Website: https://www.scootmobielhulpdienst.nl/
Adres: Meer en Duin 8c 2163 HA
Plaats: Lisse

Scootmobiel Hulpdienst
7.7

Pluspunten
Topprijs en top service

Antwoord Scootmobiel Hulpdienst
Bedankt voor de mooie beoordeling mevrouw Blokland!
Edith Blokland
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Vriendelijk en ook de monteurs.
Moet te lang wachten op de monteur. Woensdag pech en dan Maandag pas een monteur dat vindt ik te lang duren je bent toch afhankelijk van mijn scootmobiel. Moest daarom mijn therapie verzetten. En dat vind ik niet fijn.
Beste mevrouw Nijman,
Bedankt voor uw beoordeling. Het klopt dat wij op woensdagen en maandagen in omgeving Almere zijn met onze reparatiedienst. Wanneer u dan een melding maakt op woensdag, dan is maandag de eerste mogelijkheid dat wij u kunnen inplannen, dat klopt. Pechhulp is uiteraard 24/7 beschikbaar, zodat u ten alle tijden veilig thuis wordt gebracht met de scootmobiel. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.
A

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Correct en vakkundig.

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Helaas had ik net een abonnement, maar de scootmobiel beviel me niet. Deze heb ik weer verkocht, dus kan ik niet echt iets beoordelen.
Ik heb de scootmobiel niet meer.
Ik wilde deze opzeggen,maar nu moet ik nog een heel jaar betalen voor iets dat ik niet meer heb.
Beste mevrouw Maliepaard-Horselenberg,
Wat vervelend dat de scootmobiel die u had niet beviel en u hem heeft moeten verkopen.
Zoals eerder met u besproken heeft u bij ons inderdaad een pechhulp abonnement afgesloten voor een jaar. Na dit jaar kunt u het abonnement maandelijks opzeggen. Wij zullen dit dan ook meteen vanaf de eerst mogelijke datum voor u regelen.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons natuurlijk altijd telefonisch en/of per e-mail bereiken.
Loes Maliepaard-Horselenberg
Haarlem

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Antwoord Scootmobiel Hulpdienst
Bedankt voor uw beoordeling.
Albert
Lisse

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Antwoord Scootmobiel Hulpdienst
Bedankt voor uw beoordeling.
Piet Matheeuwsen

Gepubliceerd op: 01/02/2019

alles..
Beste mevrouw Rijnkels,

Fijn dat er inmiddels een contactmoment geweest en alles is besproken en er een oplossing geboden kon worden.

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Ik heb nog maar 1 x hulp nodig gehad van de scootmobiel hulp
dienst en kan er nog niet veel over zeggen.Ik ben goed geholpen die keer.
Ik zou nu geen verbeterpunten weten.
Alleen moest ik erg lang wachten voordat er hulp kwam,maar dat lag waarschijnlijk niet aan jullie.
Antwoord Scootmobiel Hulpdienst
Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u goed bent geholpen. Wat betreft de wachttijd, ons streven is om u binnen 30 minuten op te halen. Mocht u veel langer hebben gewacht dan horen wij dat uiteraard graag.
j.j.levolger-plaisier
Bergen op zoom

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Ik zou dit bedrijf niet aanbevelen. Mijn moeder is wat verwart en daar hebben zij misbruik van gemaakt. Is maar dat u het weet!

Beste meneer Kamer,
Mijn collega heeft u inmiddels gesproken en ik heb begrepen dat de verwarring inmiddels is be- en uitgesproken. Fijn dat u even contact met ons heeft opgenomen en er afspraken gemaakt konden worden.
Rob

Gepubliceerd op: 24/01/2019

Pluspunten
geen idee geen gebruik van hoeven maken
geen idee,wellicht alleen om beoordeling vragen na verleende hulp.
Antwoord Scootmobiel Hulpdienst
Gelukkig dat u nog geen gebruik van onze diensten heeft hoeven maken. Het is dan ook lastig beoordelen natuurlijk. Mocht er in de toekomst iets zijn of heeft u vragen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
G.A.M.
Kockengen