Website: https://www.sepay.nl/
Adres: Postbus 16761 2500 BT
Plaats: Den Haag
Telefoon: 088 - 426 2700

Sinds 2008 is SEPAY dé leverancier van (mobiele) pinautomaten binnen Nederland. Als u op zoek bent naar een geschikte betaaloplossing, bent u bij ons op het goede adres. Door onze interne kosten laag te houden, kunnen wij onze klanten een goede prijs aanbieden.

Pinautomaat kopen, leasen of huren

Een pinautomaat kopen is niet de enige optie bij SEPAY. Leasen en huren en zelfs een PayAsYouPin model hebben wij in het assortiment. Onze prijzen zijn transparant en in ons contract zit alles inbegrepen: omruilservice bij defect pinautomaat, servicedesk, software-onderhoud op de pinautomaat, transactiedienst en zelfs de simkaart (incl. dataverbruik) is inbegrepen.

Elke complete order voor 14:00 uur, wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Onze pinautomaten zijn plug-and-play. Na ontvangst kunt u direct pinnen!

Persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY"

Elke klant, ook huur, krijgt automatisch toegang tot zijn of haar persoonlijke pagina op "Mijn SEPAY". Daarin kunt u uw transacties terugzien (en exporteren), facturen bekijken, functies op uw pinautomaat wijzigen (zoals bonteksten) en uw gegevens aanpassen.

Betaalinstelling onder toezicht van DNB

SEPAY is een betaalinstelling, die onder toezicht staat van DNB. Om deze vergunning te kunnen krijgen en houden zijn een aantal vereisten van toepassing. Denk hierbij aan het beheer van uw gelden, het uit te voeren klantonderzoek, de structuur en werking van de interne organisatie, de capaciteiten van het bestuur, de hoogte van het eigen vermogen en de processen en procedures die de zorgvuldigheid van de bedrijfsvoering moeten waarborgen.

SEPAY
7.9
7.8
7.7
7.8

Blue Boat Company

Gepubliceerd op: 24/01/2018

Pluspunten
- Goede service en hulp wanneer daarom gevraagd wordt
- Betrouwbaar
- Digitaal reserveren van een pinautomaat gaat (nog steeds) moeizaam.
- De toetsen op de pinautomaat zijn klein en liggen zeker voor de eerste cijfers ver naar achteren.
- Het telefoonnummer van DHL dat op jullie label staat is niet meer in gebruik
- het aanvinken van de sterretjes in dit beoordelingsformulier gaat niet fijn, alles verspringt steeds.
Beste mevrouw van Gangelen-Janssen,

Bedankt voor uw goede beoordeling en nóg meer bedankt voor de feedback.

Om het inschrijfproces te vergemakkelijken kunt u het beste inloggen op uw "Mijn SEPAY" en onder het kopje Direct Bestellen -> Extra Pinautomaat. Dan neemt het systeem alle bekende gegevens over van uw Mijn SEPAY account. Scheelt een hoop tijd ;-)

Vanwege de mobiele variant moet alles (helaas) compacter zijn. Door het privacyshield is de 1 en 3 lastiger te bereiken dan de rest van de toetsen.

Bedankt voor het doorgeven van het telefoonnummer dat deze incorrect op het formulier staat. Gaan we direct aanpassen.

Aan de sterren kunnen we helaas niets doen, dit is een derde partij.

Nogmaals dank en hopelijk tot snel!

St. Amigos do Brasil
Valkenburg aan de Geul

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten
top

Beste heer Smit,

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Tot volgende keer?

De Fotograaf
Raalte

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten
snelle levering, niet te duur
trage afhandeling. Correct opgelost uiteindelijk.
Beste heer van Oostrum,

Het spijt ons ontzettend dat u langer dan normaal heeft moeten wachten op de terugbetaling van de borg. Dankzij uw beoordeling hebben we dit proces opnieuw onder de loep genomen en verbeterd.

C.V. Les Boutonniers
Montfoort

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
snelle levering
slechte afhandeling, nu bijna een maand verder en nog is de borg niet teruggestort..

Montfoort
06/11/2017

Pluspunten
Uitstekende klantenservice; direct antwoord op mails, oplossingsgericht, uitermate vriendelijk. Top!

Beste mevrouw Koetzier,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik ben blij dat we u hebben kunnen helpen met een pinautomaat. Wellicht tot volgende keer!

Stichting Vrienden van het Rode Kruis Ziekenhuis
Beverwijk

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
Snel en duidelijkheid in de mail communicatie
Gewoon zo doorgaan. Geen negatieve puntjes ontdekt.
Beste heer Abels,

Bedankt voor dit mooie cijfer! Ik ben blij dat alles goed is bevallen. Hopelijk tot de volgende keer en vergeet uw 10% kortingscode niet in te vullen bij de volgende reservering.

Pasar Malam Harderwijk
Harderwijk

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
Geweldig

Beste mevrouw Bösecke-Taverne,

Bedankt voor uw review en voor deze mooie beoordeling.! We zijn blij dat alles naar wens is gegaan.

Technical Toys
Hazerswoude

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
problemen opgelost pas na slechte beoordeling. Bij de juiste persoon goed geholpen
Producten verbeteren, evenals communicatie met klant. reageer op vragen van de klant.
dok vof
wichmond

Gepubliceerd op: 28/09/2017

Pluspunten
klantvriendelijkheid, goede producten leveren, bereikbaar zijn,
afspraken nakomen

wichmond
14/09/2017

Pluspunten
Het huurproces van een mobiel pinapparaat wordt perfect begeleidt met mails ed. Apparatuur werkt intuïtief erg goed
Prijs bij een weekend huur loopt op tot ca 100 incl btw en alle kosten. Dat is best duur
Beste Frans,

Bedankt voor de review en voor het mooie cijfer. We zijn blij dat de automaat goed is bevallen. Het klopt inderdaad dat de prijs rond de 100 euro incl. BTW is, daarentegen zijn wij nog steeds de goedkoopste aanbieder van pinautomaten in Nederland.

Hopelijk zien we u de volgende keer weer terug en vergeet niet uw kortingscode in te vullen bij de reservering.

Frans
Middelburg

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten

Als je klant word mag je met de roltrap naar boven. Als je hebt opgezet kan je via de trap naar beneden. Beetje jammer
Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u het zo ervaart/ervaren heeft. Dit is absoluut niet de bedoeling! Wij vinden het nooit prettig wanneer er wordt opgezegd en we willen graag de achterliggende gedachte(n) hierover weten.

Zou u uw gegevens willen mailen naar sales@sepay.nl. zodat we uw gevoel kunnen bespreken?

Alvast dank voor uw moeite!

Haarlem

Gepubliceerd op: 22/09/2017