegrepen op deze 3 automaat. We hadden 3 verkooppunten en moesten nu bij 1 punt nee verkopen als men wilde pinnen: erg knullig. Slechte reclame.
Ik wacht met smart af hoe dit wordt recht getrokken!
Beste heer Wijnhoud,

Vervelend om te horen en naar dat u heeft moeten wachten. Inmiddels hebben wij de factuur voor één automaat gecrediteerd.

Afgelopen maandag hebben wij u hierover ook een mail gestuurd met een oplossing voor de volgende keer. Ik hoop dat u dat kunt waarderen.

Stichting Hart Voor Live Muziek
Oss

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Beste heer Tuinstra,

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Goed om te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar worden we altijd erg blij van!

Rtv kanaal 30
Burgum

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Beste heer de Jonge,

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer weer. We zijn blij dat alles goed is verlopen. Volgend jaar zien we u graag terug. Vergeet niet gebruik te maken van de code die 10% korting geeft op uw volgende huur.

Bedankt voor uw vertrouwen!

St. Dorpsfeest Zaamslag
Zaamslag

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Vervangend pinautomaat bleek niet goed te werken. Werd kosteloos omgeruild voor een nieuwer model
Beste mevrouw van Gemeren-Hakkenberg,

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Hier zijn we erg blij mee! Heel veel plezier met uw nieuwe betaalautomaat en als we iets voor u kunnen doen, laat het ons weten.

Echowonder
Amersfoort

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Geweldige service. Fijn dat wij in een moeilijke periode snel een apparaat konden regelen. Geen gezeur, gewoon aansluiten en gaan met die banaan. Chapeau!
Geen gevonden
Beste heer Vromans,

Hartelijk dank voor deze mooie, maar vooral leuke review. Dit omschrijft exact welk type organisatie wij zijn.

Bakkerij Vromans Gilze BV
Gilze

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Beste mevrouw Martens,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Vriendenclub Rosentaler

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Zeer goede service en snelle levering

Beste heer van Boxtel,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Hier zijn we erg dankbaar voor.

Dave van Boxtel/The Lodge
Gilze

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
vlotte levering, prima product, werkt goed, compleet pakket, snelle storting van gepind bedrag.
het zo vroeg afschrijven van de borg vind ik niet prettig, vind een week van te voren erg vroeg. Op de dag van afsturen van het product dan de borg innen zou veel netter zijn. Ook het lang wachten, van het terugstorten is niet zo netjes. Jullie hebben nu al 3 weken mijn borg en nog heb ik het niet retour ontvangen.
Beste mevrouw Kolker,

Bedankt voor de complimenten en voor het verbeterpunt. Wij hebben hierover mailcontact gehad en uw opmerking heeft ervoor gezorgd dat wij de procedures van de borg en cooldown periode hebben aangepast. We streven ernaar om binnen 5 werkdagen de borg hebben teruggestort, na ontvangst van de pinautomaat.

Bedankt voor uw vertrouwen en hopelijk tot de volgende keer. Vergeet niet de kortingscode bij de volgende bestelling te gebruiken ;-)

Art Journey
Sleen

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Met de nieuwe simkaart lijkt het wel of het apparaat minder stabiel is geworden. Daarnaast zouden we de volgende dag het geld bijgestort krijgen en dat is echt niet altijd het geval. Vindt ze wel klantvriendelijk, maar dit zijn toch wel aandachtspuntjes.

Beste heer Bernasco,

Bedankt voor deze toelichting. Hier gaan we mee aan de slag! Ik zie wel dat u gebruik maakte van onze classic terminal (blauw-witte). Deze melding geef ik direct door aan onze IT-afdeling.

Ook met betrekking tot de overboekingen zal ik aanvullende informatie opvragen bij onze financiële afdeling. Naar mijn weten wordt elke werkdag rond 11:00 uur de overboekingen gedaan en is het meestal rond de middag zichtbaar op de rekening (varieert per bank).

Nogmaals hartelijk dank voor de feedback en we gaan dit zeker nader bekijken.

Het Kinderkabinet

Gepubliceerd op: 12/04/2018