Website: https://www.scootmobiel-comfortabel.nl
Adres: Vaartweg 12A 4905BL
Plaats: Oosterhout

In onze Showroom en op onze website treft u Scootmobielen, rollatoren en diverse accessoires voor uw scootmobiel, rolstoel en rollator, hulpmiddelen en loophulpmiddelen aan.
Deze zorgvuldig geselecteerde producten bestaan uit o.a. voetzakken, schootdekens, zitkussens, diverse kleding, rollators en accessoires en kenmerken zich door de vertrouwde kwaliteit met een zeer concurrerende prijs.

Graag geven wij u persoonlijk advies bij uw aankoop en komen uw scootmobiel gratis bij u afleveren en demonstreren.

Scootmobiel-comfortabel.nl
8.2

Pluspunten
Snel geleverd. Betaling per bankgiro.
Remmen waren niet afgesteld.

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Rollator
Pluspunten
Ik heb al een beoordeling ingestuurd. Verzoeke dit niet steeds (3x) opnieuw te vragen.Vr. gr.

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
snelle levering, vader was erg blij

GS
Oosterhout

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Bischoff Lichtgewicht rollator RL Smart

Adri
Assen

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Boodschappentas met ruime inhoud.
Pluspunten
Enkel maanden geleden een gebruikte scootmobiel gekocht en liep steeds tegen een probleempje aan na enkele kilometers gereden te hebben. Toen het probleem steeds voordeed en eigenlijk er te lang mee doorgereden te hebben toch maar gebeld. Gelukkig was het snel opgelost bleek een kleinigheidje en ondanks dat er geen garantie meer was is dit toch zo gemaakt. Nogmaals dank voor de snelle service. Groetjes Maria Vos, Hoorn

Maria Vos
Hoorn

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Scootmobiel Trophy
Pluspunten
Vandaag proefgereden met de Solo 4 scootmobielen en dit beviel uitstekend. Na een mooi voorstel de knoop doorgehakt en eind de dag stond de scootmobiel al in de schuur bij mij.
Prima service, netjes te woord gestaan en met veel vertrouwen de knoop doorgehakt.

Annet

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Scootmobiel Solo met 4 wielen
Pluspunten
vlugge levering .(tot aan de deur).
service is een drama .
Als je in de vakantie belt of mailt dan moet je maar wachten tot ze terug komen van de vakantie .
wat er in de tussen liggende periode gebeurd is jouw zorg!
ANWB abonnement heb je weinig aan als er een garantie op rust.
ik had scootmobiel nog geen half jaar dus.
dan krijg je na 1 week na de vakantie een mail en dan is er een verkeer qua mail waar de eigenaar van dit bedrijf geeneens een voorstel legt van gemaakte kosten die je hebt moeten maken.
Met andere woorden wacht maar tot de heren van vakantie terug zijn met jouw probleem...
Antwoord Scootmobiel-comfortabel.nl
Erg spijtig dat u dit zo ervaart, wij hebben in onze vakantie een email ontvangen van u via een .hotmail adres waarop wij direct gereageerd hebben om de reparatie door te zetten naar een collegadealer. Helaas reageert u niet op deze mail en krijgen wij veel later een belletje via onze klantenservice, weer doen wij u een voorstel om de scootmobiel op te halen maar wederom geen reactie van u. Als u ons niet de kans geeft en dit zelf elders laat repareren kunnen wij verder weinig. Maar ook tijdens onze vakantie verzorgen wij dat onze klanten geholpen worden maar dan moeten wij wel de kans krijgen en reactie van uw kant. Spijtig dat u nu zo op ons reageert naar onze voorstellen aangezien u reactie uitbleef en koos voor reparatie elders.
Lilian de Ruiter

Gepubliceerd op: 07/11/2017

vlotte scootmobiel leuk model op vier wielen
Pluspunten
Duidelijke site en per e-mail goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling van deur tot deur.
Ga zo door!
Steegman Installatietechniek

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Acculader kast
Pluspunten
Goede service

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Pluspunten
Advies, Service, Kennis en vakmanschap die indruk kregen wij toen wij voor de eerste keer binnen stapte en toen wij de keus maakte onze scootmobiel daar te bestellen.

Netjes geholpen, na levering moesten er wat kleine aanpassingen gedaan worden aan de zitpositie deze werden supersnel aangepast.

Elly

Gepubliceerd op: 24/10/2017