Website: http://rubberwebshop.nl
Adres: Valkenierstraat 12 2984 AZ
Plaats: Ridderkerk

Rubber Webshop verkoopt rubber vloeren zoals breedribloper, fijnribloper, traanplaatloper, diamantloper, hamerslagloper, marmerloper, noppenvloer sportvloeren of ringmatten.
Tevens hebben wij in ons assortiment siliconengel slangen, ronde rubber snoeren, rubber rechthoekig rubber snoeren, en diverse rubber profielen: rubber u-profiel, rubber kantprofiel, rubber carrosserieprofiel, mosrubber d profiel en rubber fenderprofiel.

Rubber Webshop

Pluspunten
Helaas
Heb via de site van rubberwebshop.nl een rol rubber met een dikte van 5 mm en een afm. van 1,25 x 40 meter besteld. Samen met 8 tubes montagekit. Was bijelkaar rond €370,-. Voor mij en voor waar ik het voor wil gebruiken een heel fijne prijs/aanbieding.
Factuur ontvangen, dus ik dacht geregeld.
Vandaag belde een vertegenwoordiger van dit bedrijf mij op dat door een fout in de website van rubberwebshop.nl een berekening niet goed was gegaan, en dat aan mij een onterecht laag bedrag in rekening was gebracht, en dat de levering tegen dat bedrag niet door kon gaan!
Ik vind dat niet netjes, je kunt daarin ook je verantwoordelijkheid nemen en die ene, niet juist gefactureerde levering, gewoon voor eigen rekening te nemen... maar was niet mogelijk, werd niet gedaan.
Ook het evt leveren van een goedkoper alternatief tegen het al op de factuur overeengekomen totaalbedrag werd na wat bedenktijd niet goedgevonden.
Ik vind dat gewoon erg teleurstellend en slecht klantgericht.
Nu in het nadeel van de leverancier wordt gezegd dat de levering niet door kan gaan, maar ik vraag me af hoe er gereageerd wordt wanneer een klant zegt dat om een of andere reden een overeengekomen levering niet door kan gaan.
Ik geef hier een koude douche vanwege het niet naleven van een gesloten overeenkomst, en het niet willen sluiten van een alternatief
Hans
Nieuw-Heeten

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Super klantenservice, erg behulpzaam. Omdat ik vanuit Belgie besteld heb ontving ik niet automatisch een track and trace code maar ik werd binnen 5 minuten teruggebeld dat de bezorger onderweg was.
Werken met een andere vervoerder die wel automatisch track and trace stuurt voor Belgische adressen.
Form.
Mechelen

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Communicatie. Levering. Prijzen.

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Voortreffelijke afhandeling van mijn koop.

Huub
Almelo

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
prettige afhandeling van de bestellingen, en direct telefonisch contact.
Greenartbox
Boxtel

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Duidelijke site met voldoende (maat) gegevens.

Hugo
Zesit

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
GOED VERPAKT NETTE LEVERING
ZOU HET NIET WETEN
BEACHSUITES.NL
LEMMER

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
correcte snelle afhandeling van de bestelling
de verzendingskosten kunnen minder

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Ik had wat vragen over een product en kreeg snel antwoord/ advies.
Daardoor kon ik precies het goede product bestellen.
Zeer snelle levering.
Top!