Website: http://www.schapenvacht.nl
Adres: Heerestraat 11 999 BE
Plaats: Middelstum

Schapenvel.nl heeft het grootste assortiment schapenvachten online. We hebben schapenvachten in alle soorten, maten en prijzen. Tevens vindt u bij ons lamsvachten, autostoelhoezen en medicinale gezondheidsvachten - maar ook tapijten, kussens en pantoffels van schapenvacht.
Ons magazijn is gevestigd aan de Heerestraat 11 te Middelstum.

Bekijk hier onze openingstijden: schapenvacht.nl/openingstijden

Edith & Jan Mark Hof
Anneke Staal

Schapenvel.nl

Pluspunten

Twee schapen vachten besteld,waar van een veel dunnere kwaliteit had,erg jammer.
Linda
Castricum

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten

Op de foto was de schapenvel veel groter en witter ik zou U aanraden om een foto te maken van de vel die thuis aankomt en niet wat anders.
Antwoord Schapenvel.nl
Beste,
Wat jammer dat ik langs deze weg moet horen dat u niet tevreden bent. U kunt de vacht uiteraard ruilen of retourneren.
Beeldschermen kunnen kleuren inderdaad verschillend weergeven. Daarnaast kan het ook uitmaken of je de webpagina overdag of ‘s avonds bekijkt. Bij daglicht of bij kunstlicht. En dan kan het type kunstlicht ook nog weer van invloed zijn (LED versus spaarlampen).
Om deze redenen beschrijf ik de vacht ook altijd nog nader bij ‘meer info’. En dan nog is het interieur met daarbij de lichtval en het overige meubilair doorslaggevend voor de kleurbepaling van de vacht.
Graag hoor ik even van u op info@schapenvel.nl zodat u de vacht kunt retourneren of ruilen.
Met hartelijke groet,
Edith Hof

Gepubliceerd op: 06/03/2017

Gepubliceerd op: 16/12/2016

Pluspunten
Ruim assortiment, leuk aanbod en keuze, De beschrijving die bijgevoegd wordt is helder en handig om te lezen.
Foto's huiden komen mooier over dan daadwerkelijke huid.
Antwoord Schapenvel.nl
Beste Sander,
Dank voor je beoordeling. Wat jammer dat ik langs deze weg moet horen dat je niet echt tevreden bent. Als gevolg van individuele kleurinstellingen op de computer kunnen de tinten anders overkomen, dat klopt. Het scheelt ook of je bij dag- of kunstlicht kijkt. Bij LED of TL. Uiteindelijk bepaalt de lichtval in jouw interieur de daadwerkelijke tint.
Daarom mag je ruilen of retourneren. Geen probleem. Mail je me even op info@schapenvel.nl?
Hartelijke groet, Edith Hof

Gepubliceerd op: 07/12/2016