Website: www.sentimo.nl
Adres: Riezenweg 1 7071PR
Plaats: Ulft
Telefoon: (0)315 688 656

Sentimo maakt hoogwaardige radiatorbekleding die geschikt is voor vrijwel alle horizontale radiatoren. Als dochteronderneming van een groot Nederlands metaalbewerkingsbedrijf staan wij garant voor een stabiele onderneming en bieden wij u uitsluitend producten welke in Nederland zijn gefabriceerd. Het doel van de radiatorbekleding is om een leefruimte een nieuwe sfeer te geven, zonder af te doen aan de functionaliteit van de radiator. Sentimo’s worden gemaakt van verzink plaatstaal en worden gefinisht met een laag poedercoating. Plaatstaal is een goede geleider van warmte, de bekleding wordt daarom ook lekker warm wanneer de radiator aan staat.

Het Sentimo team doet er alles aan om haar klanten een prachtig product te leveren waarmee het interieur naar een hoger niveau getild kan worden.

Sentimo BV

Pluspunten
Duidelijk en snel.
Betere afstemming door vervoersbedrijf. Avond voor levering om 19 u berichtje dat ze volgende ochtend tussen 7:30 en 9:15 langskwamen. Dan is het moeilijk om nog een en ander met je werk te regelen!

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Goed service en snelle levering. Product ziet er keurig uit.
SjoukH.
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Mooi product en past perfect. Een verbetering voor de radiator.

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
Fantisch product. Past precies over Radson radiator. Ziet er geweldig uit!
Even een technisch thermische kanttekening. Een metalen ombouw kan alleen stralingswarmte overdragen, als zowel de buiten als de binnenkant zijn gespoten. De binnenkant zit wat mager in de lak. Daar is niets van de zien, maar thermisch zou dat beter kunnen.
Jan
Rijsenhout

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Telefonisch bereikbaar en goed te woord gestaan.
Advies was correct.
En ik kreeg toch nog de kortingsactie voor een deel vergoed terwijl ik net voor de actie besteld had.
Ik weet niet wat ik met de bijgeleverde beugels moest..terwijl daar ook nog 12.50 euro voor berekend werd....
Waarom zit het erbij? stond ook niet op de tekening...
Antwoord Sentimo BV
Hallo Esther,

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

De ophoogset (beugels) is om de radiatorbekleding omhoog te houden wanneer de knop omhoog wijst én onder de bekleding valt. De ene kant van de bekleding rust op de knop en de andere kant rust op een (of meerdere) ophoogsteuntje(s). Als het goed is zit er een handleiding bij de set.

Mochten er nog vragen zijn kunt u een e-mail sturen naar info@sentimo.nl of bellen met 0315-688656.

Groet, team Sentimo
Esther
Duiven

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
degelijke constructie voor de radiatorombouw
jammer dat extra wensen niet op het webformulier geplaatst konden worden; daardoor eerst bestelling afwikkelen en betalen en dan pas blijkt het te zagen gat aan de voorkant "meerwerk" te zijn en kostte 30 euro extra. Best veel geld voor 5 minuten rondboren of stansen. Ondanks de meegeleverde foto's van de radiator waarop zichtbaar was dat de stansen in het zijpaneel niet hoefden, was er toch voorgestansd. Jammer, dat het het meerwerk bespaard.
Antwoord Sentimo BV
Beste,
Hartelijk dank voor uw reactie, deze wordt zeer op prijs gesteld. Helaas kunnen wij aan maatwerkkosten weinig veranderen. Een uitsparing in een front wordt met de hand gemaakt. Wanneer deze achteraf wordt bepaald, zal het front ook opnieuw gepoedercoat moeten worden om roest tegen te gaan. Dit alles is een speciaal proces waardoor hier kosten voor gerekend moeten worden. Maatwerk kunnen wij helaas niet standaardiseren op de website omdat er simpelweg te veel mogelijkheden zijn. Hopelijk geeft dit opheldering over de kosten van het maatwerk. Groet, team Sentimo
winfred
breda

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Duidelijk hoe te betellen en mooi materiaal !

Chris
Beuningen

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Gewoon geleverd wat afgesproken is en dat ook nog binnen de gestelde termijn.

Manon
Huizen

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Website zeer helder en gemakkelijk te gebruiken. Goede respons op telefonische vragen.
Hoewel snel opgelost, werd de korting als gevolg van een actie niet goed verwerkt. Eerst wel bij de bestelling maar later bij de betaling was de korting ineens niet verwerkt. Als ik niet scherp hierop was geweest, had ik hem zomaar wel kunnen betalen. Lijkt me niet correct. Na telefoontje werd het direct aangepast. Dat was prima.
Koos-Jan
Giethoorn