Website: www.saartjeprum.nl
Adres: Hoofdstraat 75 3971KD
Plaats: Driebergen

Saartje Prum
7.3

Pluspunten
Leuk, vrolijk bedrijf die met veel passie hun werk uitvoeren. De tijd voor je nemen in de winkel en een duidelijk overzichtelijk prachtige website waar je enorm hebberig van word.
Leveringstijd was sneller dan vooraf aangegeven, super blij mee.
En door een pakket te nemen was de kamer gelijk compleet met kussens en accessoires

Karin
Loosdrecht

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Klantgericht, mooie producten die net even anders zijn.
De levertijd is echt een minpunt. Ook de planning van de levering kan nog beter.
L de Groot
Haren

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Working with the women at Saartje Prum was great. Friendly and clear from the begining.
The product was disappointing. I expected a rustic finish, but not paint drips, jagged edges that hurt, shutters that won't close because the are poorly aligned, or split wood with dangerous splinters. It's very sad. I had recommended the beds to friends. Now have to tell them to look elsewhere. These were such basic errors, its just carelessness during manufacturing.

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Pluspunten
Wij hebben een prachtig peuterbedje en kastje bij Saartje Prum besteld en zijn er heel erg blij mee. Het voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Jan-Willem

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Renee
Amersfoort

Gepubliceerd op: 05/06/2017

Pluspunten
Fijn dat de montage bij het leveren is inbegrepen. Hout is van mooie afgewerkte kwaliteit.
Een stevigere lattenbodem en geen houten latjes
Marijke
Voorburg

Gepubliceerd op: 05/06/2017

Ilonka

Gepubliceerd op: 02/06/2017

Pluspunten
We zijn uiteindelijk tevreden over ons 'vogelhuis' stapelbed. Onze kinderen slapen (en spelen) er heerlijk in.
Bestellen ging prima en snel. De levertermijn was op zich ook naar verwachting. Op de leverdag zelf ging echter van alles mis.

Dutchwood was verantwoordelijk voor de levering en gaf hierbij een leverindicatie voor de ochtend. Die ochtend heb ik vrijgenomen om ervoor te zorgen dat er ruimte was voor de plaatsing van het bed (en dat onder meer de oude kinderbedden werden gedemonteerd). Toen de ochtend om was, ben ik gaan bellen. Dutchwood gaf uiteindelijk het telefoonnummer van de chauffeur. Het was inmiddels middag toen ik de chauffeur eindelijk aan de lijn kreeg; die vertelde mij toen dat ze pas aan het eind van de middag bij ons konden zijn.

Uiteindelijk waren de chauffeurs/monteurs pas 's avonds bij ons, op het tijdstip dat onze (jonge) kinderen normaal gesproken naar bed gaan (let wel, de oude bedden waren al verwijderd dus er was geen slaapmogelijkheid buiten het nieuwe 'vogelhuisje')! De monteurs konden hier zelf niets aan doen; zij werken gewoon hun schema af. De planning en de communicatie over de levering was echter ronduit slecht met als gevolg dat wij een dag voor niets hebben zitten wachten en dat onze kinderen laat naar bed gingen.

Pas de volgende dag zagen we dat de afwerking van het bed wat te wensen overliet. Er waren wat beschadigingen rondom het 'raampje' en bepaalde delen waren echt niet goed geschuurd (dat hebben we zelf maar een beetje bijgewerkt).

Kortom, een leuk bed, onze kinderen genieten ervan, maar de levering liet zwaar te wensen over.
Arjan
Zeist

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
Super leuke winkel met hele mooie, bijzondere spullen. Mn meiden zijn opnieuw weer helemaal blij met hun nieuwe bedden. Lief ook dat sp geholpen heeft met het regelen van het uit elkaar halen van ons verkochte sp bed.
Ik vind veel meubels en accessoires erg aan de prijs.
Dorien van Beek
Voorschoten