Website: https://www.s4hhosting.nl
Adres: Kastanjelaan 37 2101XK
Plaats: Heemstede
Telefoon: +31238221187

S4HHosting voor Webhosting, Domeinnaam registratie, White label resellers en VPS hosting op SSD. 24/7 support en 100% online.

De beste redenen waarom u voor ons kiest.

* Wij zijn geen prijs stunters, maar gaan voor de beste kwaliteit en service.
* Wij luisteren naar uw vraag en feedback
* Wij leveren gegarandeerd hoge service
* Onze focus is de kwaliteit van onze services en servers
* We hebben vele tutorials in de Kennisbank om b.v. een website te beginnen
* Onze shared web hosting servers zijn maximaal voor 75% bezet
* We hanteren altijd een vaste scherpe prijs.
* 24/7 live chat & email support
* Direct Admin based web hosting
* Installatron - De beste scripts installeren
* Makkelijk upgraden bij onze hosting
* Onbeperkte email hosting
* Snel en betrouwbare servers

S4HHosting - Sites4Hire
Dit bedrijf heeft in de afgelopen 12 maanden geen beoordelingen verzameld. De gemiddelde score wordt daarom niet getoond, want de beoordelingen zijn niet meer recent genoeg.

Pluspunten
Goede helpdesk. Snel en duidelijk

Beste Bas,

Het is voor ons echt goed om te weten dat we een goede klantenservice en service bieden en u ook tevreden bent over S4HHosting.nl.

Bas

Gepubliceerd op: 29/10/2016

Pluspunten
Klantgericht denk met de klant mee.
tot nu toe geen
Beste Helen,

Het is goed om te weten dat we een goede klantenservice bieden en u ook tevreden bent over S4HHosting.nl.

Gepubliceerd op: 23/10/2016

Pluspunten
Mijn aanvraag werd snel en goed behandeld. Goeie service.

Beste Joop,

Joop
Heeswijk-Dinther

Gepubliceerd op: 28/09/2016

Pluspunten
Ik werd heel snel geholpen en ik kon met al mijn vragen terecht bij degene die mij hielp. Ook buiten afspraken om kan ik gewoon dingen vragen over m'n website en als ik graag een extra functie er op wil, staat deze er binnen 1-2 dagen direct op!

Beste Lotte,

We heten je van harte welkom als nieuwe klant.
We weten uit ervaring dat het lastig kan zijn in het begin websites of een shop met hosting op te starten. Dus staan wij iedereen terzijde met raad en daad. En het is goed om te weten dat we een goede klantenservice bieden en u ook tevreden bent over S4HHosting.nl.

Lotte Hertog Coaching
Haarlem

Gepubliceerd op: 13/09/2016

Pluspunten
Sneller en persoonlijke service. Ik heb ook ondersteuning gekregen met het installeren van de benodigde software.

Beste Henk,

U bent al jaren een tevreden klant. We hebben nog geen enkel probleem op uw server ervaren de laatste jaren. En het is goed om te weten dat we een goede klantenservice bieden en u ook tevreden bent over S4HHosting.nl.

Henk Aertsen
Hilversum

Gepubliceerd op: 29/07/2016

Pluspunten
Snelle een correcte service. Duidelijk en eerlijk. Tot in de finesse verzorgd. Er wordt geen half werk geleverd.

Beste Thea,

Dank je wel voor de positieve beoordeling
Wij doen ons uiterste best om alles vlotjes te laten verlopen. Ook het opzeggen van je oude pakketten zijn volgens ons goed verlopen. En het is verder voor ons heel normaal om te proberen de beste services te leveren voor onze klanten. Gelukkig ben je al jaren een tevreden klant.

Thea
Beverwijk

Gepubliceerd op: 18/07/2016

Pluspunten
Snelle service, stabiel online en we zijn tevreden over de afwikkelingen.

Beste Jan en Bep,

Dank u wel voor een positieve beoordeling
Wij doen ons uiterste best om alles vlotjes te laten verlopen. En het is voor ons heel normaal om te proberen de beste services te leveren voor onze klanten.

Jan en bep
Heemstede

Gepubliceerd op: 11/07/2016

Pluspunten
Perfecte service. Het probleem (trage wifi) was in een half uurtje opgelost (had ik zelf al avonden aan gespendeerd en verkeerd ingericht...). De specialist dacht ook mee hoe de internet-kabel weggewerkt kon worden. En daarnaast was hij vriendelijk, aangenaam in de omgang. Een gewoon mens, zeg maar.

Beste Edo,

Dank u wel voor deze positieve beoordeling
En dank u voor de heerlijke verse koffie.
Het euvel was gelukkig niet te ingewikkeld (voor ons) en we konden u snel helpen.

Nu verder overal van afblijven, dan heeft u er nog lang plezier van :-)

Edo
Heemstede

Gepubliceerd op: 01/07/2016

Pluspunten
Ik heb erg goeie ervaringen met S4hhosting. Vriendelijke helpdesk en snel geregeld. Ik heb meerdere websites en mail via s4h. Geen klachten te melden. Ze doen wat ze zeggen. Top
- Verbeter puntje. Meer informatie op sommige pagina's van jullie website.
Beste Hr. Berkman,

Dank u wel voor een positieve beoordeling

Peter Berkman

Gepubliceerd op: 30/06/2016

Pluspunten
We zijn altijd online en ze hebben klantvriendelijke support. Ze staan altijd voor ons klaar. Wij zijn zeer tevreden, net als alle andere klanten als ik het zo overal lees en hoor.

Beste Patricia,

Dank u wel voor deze positieve beoordeling
Wij doen ons uiterste best om alles soepel en storingsvrij te laten verlopen. En voor is het normaal om te proberen de beste services te leveren voor onze klanten.

Patricia-24 Marketing
Haarlem

Gepubliceerd op: 29/06/2016

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ