Website: https://www.salontopper.nl
Adres: Guldenweg 15-A 7051 HT
Plaats: Varsseveld
Telefoon: 088 - 455 45 55

Salontopper.nl - Beoordeel ons hier!

Salontopper

Pluspunten

Het product kende ik reeds, het bedrijf niet. Ik heb woensdagavond besteld om vrijdag te kunnen ontvangen maar heb dit product pas dinsdag kunnen in ontvangst nemen terwijl ik ook niets wist. Er komen dagelijks mails binnen met reclame van salon maar niets over de vertraging. Jammer dat ik daar dan 5€verzendigskosten voor betaal.
Hi Jeroen,

We hebben contant met je opgenomen maar helaas nog niets terug gehoord.

Wij versturen namelijk 1x in de week een nieuwbrief, vaker niet. Graag horen we wat je hiermee bedoeld.

Daarnaast versturen wij altijd een mail bij verzending.

Graag horen wij van je.

Jeroen
Aalst

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Ik kan geen objectief oordeel geven want tot op heden heb ik het pakket nog niet ontvangen
Andere koerier?
W
Bussum

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Levering was goed op tijd.
Ik heb baardbalsum 35 gram bestelt. Dit werd geleverd in een pakje waar wel 50 stuks in zouden passen. Dit kan beter. Gewoon in een envelop zodat deze ook gewoon door de bus kwam
Hi,

Bedankt voor deze feedback!
We gaan ermee aan de slag.

A
Goes

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten

Als er op de site vermeld wordt, bij het product "voor 22:00 besteld, morgen in huis", dan kan het toch niet dat je op de track&trace pagina van PostNL ziet verschijnen "binnen TWEE werkdagen beschikbaar op de PostNL locatie"...
Dure verzendkosten worden voor de klant wel aangerekend, maar er wordt blijkbaar toch een goedkopere (tragere) verzendwijze gekozen, allesbehalve correct.
Als je het bedrijf hierop wijst, draaien ze rond de pot en beantwoorden ze het echte probleem niet; ofwel begrijpen ze het niet (onwaarschijnlijk) ofwel doen ze dit heel bewust dus.
Hi Dieter,

We vinden het erg jammer dat er ook na communicatie met ons, nog steeds verwarring is over ons handelen. Dit is absoluut niet onze filosofie. We hebben de bestelling namelijk zoals beloofd, dezelfde dag verstuurd.

Graag heb ik dan ook nog even contact met je over eventuele compensatie.

Dieter

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Antwoord Salontopper
Wij hebben inmiddels email contact gehad en het 'probleem' is opgelost.
julia
Hilversum

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Pluspunten

Hou de website bij qua voorraad. Ik had bewust dingen besteld die op voorraad waren maar kreeg toch een mail dat het 2-3 werkdagen duurde. Uiteindelijk moest ik na 2 weken zelf bellen. En kreeg ik de bestelling opgestuurd. Ik vond dit heel vervelend omdat ik een klant niet heb kunnen helpen doordat de bestelling niet op tijd was.
Hi Ellen,

Erg vervelend dat het zo is gelopen. Wij houden onze site namelijk elke dag bij qua voorraad.

Graag heb ik nog even contact met je over eventuele compensatie.

Ellen
Montfoort

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Hi Vivke83,

Wij hebben reeds contact gezocht, maar hebben nog geen gehoor gehad.
Graag horen wij waar het voor jou in het proces is misgegaan. Zonder feedback kunnen wij weinig veranderen.

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Snelle bezorging
De product is niet goed na paar keer is de spul heel slecht en ik zal het nooit meer bestellen alleen als er een verbetering word gestuurd.
Hi San,

Erg vervelend om te horen dat het product niet bevalt.
Kun je ons laten weten wat er niet bevalt aan het product, dan kunnen wij dit aangeven bij de leverancier.

San
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten

Of op zondag de webwinkel dicht doen of zorgen dat er klantenservice bereikbaar is.
Hi Petra,

Erg vervelend dat je ervaring met onze webshop negatief is.
Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren op vragen en verzoeken.
Zoals beschreven op de website zijn wij op werkdagen dan ook altijd van 9 tot 5 telefonisch/per mail en andere sociale media kanalen bereikbaar.
Op zon- en feestdagen is de bereikbaarheid inderdaad beperkter, hopelijk je begrip hiervoor.

Team Salontopper
Petra
Uithuizen

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
snelle levering
olaplex nr 3 geen origineel product. de substantie is wateriger en de verpakking is niet gesealed.
selda
Almelo