Website: https://www.schilderijen.nl
Adres: HW Mesdagstraat 71 9718 HE
Plaats: Groningen

Schilderijen en wanddecoratie. Schilderijen.nl levert prachtige Eye Catchers voor thuis aan de muur. Het assortiment bestaat uit olieverf schilderijen, popart schilderijen, kunst reproducties, foto op canvas, foto op plexiglas, cadeaubonnen, etc..

Nieuw! Je foto op hout. Lekker hip!

Schilderijen.nl

Pluspunten
Maakt van Service een Belevenis!
Bert
Zwanenburg

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Ik kreeg snel een reactie toen ik het bedrijf een email had gestuurd + het schilderij is zeer goed en netjes beschermd tijdens transport

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Het bedrijf zou een bevestiging van/na betaling kunnen mailen en de koper de verwachte levertijd laten weten. + dat het schilderij met PostNl bezorgd zal worden en dat de koper daarvan op de hoogte gesteld zal worden via email. Het gaat veelal om een behoorlijk bedrag en ik denk dat de koper dan beter gerust gesteld is. (Verder heel blij met het schilderij, hoor ;-))

01/07/2018

Pluspunten
Eerlijk en kwaliteitsvol
Mail versturen wanneer het schilderij toekomt dat de mensen zeker thuis zijn.
liedeke
Zulte

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
ben zeer tevreden de voorziene tijd van levering werd ook gerspekteerd ik had hierover een mail gestuurd en antwoord was heel pozitief doe zo verder ben hel tevreden ook van het schilderij

almessova k
reynaertpark 185 sint niklaas

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Mijn bestelling is netjes verpakt de volgende dag aangekomen. Het schilderij is echt heel mooi. Zeer blij mee!

Joke

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Goed contact met leverancier op emails wordt snel gereageerd.
Levering op gewenste datum
Netjes en goed beschermd bepakt

Hans
Delft

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Duidelijke site met veel keuze. Goede aflevering van bestelde wereldkaart op houten panelen, incl. goed bevestigingsmateriaal. Stelt zeker niet teleur.

Tony
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Schilderij was goed verpakt, geleverd binnen het termijn, schilderij ziet er super uit.
Een bevestiging dat de betaling gedaan is en dat het in behandeling is genomen zou fijn zijn, hier moest ik nu zelf om vragen.
Timo
Almelo

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Had een schilderij wereldkaart besteld, maar kreeg de verkeerde versie bezorgd. Probleem werd op een bijzonder goede wijze opgelost.

john
VLODROP