Website: www.schomakermannenmode.nl/
Plaats: Assen

Schomaker Mannenmode
6.4

Pluspunten

Nog veel werk aan de (web)winkel!!! Bijna onmiddellijk na de bestelling krijg je een factuur en dat is het. Als je verder dan de status van uw bestelling wil kennen dien je zelf met hen contact op te nemen. Beter ook ineens per telefoon de klantendienst proberen bereiken, mails worden maar na een week beantwoord. Mensen verwachten de dag van vandaag veel meer van een webwinkel. Gelukkig was het uiteindelijk geleverde product wel van goede kwaliteit.
Frederik

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten

5-1 bestelling geplaatst en gelijk betaald. Na uitblijven van een levering diverse keren gebeld, met als gevolg hoge telefoonkosten. Nu vandaag 23-1 nog steeds niks ontvangen.
Ik wind dit zeer teleurstellend, en zal dan ook niemand dit bedr aanraden
Smits
Deurningen

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Lever goederen binnen de gestelde datum. Als dat niet lukt neem dan contact op met klant. 2x niet gereageerd op email. Daarna verkeerde info gekregen. Na 20 dagen nog steeds geen complete bestelling!
Marielle
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten

Niet HUN probleem tot MIJN probleem maken. Ik ben een klant. Die wil kleding kopen en geen gedoe. Koop hier nooit meer wat. Als u echt geïnteresseerd bent in het hele verhaal, merk ik dat wel. Ben benieuwd.
Rob

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Geen positieve punten voor dit bedrijf. Heb op 4 jan. Een broek bestelt en nu nog steeds niks geleverd het is vandaag 16 jan. Heb vandaag gebelt en er werdt gezegt dat hij verstuurd was en ze zouden me het track nummer sturen maar helaas ook niks van gehadt.

J. Verweij
Maria hoop

Pluspunten
Heb een bestelling gedaan op 3 januari en tot op heden 16 januari geen enkel zicht op levering. Inmiddels 2 keer gemaild en 3 keer gebeld en steeds toezeggingen maar er gebeurt niets. Ik hoop dat alsnog geleverd wordt.
Bespaar je deze ellende en bestel hier niets.
Leon de Hoen
Berg en Terblijt

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Mooie kleding met een goede prijs
levering van kleding moet echt sneller..
de beoordeling is nog eerder binnen als de kleding binnen..
Kloosterman
Ijsselmuiden

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Niets positiefs te melden.
Klant informeren: na een week maar eens gebeld waar mijn bestelde broek bleef. Kreeg een dame aan de lijn die mij vertelde dat de broek niet voorradig was. Ik had daar een mail over gehad wist ze te vertellen. Ik had helemaal niets gehad, in mijn ongewenste mail box gekeken maar niets te vinden. Niets van een excuus van haar kant. Nooit weer deze winkel!

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Er wordt weliswaar geageerd op een klacht
Gemaakte afspraken nakomen
Klant op de hoogte houden als afspraken niet nageleefd kunnen worden met opgave van reden.
Schaaf
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
als je belt wordt je vriendelijk behandeld
mail wordt niet beantwoordt levering langzaam 6de iets besteld nog niet binnen is nu de 15de

Gepubliceerd op: 29/01/2018