Website: https://www.sepay.nl/
Adres: Postbus 16761 2500 BT
Plaats: Den Haag
Telefoon: 088 - 426 2700

Sinds 2008 is SEPAY dé leverancier van (mobiele) pinautomaten binnen Nederland. Als u op zoek bent naar een geschikte betaaloplossing, bent u bij ons op het goede adres. Door onze interne kosten laag te houden, kunnen wij onze klanten een goede prijs aanbieden.

Pinautomaat kopen, leasen of huren

Een pinautomaat kopen is niet de enige optie bij SEPAY. Leasen en huren en zelfs een PayAsYouPin model hebben wij in het assortiment. Onze prijzen zijn transparant en in ons contract zit alles inbegrepen: omruilservice bij defect pinautomaat, servicedesk, software-onderhoud op de pinautomaat, transactiedienst en zelfs de simkaart (incl. dataverbruik) is inbegrepen.

Elke complete order voor 14:00 uur, wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Onze pinautomaten zijn plug-and-play. Na ontvangst kunt u direct pinnen!

Persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY"

Elke klant, ook huur, krijgt automatisch toegang tot zijn of haar persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY". Daarin kunt u uw transacties terugzien (en exporteren), facturen bekijken, functies op uw pinautomaat wijzigen (zoals bonteksten) en uw gegevens aanpassen.

Betaalinstelling onder toezicht van DNB

SEPAY is een betaalinstelling, die onder toezicht staat van DNB. Om deze vergunning te kunnen krijgen en houden zijn een aantal vereisten van toepassing. Denk hierbij aan het beheer van uw gelden, het uit te voeren klantonderzoek, de structuur en werking van de interne organisatie, de capaciteiten van het bestuur, de hoogte van het eigen vermogen en de processen en procedures die de zorgvuldigheid van de bedrijfsvoering moeten waarborgen.

SEPAY

Pluspunten
goede en snelle service
Voor vaste klanten zou aanvraag procedure soepeler mogen, indentieteit afschiften enz zijn al meerdere malen afgegeven
Bieman de Haas
Boven Leeuwen

Gepubliceerd op: 22/03/2019

7nights
Den haag

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten

Vaak geen verbinding, heb sepay een aantal keer moeten bellen en het apparaat uitschakelen
Twijfel of de betaling is doorgegaan
Moeilijke communicatie met sepay
Beste mevrouw Stuckens,

Zojuist heb ik de historie teruggelezen en u heeft aangegeven dat sommige kaarten niet werd gelezen. Daarnaast had de betaalterminal moeite met de verbinding. Waarschijnlijk was dit laatste de boosdoener i.c.m. het lezen/verwerken van de bank/kredietkaarten. Alle kaarten met een VPay, Maestro, Visa en Mastercard worden standaard ondersteund wanneer u een betaalterminal huurt. Indien u meerdere kredietkaarten wil accepteren, dient er een overeenkomst aan te worden gegaan met (andere) kredietkaartmaatschappijen. Dit voeren wij op de terminal.

Mijn excuses voor uw nare ervaring. Hopelijk werkt deze op andere plekken beter voor u.

Nick

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
het werkt perfect

Beste heer Pijper,

Bedankt voor uw beoordeling en ben blij dat alles goed is verlopen. Denk eraan dat u de volgende keer 10% korting op uw huur ontvangt mocht u binnen één jaar huren.

Nick
epiccompany
valkenburg zh

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Super snel en duidelijke gebruind uitleg

Beste heer van Deursen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik hoop dat met de 10% korting die u standaard ontvangt op de volgende huur, de volledige 5 sterren op prijs geeft ;-)

Elsa

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pasar Malam Harderwijk
Harderwijk

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
Snelle levering en erg vriendelijke medewerkers

Stichting Kinderkledingbeurs Oosterhout
Oosterhout

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Jeroen. pool en Darts café Cozmic
Dordrecht

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
- kan snel schakelen indien nodig
- goede apparatuur, goed ingericht vooraf
- makkelijk te bedienen apparatuur
- een aanvraag op alle fronten meteen controleren ipv stap voor stap
Sandra
Zwolle