Website: http://www.theebloemen.nl
Adres: Industieweg 24 4131 NK
Plaats: Vianen

Thee drinken is hot! Sensatea maakt, met haar theebloemen, thee drinken een echte belevenis, een sensatie. We bieden een unieke verrassing in uw theepot, laten uw zintuigen prikkelen en maken thee drinken tot een nieuwe trend.

De merknaam Sensatea is afgeleid van het Engelse woord `sense`, wat staat voor gevoel of beleving. Naast beleving bieden we sensatie. Wij laten u thee drinken als nooit tevoren. Onze theebloemen bieden dan ook een sensationele verrassing in uw theepot. Een klein bolletje van gedroogde theebladeren, komt uit tot een prachtige bloem. Bovendien zorgen we voor heelijke groene thee, sensationeel van smaak.

Sensatea is ondernemend, vernieuwend en zal nooit de kwaliteit uit het oog verliezen. Passie en creativiteit binnen ons bedrijf staan centraal, net als de wensen van onze klanten. Wij laten onze klanten graag meedenken, zijn flexibel en staan open voor nieuwe dingen. Kortom, we zijn uniek binnen onze markt en zorgen voor een nieuw imago voor thee drinkend Nederland.

Naast onze levering aan de consumentenmarkt, leveren wij onder andere aan (online) cadeauwinkels, wellnesscentra, horeca en koffie- en thee speciaalzaken. Er zijn diverse klanten die onze theebloemen gebruiken als relatiegeschenk of als verrassing voor hun medewerkers. Iedere klant heeft haar eigen wensen en daar denken we graag in mee.

Bent u geïnteresseerd in onze theebloemen, bijvoorbeeld voor in uw restaurant, (web-)winkel of wellnesscentra? Sensatea theebloemen als origineel relatiegeschenk of in het kerstpakket? Wij willen u graag van dienst zijn. Vraag info aan via ons contactformulier of bel 0630243038.

Sensatea theebloemen

Pluspunten
Leuk geprijsd en origineel kados
Graag de Betaalmogelijkheden uitbreiden met PayPal. Ivm bestelling voor een school gekozen voor achteraf betalen. Blijkt dat Billink mijn bestelling heeft afgewezen. Nooit bevestiging hiervan ontvangen. Daar valt voor bedrijf winst te behalen want dat is zonde. Nu in dialoog met theebloemen.nl over bestelling want 6dgn na dato nog niks ontvangen.
Miranda
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/11/2016

Pluspunten
vlotte communicatie, correcte levering en levertijd zoals afgesproken.
beetje jammer dat de transportkosten vrij hoog oplopen. zijn er misschien afhaalpunten? voor het geval ik nog een bestelling zou willen plaatsen?
Woon maar 8 km van de grens vandaan dus zou ook ergens kort over de grens mogen zijn.
Antwoord Sensatea theebloemen
Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en dat u mooie pluspunten opgeeft!
we hebben jammergenoeg geen afhaalpunten.. wel is boven de €70,- gratis verzending en er komt binnenkort een actie aan dat het al gratis verzending is boven de €25,-. hou hiervoor onze site en/of Facebook pagina in de gaten.
als u nog vragen en/of opmerkingen heeft horen we dat natuurlijk graag: info@sensatea.com

Evergem Belgie

Gepubliceerd op: 28/10/2016

Pluspunten
Als er iets misgaat bij de bestelling dan wordt dit goed en snel afgehandeld. Hele mooie stevige verpakking voor de producten. Leuk ingepakt en met persoonlijke boodschap erbij mogelijk. Snelle levering en track en trace code hierbij erg fijn.
Staat bij klantenservice een telefoonnummer. Gebeld maar namen niet op en hoorde een e- mailadres maar deze bleek niet goed. Op twee manieren geprobeerd te schrijven maar niet gelukt. Toen e-mailadres op site gebruikt, deze werkte wel.
Antwoord Sensatea theebloemen
Erg vervelend dat we niet gelijk contact met u kregen.. Wel vinden we het erg fijn om te horen dat we het toch samen met u opgelost hebben!
graag wille we u bedanken voor dit mooie cijfer.

Jeanette
Leek

Gepubliceerd op: 15/09/2016

Pluspunten
snelle levering; gemakkelijk bestellen; prima

Antwoord Sensatea theebloemen
Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt en ons een mooi cijfer geeft!

RG
OWMB

Gepubliceerd op: 05/09/2016

Pluspunten
Mooie producten, betaalbaar, goede en snelle levering
Theebloemen los per stuk/soort kunnen bestellen
Antwoord Sensatea theebloemen
Hartelijk dank voor dit geweldige cijfer !
en bedankt voor uw verbeterpunt, dit is zeker iets waar we wat mee moeten doen.

u kunt via de mail al wel theebloemen los per stuk bestellen.
info@sensatea.com

M. M. Tip
Didam

Gepubliceerd op: 02/09/2016

Pluspunten
Zeer goede service: in verband met omstandigheden en in een zeer korte tijd heeft Sensatea toch een mooi kado kunnen afleveren, hoewel de betaling nog niet rond was. Dit kon na goed telefonsich overleg: mijn grote dank hiervoor. Zeer gewaardeerd.

Antwoord Sensatea theebloemen
We zijn erg blij dat we u op deze manier hebben kunnen helpen. hartelijk dank voor dit leuke commentaar en het geweldige cijfer !

Taina

Gepubliceerd op: 24/08/2016

Pluspunten
Snelle levering, leuke cadeau verpakking, duidelijke site
geen, ben dik tevreden!
Antwoord Sensatea theebloemen
altijd fijn om te horen dat onze webshop goed in de smaak valt!
hartelijk dank voor deze beoordeling !

Iris

Gepubliceerd op: 15/08/2016

Antwoord Sensatea theebloemen
hartelijk dank voor dit geweldige cijfer !

Anneke
Leidschendam

Gepubliceerd op: 21/06/2016

Pluspunten
Bijzonder leuk products, snelle levering en de optie om het als cadeau in te pakken is erg handig. Met name de optie om een kaart toe te voegen maakt er het persoonlijk.
Ik zou opnieuw een geschenk hier bestellen.
Het zou leuk zijn als je als koper kan zien op de site hoe het er ingepakt uitziet en wat voor kaart erbij zit voor de klanten die het rechtstreeks naar de jarige sturen.
Antwoord Sensatea theebloemen
Hartelijk dank voor dit geweldige cijfer en natuurlijk ook dat u hier opnieuw iets zou bestellen!
Bedankt voor de verbeter punt, we zullen is gaan kijken hoe we dit op netjes op de site krijgen.

Madelon

Gepubliceerd op: 16/06/2016

Pluspunten
Makkelijk duidelijke website en te bestellen na bestellen 2 dagen later in huis
Vermelding grootverpakking zetten dat de bloemen voor pot thee is niet voor 1 persoon
Antwoord Sensatea theebloemen
Heel erg fijn om te horen dat de site goed bevalt ! Super Cijfer, heel erg bedankt !

we zullen het wat beter aan gaan geven dat het voor een pot thee is.

Sc streng
Oudewater