Bedrijfsgegevens

Website: www.dewilde.nl
Adres: Hoveniersweg 12 7205DA
Plaats: Zutphen
Telefoon: 0575-51310

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Rozenkwekerij de Wilde
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
863 beoordelingen (12 maanden)
896 beoordelingen (totaal)
6058 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (691)
17% (147)
2% (16)
1% (8)
0% (1)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
P.p.
Verbeterpunten
De planten.op zich stevig.maar stonden niet stevig in de doos.sommige rozen.lagen.uit de.pot en bij allemaal de takken.gebroken....zoooo jammer. Vakken maken.in de doos misschien,?
Antwoord Rozenkwekerij de Wilde
Jammer dat ze zo met de doos zijn omgegaan.
Wij zullen kijken of het te verbeteren.
Mochten er rozen bijzitten die niet naar tevredenheid zijn mailt u ons dan gerust.

Groet Steven
M
GENNEP

Gepubliceerd op: 06/07/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Heb ontvangen wat ik besteld heb, plus nog een extra roos. Duurde paar dagen maar dat was duidelijk aangegeven. Kon versturen volgen.
Verbeterpunten
Van de vier bestelde rozen, waren drie rozen waar aan een of meerdere rozen geknakt waren. Dat was erg jammer. Ik neem aan dat dat onderweg gebeurd is omdat ik me niet kan voorstellen dat je het zo beschadigd verkoopt.
Antwoord Rozenkwekerij de Wilde
Jammer dat ze geknakt zijn tijdens het transport.
Want hier zijn ze heel weggegaan.
Mochten de rozen toch niet naar tevredenheid zijn mail dan even dan sturen wij anders nieuwe toe.
Steven
Gwen
De Cocksdorp

Gepubliceerd op: 30/06/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
1) overzichtelijke website
2) snelle service zoals beloofd
Verbeterpunten
1) de website gaf aan dat bij besteding van 50 euro een klimroos kado. Deze extra roos heb ik (nog) niet ontvangen
2) een roos in de doos had een geknaptetak waaraan een open roos zatplus 2 knoppen.
FHM
Eindhoven

Gepubliceerd op: 22/06/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Reageren snel.
Verbeterpunten
Website niet actueel, er staan producten op die niet meer leverbaar zijn.
Klant

Gepubliceerd op: 21/06/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestelde stamrozen, betaald en zouden binnen 2á 3 dagen geleverd worden. Kreeg tot mijn stomme verbazing een dag later een mailtje dat ze niet leverbaar waren.
Waarom wordt dat niet op de website vermeld dat ze uitverkocht zijn.
Antwoord Rozenkwekerij de Wilde
Beste van der Ploeg,
Wij houden de website zo goed mogelijk bij maar soms lukt dat niet zo snel. Dan blijft het ,zoals nu, door de drukte even liggen of wordt het vergeten.

Groet Steven
H.A.J.
Den Haag

Gepubliceerd op: 03/06/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Verzending kan beter doos is waarschijnlijk omgevallen daardoor was de pot nog half vol grond zat onder in de doos.De stamroos vond ik zelf weinig wortels hebben mede door het omvallen maar staat er nu wel goed bij.Heb zelf 20 jaar in de potplanten gewerkt.
Ben
Bleiswijk

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Vorig jaar heeft mijn dochter 7 ik rozen besteld en ik 5.
Totaal geen problemen!
Helaas heb ik nu een rotervaring.
Ik had 15 rozen besteld, die in 3 dozen aankwamen.
1 doos was prima.
2 Dozen waren nat van onderen, er lag geen plastiek in.
In de ene door lagen de planten om en in de andere door waren er 2 omgevallen.
Heel veel nieuwe scheuten en ook een paar takken, zijn afgebroken, waardoor de veel rozen er zielig bijstaan.

Het is begin mei en we zullen maar het beste er van hopen, dat de rozen nu gedijen.
Verbeterpunten
Betere controle!
Roos

Gepubliceerd op: 01/05/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Snel geleverd voor een redelijke prijs.
Verbeterpunten
Kwaliteit was erg mager m.n. de vaste planten uit het borderpakket. Waren waarschijnlijk één-jarige zaailingen. Ik neem aan dat dit een incident is, daarom wel een aanbeveling.
Antwoord Rozenkwekerij de Wilde
Beste Te Brake,

Ik heb er naar gekeken en volgens mij kweker gaat het om dit moment gewoon te hard met de verkoop dat het er niet tijd genoeg is om de planten te laten doorwortelen. Ook ivm met het koude weer afgelopen weken. Nu gaat het sneller en heb je hier geen last meer van.
Mocht er toch nog wat zijn mail dan gerust.
Steven
Klant

Gepubliceerd op: 23/04/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Meeste planten waren helemaal top
Verbeterpunten
1 van de twee rozen ( gertrude jekyll) was erg klein met weinig wortelkluit. Jammer in vergelijking met de rest
Tamara
Den Helder

Gepubliceerd op: 22/04/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Plantgoed slaat goed aan.
Verbeterpunten
Beloofde levertijd werd niet gehaald.
Rozen helemaal niet doorworteld wat maakt dat als je ze uit de pot haalt alle aarde er meteen van rond valt. Planten slaan ondanks dit toch goed aan.
Misschien beter klanten bevragen naar voorkeuren want ik kreeg een gratis gele klimroos en hou helemaal niet van geel. Ik kan daar dus niets mee doen. Heel spijtig dus.
Katia
Bogaarden

Gepubliceerd op: 17/04/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer