Website: https://www.sepay.nl/
Adres: Postbus 16761 2500 BT
Plaats: Den Haag
Telefoon: 088 - 426 2700

Sinds 2008 is SEPAY dé leverancier van (mobiele) pinautomaten binnen Nederland. Als u op zoek bent naar een geschikte betaaloplossing, bent u bij ons op het goede adres. Door onze interne kosten laag te houden, kunnen wij onze klanten een goede prijs aanbieden.

Pinautomaat kopen, leasen of huren

Een pinautomaat kopen is niet de enige optie bij SEPAY. Leasen en huren en zelfs een PayAsYouPin model hebben wij in het assortiment. Onze prijzen zijn transparant en in ons contract zit alles inbegrepen: omruilservice bij defect pinautomaat, servicedesk, software-onderhoud op de pinautomaat, transactiedienst en zelfs de simkaart (incl. dataverbruik) is inbegrepen.

Elke complete order voor 14:00 uur, wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Onze pinautomaten zijn plug-and-play. Na ontvangst kunt u direct pinnen!

Persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY"

Elke klant, ook huur, krijgt automatisch toegang tot zijn of haar persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY". Daarin kunt u uw transacties terugzien (en exporteren), facturen bekijken, functies op uw pinautomaat wijzigen (zoals bonteksten) en uw gegevens aanpassen.

Betaalinstelling onder toezicht van DNB

SEPAY is een betaalinstelling, die onder toezicht staat van DNB. Om deze vergunning te kunnen krijgen en houden zijn een aantal vereisten van toepassing. Denk hierbij aan het beheer van uw gelden, het uit te voeren klantonderzoek, de structuur en werking van de interne organisatie, de capaciteiten van het bestuur, de hoogte van het eigen vermogen en de processen en procedures die de zorgvuldigheid van de bedrijfsvoering moeten waarborgen.

SEPAY
8.2

Toneelvereniging IOS
Ilpendam

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Snelle levering, goed bereikbare helpdesk, duidelijke communicatie.
De aanvraagprocedure vond ik lastig. In eerste instantie lijkt het simpel, totdat de gegevens van het bedrijf erbij komen. Dan lijkt het alsof het volledig doopceel van alle vier de stichtingbestuurders ingevuld moet worden; dit werd mij ook verteld door de helpdesk. Een bestuurder woont in België, dus dat lukte niet. Uiteindelijk bleek alleen de tekenbevoegde genoemd te hoeven worden, volgens een andere helpdeskmedewerker. Dit heeft veel tijd gekost, en hier zou een extra verduidelijking veel schelen. En ook als de helpdeskmedewerkers geen verschillende uitleg geven.
Paul / Velt
Berchem

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Marlies modefournituren
Yerseke

Gepubliceerd op: 20/05/2019

moest spullen zelf ophalen
Informatie mbt installatie en proef transactie niet juist
retourticket was er niet bij
pinautomaten zijn gedurende gebruik vastgelopen waardoor inningen gemist (niet naar ander bedrag te brengen)
Transactiekosten zijn schandalig hoog, heb idee te collecteren voor Sepay
Beste Stichting Delftbloeit,

Bedankt voor uw review en jammer dat u dit zo ervaren heeft. Van mijn collega heb ik begrepen dat u snel de digitale collectebus nodig had. Daarom had mijn collega u de optie gegeven om deze op te halen in Den Haag, zodat u zeker wist dat u deze tijdig had. Normaal verzenden we met UPS, maar in uw geval, orderdatum lag zeer dicht bij uitleverdatum, gaven we dit als optie aan.

Helaas bij pick-up orders wil het nog wel eens gebeuren dat er geen retourlabel bij zit (menselijke fout). Geen probleem, wanneer u dit aangeeft, verzenden wij u die z.s.m.

De storing m.b.t. veranderen van het bedrag vind ik heel vervelend. De automaat moet het simpelweg doen. Mijn excuses dat u geld bent misgelopen.

Elsa
stichting delftbloeit
delft

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Kan in mijn molen alleen met een mobiel pin terminal werken, via G2. Ondanks de telefoonverbinding tussen dikke muren van de molen een uitstekende en snelle verbinding. Sneller dan mijn vorige verifoon waarvan certificering vervalt. Snelle reactie via chat waarbij alle vragen duidelijk worden beantwoord.
IK weet nog niet welke verbeterpunten ik zou moeten noemen.
Korenmolen "Oog int Zeil" te Cothen
Cothen

Gepubliceerd op: 03/04/2019

Pluspunten
goede en snelle service
Voor vaste klanten zou aanvraag procedure soepeler mogen, indentieteit afschiften enz zijn al meerdere malen afgegeven
Bieman de Haas
Boven Leeuwen

Gepubliceerd op: 22/03/2019

7nights
Den haag

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten

Vaak geen verbinding, heb sepay een aantal keer moeten bellen en het apparaat uitschakelen
Twijfel of de betaling is doorgegaan
Moeilijke communicatie met sepay
Beste mevrouw Stuckens,

Zojuist heb ik de historie teruggelezen en u heeft aangegeven dat sommige kaarten niet werd gelezen. Daarnaast had de betaalterminal moeite met de verbinding. Waarschijnlijk was dit laatste de boosdoener i.c.m. het lezen/verwerken van de bank/kredietkaarten. Alle kaarten met een VPay, Maestro, Visa en Mastercard worden standaard ondersteund wanneer u een betaalterminal huurt. Indien u meerdere kredietkaarten wil accepteren, dient er een overeenkomst aan te worden gegaan met (andere) kredietkaartmaatschappijen. Dit voeren wij op de terminal.

Mijn excuses voor uw nare ervaring. Hopelijk werkt deze op andere plekken beter voor u.

Nick

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
het werkt perfect

Beste heer Pijper,

Bedankt voor uw beoordeling en ben blij dat alles goed is verlopen. Denk eraan dat u de volgende keer 10% korting op uw huur ontvangt mocht u binnen één jaar huren.

Nick
epiccompany
valkenburg zh

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Super snel en duidelijke gebruind uitleg

Beste heer van Deursen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik hoop dat met de 10% korting die u standaard ontvangt op de volgende huur, de volledige 5 sterren op prijs geeft ;-)

Elsa
Twinkeltje