Website: http://sapwinkel.nl
Adres: lorentzplein 41-42 2012HJ
Plaats: haarlem

sapwinkel.nl

Pluspunten
snelle reactie op oproepen, heldere taal, ze doen wat ze zeggen
soms is de toezending via Post NL vertraagd en niet zo adequaat,
leidschendam

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede informatie, alles wat je nodig hebt zit in het pakket.
Vrij duur.
Renske

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Door vertraging van post.nl kwam pakket dag later. Meteen gebeld door sapwinkel dat ik moest kijken of allea nog bevroren was. Vier flesjes waren niet meer bevroren, kreeg volgende dag nieuw pakket opgestuurd.

Paulien

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
De sappen zijn van goede kwaliteit en komen bevroren binnen. Ik had al eerder besteld maar wilde nog even een korte kuur doen. Besteld en geselecteerd dat het op donderdag binnen zou komen, nu was het bij de post door topdrukte niet mogelijk en kwam het pakket pas op vrijdag, echter was ik een weekend weg waardoor ik het pakket mis liep. Sapwinkel nam contact met mij op en stuurde mij zo snel mogelijk een volledig nieuw pakket toe, heel netjes geregeld. Ik kom zeker vaker terug.

Annemieke
Hoorn

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Snelle bezorging, goede voorlichting
Shots waren ontdooit helaas bij bezorging.. geen idee of dat nog ingevroren mocht worden.
Ann
Castricum

Gepubliceerd op: 05/06/2017

Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt, heldere beschrijving.

Gepubliceerd op: 05/06/2017

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Veel sapkuren gevolgd in de loop der jaren en hier ben ik het meest positief over. Service goed, heldere uitleg en goeie sappen.
Aangeven bij laten bezorgen op POSTNL bezorgpunt, dat het eigenlijk altijd pas na 14:00/15:00 uur geleverd zal worden.
G

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Alles wordt bevroren geleverd. Je krijgt voldoende informatie (zowel online als op papier bij de levering) om jezelf voor te bereiden op de sapkuur en om je de dagen door te helpen. Mooie afwisseling van sapjes.
Erg duur, zeker als je de verzendskosten erbij optelt en bedenkt dat de sapjes voor mij niet hebben gewerkt. Ook zou ik de proteïnepoeder liever, net als de andere supplementen, in de vorm van een pil of capsule gehad hebben. Alvast door een sapje mengen zodat dat thuis niet meer hoeft is ook goed. Dit i.v.m. klontjes of een wat minder prettige structuur als je het zelf aan je sap toevoegt. Ook een tip: gewoon "dag 1", "dag 2", etc op de flesjes zetten. Dat is makkelijker: de kans dat je een avondsapje pakt ipv een ochtendsapje is iets te groot nu.

Gepubliceerd op: 22/05/2017