Bedrijfsgegevens

Website: https://www.salontopper.nl
Adres: Guldenweg 15-A 7051 HT
Plaats: Varsseveld
Telefoon: 088 - 455 45 55

Salontopper.nl - Beoordeel ons hier!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Salontopper
totaal score
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2780 beoordelingen (12 maanden)
6205 beoordelingen (totaal)
27396 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
84% (2342)
13% (365)
1% (34)
1% (18)
1% (26)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Goede prijs
Verbeterpunten
Product is kapot geleverd
Antwoord Salontopper
Hi Carlijn,

Dat een product kapot geleverd wordt is natuurlijk nooit de bedoeling.
Ik zie echter niet dat je contact met ons hebt opgenomen, zodat we dit netjes op kunnen lossen.

Graag doe ik dit alsnog voor je.

Graag hoor ik van je.

- Team Salontopper
Carlijn
Geerdijk

Gepubliceerd op: 14/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Ik vind het een goeie service, ik vind het vooral leuk dat je een tester krijg bij je aankoop.
Verbeterpunten
Geef bij je klant aan als het product niet op vooraad is
Lyanne
Middenbeemster

Gepubliceerd op: 28/11/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Alle gekochte producten waren in het pakje
Verbeterpunten
Wat de leveringstermijn betreft is deze niet gerespecteerd. Ik heb mijn bestelling op een maandagochtend gedaan rond 9u30 en ik heb mlij pakje maar de vrijdag namiddag ontvangen.
Er waren blijkbaar problemen met Post.NL verder hebben ze geen enkele pak om druk te zetten bij Post.nl
Een van de pluspunten die ze aangeven vandaag bestellen morgen bij u is ver van de realiteit.
Ik ben zeer teleurgesteld mbt tot de levertermijnen en de invloed die ze hebben op hun leveranciers.
Antwoord Salontopper
Hi Isabelle,

Erg vervelend dat de levering zo lang op zich heeft laten wachten. Wij ervaren inderdaad vaker problemen met de levering naar België.

Vooral erg zuur, omdat je pakketje diezelfde dag gewoon nog ons magazijn heeft verlaten.

Wij wensen je in ieder geval veel plezier met je producten.

Nogmaals excuses voor de vertraging.

- Team Salontopper
Isabelle
Diegem

Gepubliceerd op: 04/09/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Reageren op klachten zou handig zijn, ik wacht al een week tevergeefs op mijn pakket van een behoorlijk grote bestelling en er wordt niet gereageerd.
Antwoord Salontopper
Hi Kim,

Inmiddels contact gehad.
Helaas door een fout bij PostNL je pakket kwijt geraakt.

Inmiddels nieuw pakket afgestuurd en deze kwestie hopelijk naar wens afgehandeld.

- Elserieke (Team Salontopper)
Kim
Mol

Gepubliceerd op: 22/08/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestelling op tijd leveren!!!! Ik verander hier niets! Kreeg pas afgelopen vrijdag de bestelling binnen!!
Antwoord Salontopper
Hi Anjes,

Graag hoor ik wat er mis is gegaan.
In de bestelgeschiedenis zie ik namelijk dat je 20-06 je bestelling hebt geplaatst, en op diezelfde dag ook nog je pakket ons magazijn heeft verlaten.

- Team Salontopper
Anjes
Franeker

Gepubliceerd op: 12/07/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestelling op tijd leveren!!!!

Franeker
28/06/2018

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het product kende ik reeds, het bedrijf niet. Ik heb woensdagavond besteld om vrijdag te kunnen ontvangen maar heb dit product pas dinsdag kunnen in ontvangst nemen terwijl ik ook niets wist. Er komen dagelijks mails binnen met reclame van salon maar niets over de vertraging. Jammer dat ik daar dan 5€verzendigskosten voor betaal.
Antwoord Salontopper
Hi Jeroen,

We hebben contant met je opgenomen maar helaas nog niets terug gehoord.

Wij versturen namelijk 1x in de week een nieuwbrief, vaker niet. Graag horen we wat je hiermee bedoeld.

Daarnaast versturen wij altijd een mail bij verzending.

Graag horen wij van je.

- Team Salontopper
Jeroen
Aalst

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ik kan geen objectief oordeel geven want tot op heden heb ik het pakket nog niet ontvangen
Verbeterpunten
Andere koerier?
W
Bussum

Gepubliceerd op: 11/06/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Levering was goed op tijd.
Verbeterpunten
Ik heb baardbalsum 35 gram bestelt. Dit werd geleverd in een pakje waar wel 50 stuks in zouden passen. Dit kan beter. Gewoon in een envelop zodat deze ook gewoon door de bus kwam
Antwoord Salontopper
Hi,

Bedankt voor deze feedback!
We gaan ermee aan de slag.

- Team Salontopper
A
Goes

Gepubliceerd op: 24/05/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Als er op de site vermeld wordt, bij het product "voor 22:00 besteld, morgen in huis", dan kan het toch niet dat je op de track&trace pagina van PostNL ziet verschijnen "binnen TWEE werkdagen beschikbaar op de PostNL locatie"...
Dure verzendkosten worden voor de klant wel aangerekend, maar er wordt blijkbaar toch een goedkopere (tragere) verzendwijze gekozen, allesbehalve correct.
Als je het bedrijf hierop wijst, draaien ze rond de pot en beantwoorden ze het echte probleem niet; ofwel begrijpen ze het niet (onwaarschijnlijk) ofwel doen ze dit heel bewust dus.
Antwoord Salontopper
Hi Dieter,

We vinden het erg jammer dat er ook na communicatie met ons, nog steeds verwarring is over ons handelen. Dit is absoluut niet onze filosofie. We hebben de bestelling namelijk zoals beloofd, dezelfde dag verstuurd.

Graag heb ik dan ook nog even contact met je over eventuele compensatie.

- Elserieke (Team Salontopper)
Dieter

Gepubliceerd op: 14/05/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Salontopper
Wij hebben inmiddels email contact gehad en het 'probleem' is opgelost.
julia
Hilversum

Gepubliceerd op: 29/04/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer