Bedrijfsgegevens

Website: https://www.schattigebabykleertjes.nl
Adres: Pieter Zeemanweg 131 3316 GZ
Plaats: Dordrecht
Telefoon: 0798222279

Bedrijfsnaam: Schattig en Stoer!
Webwinkel: www.schattigebabykleertjes.nl

Wij zijn specialist in baby- en kinderkleding van Koko Noko, Dirkje, Noppies, BESS, Tumble 'N Dry, Quapi, Bampidano, B.NOSY, Absorba, nOeser, Babyface, Moodstreet, Vingino, Baby de Luxe, O'Chill, B'Chill, O'Chillie, NOP, Puckababy, Lofff, Lodger, Name It, Born to be Famous, Snooze Baby, Little Ninni Vi, Zero2Three, BeeBieLove, Legends22, Bla bla bla, Ninni Vi en DJ Dutchjeans en hebben vrijwel de gehele collecties direct op voorraad.

Onze meerwaarde voor u:
√ Grote collectie babykleding
√ Gratis verzending v.a. €20 (België €40)
√ Binnen 14 dagen makkelijk retour
√ Gratis retourneren
√ Achteraf betalen
√ Vóór 23:30 besteld, dezelfde dag verzonden (België 21:00)
√ Ook maandag levering
√ Kies zelf de gewenste leverdag
√ Top service

* Retourneren via onze vervoerder is GRATIS binnen Nederland. Je krijgt bij ons altijd jouw geld terug, dus géén tegoedcodes, spaarpunten, bijschrijving op klantenkaarten etc!

Tot gauw bij
www.SchattigeBabykleertjes.nl

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Schattig en Stoer!
totaal score
9.3
Communicatie
9.1
Snelheid/Levertijd
9.4
Nazorg & Garantie
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1577 beoordelingen (12 maanden)
8532 beoordelingen (totaal)
43410 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (1222)
21% (326)
1% (19)
0% (5)
0% (6)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Helaas is de klantvriendelijkheid ver te zoeken.
Ik heb meerdere stukken kleding gekocht en deze bij aankomst gelijk gewassen, wat ik altijd doe voor het de kast in gaat.
Ik heb het op 30 graden gewassen, zoals in de waslabels staat. Helaas kwam één truitje er helemaal gekrompen en zonder vorm uit, alle andere kleding kwam netjes/goed de machine uit.
Ik heb direct contact opgenomen met 'schattigebabykleertjes'. Het lichaampje van het truitje was flink gekrompen en scheef getrokken, de armen waren gelijk gebleven.
Schattigebabykleertjes zei zonder het product te hebben zien, dat het product gebruikt was en dat ze niks voor mij konden betekenen. Niet netjes, aangezien ik het helemaal niet gebruikt had. En kleding moet je gewoon kunnen wassen.
Ik heb na meerdere mailtjes (en starre houding van schattigebabykleertjes) contact opgenomen met onze rechtsbijstand. Zij gaven aan dat schattigebabykleertjes een ondeugdelijk product heeft geleverd. Je mag kleding gewoon wassen, daar heb je zelf 6 maanden de tijd voor (ik had al binnen 3 dagen gemaild). De kleding moet gewoon zijn vorm houden/netjes blijven.
Schattigebabykleertjes is verplicht een nieuw product te leveren óf mijn geld terug te geven. Maar ze doet helemaal niks; wel geld ontvangen, maar een slecht product leveren.
Moet ik hier nou helemaal een juridische procedure opstarten voor één truitje? Ik vind het het belachelijk hoe ze met een klacht omgaan. Wettelijk gezien handelt ze helemaal verkeerd.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Schattig en Stoer!
Jammer dat je niet tevreden bent. We hebben jouw klacht (incl foto's) zorgvuldig beoordeeld. Helaas heb je het truitje niet volgens de wasvoorschriften gewassen waardoor het is gekrompen. We snappen dat je hiervan baalt, maar het betreft gebruikersschade, wat helaas niet onder de garantie valt. Wasproblemen vallen voor jouw eigen verantwoordelijkheid. Spijtig genoeg blijf je er na weken nog steeds nog mee bezig. Dat is erg jammer.
Maaike
Zaandam

Gepubliceerd op: 16/01/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
Snelle bezorging, leuke site
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Lisette Holster
Dordrecht

Gepubliceerd op: 16/01/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
Hele mooie kleding, wat ook kwalitatief goed is. Snel geleverd en fijn dat er op de website wordt vernoemd of het klein, normaal of groot valt.
Verbeterpunten
Geen
Snelheid/Levertijd
Aukje
Sint-Oedenrode

Gepubliceerd op: 16/01/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
8
Pluspunten
Leuke kleertjes tegen een nog leuker prijsje! Handige webshop met goede filters, snelle levering.
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Nienke
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 16/01/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
Leuke website met heel veel keus. Ook snelle verzending.
Verbeterpunten
Jammer dat ik ineens verzendkosten moest betalen toen ik een aantal kleertjes retour had gestuurd. Ik kwam toen niet meer boven de €20 en ze betaalden mij 2,95 minder terug. Ik vind dat het bedrijf dit voor zijn rekening moet nemen. Ik heb immers een nieuwe bestelling gedaan met andere maten.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Loes
Dongen

Gepubliceerd op: 16/01/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
9
Pluspunten
Super snelle en correcte levering!
Verbeterpunten
Tip: misschien een idee om bij het product (merk?) te vermelden hoe het valt qua maat?
Snelheid/Levertijd
Judith

Gepubliceerd op: 15/01/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
Goede en snelle communicatie
Verbeterpunten
Let goed op bij retourzendingen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 15/01/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
Goede e-mail communicatie
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 15/01/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Duidelijk en mooie producten
Verbeterpunten
Nvt
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Ilse
Drachten

Gepubliceerd op: 15/01/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Snelle levering. Er was een item onverwachts niet meer in stock, ze hebben dit gecommuniceerd en gevraagd of ik iets anders wou bestellen of liever het geld terug kreeg. Ik heb gekozen voor de terugbetaling en mijn bestelling werd onmiddellijk verzonden. Een paar dagen later stond de terugbetaling op mijn Paypal rekening. Super leuke kleertjes en veel keuze!
Verbeterpunten
Jammer dat betaling met Paypal vrij duur wordt aangerekend...
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Marjolein
Paal

Gepubliceerd op: 15/01/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer