Bedrijfsgegevens

Website: https://www.sepay.nl/
Adres: Postbus 16761 2500 BT
Plaats: Den Haag
Telefoon: 088 - 426 2700

Sinds 2008 is SEPAY dé leverancier van (mobiele) pinautomaten binnen Nederland. Als u op zoek bent naar een geschikte betaaloplossing, bent u bij ons op het goede adres. Door onze interne kosten laag te houden, kunnen wij onze klanten een goede prijs aanbieden.

Pinautomaat kopen, leasen of huren

Een pinautomaat kopen is niet de enige optie bij SEPAY. Leasen en huren en zelfs een PayAsYouPin model hebben wij in het assortiment. Onze prijzen zijn transparant en in ons contract zit alles inbegrepen: omruilservice bij defect pinautomaat, servicedesk, software-onderhoud op de pinautomaat, transactiedienst en zelfs de simkaart (incl. dataverbruik) is inbegrepen.

Snelle levering

Elke complete order voor 14:00 uur, wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Onze pinautomaten zijn plug-and-play. Na ontvangst kunt u direct pinnen!

Persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY"

Elke klant, ook huur, krijgt automatisch toegang tot zijn of haar persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY". Daarin kunt u uw transacties terugzien (en exporteren), facturen bekijken, functies op uw pinautomaat wijzigen (zoals bonteksten) en uw gegevens aanpassen.

Betaalinstelling onder toezicht van DNB

SEPAY is een betaalinstelling, die onder toezicht staat van DNB. Om deze vergunning te kunnen krijgen en houden zijn een aantal vereisten van toepassing. Denk hierbij aan het beheer van uw gelden, het uit te voeren klantonderzoek, de structuur en werking van de interne organisatie, de capaciteiten van het bestuur, de hoogte van het eigen vermogen en de processen en procedures die de zorgvuldigheid van de bedrijfsvoering moeten waarborgen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

SEPAY
totaal score
8.1
Prijs
7.9
Betrouwbaarheid
7.7
Communicatie
7.9
Snelheid/Levertijd
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
10 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
26 beoordelingen (12 maanden)
294 beoordelingen (totaal)
7802 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
50% (13)
31% (8)
15% (4)
4% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Zeer goede service en snelle levering
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Dave van Boxtel/The Lodge
Gilze

Gepubliceerd op: 10/05/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
vlotte levering, prima product, werkt goed, compleet pakket, snelle storting van gepind bedrag.
Verbeterpunten
het zo vroeg afschrijven van de borg vind ik niet prettig, vind een week van te voren erg vroeg. Op de dag van afsturen van het product dan de borg innen zou veel netter zijn. Ook het lang wachten, van het terugstorten is niet zo netjes. Jullie hebben nu al 3 weken mijn borg en nog heb ik het niet retour ontvangen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord SEPAY
Beste mevrouw Kolker,

Bedankt voor de complimenten en voor het verbeterpunt. Wij hebben hierover mailcontact gehad en uw opmerking heeft ervoor gezorgd dat wij de procedures van de borg en cooldown periode hebben aangepast. We streven ernaar om binnen 5 werkdagen de borg hebben teruggestort, na ontvangst van de pinautomaat.

Bedankt voor uw vertrouwen en hopelijk tot de volgende keer. Vergeet niet de kortingscode bij de volgende bestelling te gebruiken ;-)

Groeten,

Nick
Art Journey
Sleen

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Met de nieuwe simkaart lijkt het wel of het apparaat minder stabiel is geworden. Daarnaast zouden we de volgende dag het geld bijgestort krijgen en dat is echt niet altijd het geval. Vindt ze wel klantvriendelijk, maar dit zijn toch wel aandachtspuntjes.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord SEPAY
Beste heer Bernasco,

Bedankt voor deze toelichting. Hier gaan we mee aan de slag! Ik zie wel dat u gebruik maakte van onze classic terminal (blauw-witte). Deze melding geef ik direct door aan onze IT-afdeling.

Ook met betrekking tot de overboekingen zal ik aanvullende informatie opvragen bij onze financiële afdeling. Naar mijn weten wordt elke werkdag rond 11:00 uur de overboekingen gedaan en is het meestal rond de middag zichtbaar op de rekening (varieert per bank).

Nogmaals hartelijk dank voor de feedback en we gaan dit zeker nader bekijken.

Groeten,

Nick
Het Kinderkabinet
Den Haag

Gepubliceerd op: 12/04/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Klantenservice kan beter.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Dijkerman
Deventer

Gepubliceerd op: 06/04/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
als het werkt werkt het goed
Verbeterpunten
Klantenservice en de Service is erg.

Klantenservice luistert niet naar de klant alleen naar zich zelf, komt niet met oplossingen, en zodra er geen oplossing is dan mag je het zelf uitzoeken.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Deventer
23/03/2018

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
goede prijs/kwaliteit verhouding , nieuwste technologie. goed meegedacht in de oplossing van de problemen die zich voordeden ivm een storing .
Verbeterpunten
bereikbaarheid van de storingsdienst in de weekenden en de beperkte knowhow binnen de storingsdienst.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jan van Driel's k94dogs
Toldijk

Gepubliceerd op: 26/03/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
helaas wordt er niet adequaat gereageerd op storingen . keer op keer worden wij door een beleefde medewerker met een kluitje in het riet gestuurd . de fout ligt per definitie NOOIT bij sepay zelf als de terminal het in 3 verschillende landen niet doet .. toevallig zijn er net werkzaamheden in die straat.. wij zijn dus altijd de dupe en lopen binnen 6 weken 4 keer een beurs omzet mis.

Toldijk
12/03/2018

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
goedkoop
Verbeterpunten
hele slechte verbinding
regelmatige uitval
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
slagerij markus
Gouderak

Gepubliceerd op: 24/03/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
De Sepay werkte uitstekend. De verzending was correct op tijd.
De uitbetaling ging snel.
Wiebe Meilof/ Antiquariaat Meilof
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antiquariaat Meilof
Nieuwe Pekela

Gepubliceerd op: 16/03/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord SEPAY
Beste heer Geljon,

Bedankt voor deze geweldige review! Hier worden wij altijd erg blij van. Bedankt voor uw vertrouwen en indien we iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten.

Groeten,

Nick
Blue Boat Company
Amsterdam

Gepubliceerd op: 24/01/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
- Goede service en hulp wanneer daarom gevraagd wordt
- Betrouwbaar
Verbeterpunten
- Digitaal reserveren van een pinautomaat gaat (nog steeds) moeizaam.
- De toetsen op de pinautomaat zijn klein en liggen zeker voor de eerste cijfers ver naar achteren.
- Het telefoonnummer van DHL dat op jullie label staat is niet meer in gebruik
- het aanvinken van de sterretjes in dit beoordelingsformulier gaat niet fijn, alles verspringt steeds.
Prijs
Betrouwbaarheid
Antwoord SEPAY
Beste mevrouw van Gangelen-Janssen,

Bedankt voor uw goede beoordeling en nóg meer bedankt voor de feedback.

Om het inschrijfproces te vergemakkelijken kunt u het beste inloggen op uw "Mijn SEPAY" en onder het kopje Direct Bestellen -> Extra Pinautomaat. Dan neemt het systeem alle bekende gegevens over van uw Mijn SEPAY account. Scheelt een hoop tijd ;-)

Vanwege de mobiele variant moet alles (helaas) compacter zijn. Door het privacyshield is de 1 en 3 lastiger te bereiken dan de rest van de toetsen.

Bedankt voor het doorgeven van het telefoonnummer dat deze incorrect op het formulier staat. Gaan we direct aanpassen.

Aan de sterren kunnen we helaas niets doen, dit is een derde partij.

Nogmaals dank en hopelijk tot snel!

Groeten,

Nick
St. Amigos do Brasil
Valkenburg aan de Geul

Gepubliceerd op: 30/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
top
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord SEPAY
Beste heer Smit,

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Tot volgende keer?

Groeten,

Nick
De Fotograaf
Raalte

Gepubliceerd op: 30/11/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer