Website: http://www.schapenvacht.nl
Adres: Heerestraat 11 999 BE
Plaats: Middelstum

Schapenvel.nl heeft het grootste assortiment schapenvachten online. We hebben schapenvachten in alle soorten, maten en prijzen. Tevens vindt u bij ons lamsvachten, autostoelhoezen en medicinale gezondheidsvachten - maar ook tapijten, kussens en pantoffels van schapenvacht.
Ons magazijn is gevestigd aan de Heerestraat 11 te Middelstum.

Bekijk hier onze openingstijden: schapenvacht.nl/openingstijden

Edith & Jan Mark Hof
Anneke Staal

Schapenvel.nl

Pluspunten
Helaas kanik ondanks al die positieve ervaringen die ik hier lees geen positief oordeel geven
De communicatiemogelijkheden zijn amateuristisch,. Telefonische berichten worden vanaf 16:00 uur gelezen. Wij maakten een afspraak om vrijdag 8 september om 15:00 uur een bezoek te brengen aan de winkel. Wij waren op een vakantietrip in Midden-Nederland. Via een sms kregen we een bevestiging van de afspraak. Op de dag zelf bleken er door zeer slechte weersomstandigheden èn wegwerkzaamheden enorme files te zijn. Bellen levert enkel een antwoordapparaat op. We leden dat we een half uur later zullen zijn, nog even later proberen we nogmaals contact te krijgen, echter zonder resultaat. Als we Middelstum binnenrijden krijgen we een sms dat de eigenaresse na een half uur wachten vertrokken was. Een omweg van ongeveer 250 kilometer voor niets gemaakt.
Verbeterpunt lijkt voor zichzelf te spreken.
Antwoord Schapenvel.nl
Beste mevrouw, Van Raalten,
Wat jammer dat u zo ontevreden bent. U heeft mij gevraagd buiten de openingstijden om vanmiddag aanwezig te zijn in de winkel. U was in de buurt van Middelstum, was uw verhaal.

Na een half uur was u er niet - noch had ik een bericht op het door mij speciaal gemailde privé telefoonnummer.

Als kleine zelfstandige kan ik mij geen personeel veroorloven. De telefoondienst is derhalve beperkt; want uitbesteed. Ik heb u daarom gisteren mijn privénummer gestuurd in geval u niet op tijd zou zijn. Daarop heb ik geen bericht ontvangen. Ik heb een half uur gewacht.
Ik vind het heel vervelend - heus. Maar wellicht had u mijn mail beter moeten lezen..?

Met vriendelijke groet, Edith Hof
Ron
Goes

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten
Je probeert het goed te doen, naar de looier toe. Nu nog naar de klant
Vel aan de onderkant kapot, slechte communicatie, slechte informatie.
Antwoord Schapenvel.nl
Beste Lotte,
Wat jammer dat ik langs deze weg moet lezen dat je zo ontevreden bent. Dat de grote vacht met klein prijsje een gaatje in het vel heeft, had je kunnen lezen bij 'meer info'. De vacht had dan ook als titel "Lees meer info". Het spijt me dat deze extra informatie aan je aandacht ontsnapt is...
Jammer ook dat deze recensie bijna een maand na aankoop pas komt. Je had 'm namelijk gewoon kunnen ruilen of retourneren. Mocht je dat alsnog willen, dan wil ik bij wijze van uitzondering van de wettelijke termijn afwijken voor een keertje.

Met hartelijke groet, Edith Hof

Lotte