Website: www.dewilde.nl
Adres: Hoveniersweg 12 7205DA
Plaats: Zutphen

Rozenkwekerij de Wilde

Pluspunten
P.p.
De planten.op zich stevig.maar stonden niet stevig in de doos.sommige rozen.lagen.uit de.pot en bij allemaal de takken.gebroken....zoooo jammer. Vakken maken.in de doos misschien,?
Antwoord Rozenkwekerij de Wilde
Jammer dat ze zo met de doos zijn omgegaan.
Wij zullen kijken of het te verbeteren.
Mochten er rozen bijzitten die niet naar tevredenheid zijn mailt u ons dan gerust.

Groet Steven
M
GENNEP

Gepubliceerd op: 06/07/2019

Pluspunten
Heb ontvangen wat ik besteld heb, plus nog een extra roos. Duurde paar dagen maar dat was duidelijk aangegeven. Kon versturen volgen.
Van de vier bestelde rozen, waren drie rozen waar aan een of meerdere rozen geknakt waren. Dat was erg jammer. Ik neem aan dat dat onderweg gebeurd is omdat ik me niet kan voorstellen dat je het zo beschadigd verkoopt.
Antwoord Rozenkwekerij de Wilde
Jammer dat ze geknakt zijn tijdens het transport.
Want hier zijn ze heel weggegaan.
Mochten de rozen toch niet naar tevredenheid zijn mail dan even dan sturen wij anders nieuwe toe.
Steven
Gwen
De Cocksdorp

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten
1) overzichtelijke website
2) snelle service zoals beloofd
1) de website gaf aan dat bij besteding van 50 euro een klimroos kado. Deze extra roos heb ik (nog) niet ontvangen
2) een roos in de doos had een geknaptetak waaraan een open roos zatplus 2 knoppen.
FHM

Gepubliceerd op: 22/06/2019

Pluspunten
Reageren snel.
Website niet actueel, er staan producten op die niet meer leverbaar zijn.

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten

Bestelde stamrozen, betaald en zouden binnen 2á 3 dagen geleverd worden. Kreeg tot mijn stomme verbazing een dag later een mailtje dat ze niet leverbaar waren.
Waarom wordt dat niet op de website vermeld dat ze uitverkocht zijn.
Beste van der Ploeg,
Wij houden de website zo goed mogelijk bij maar soms lukt dat niet zo snel. Dan blijft het ,zoals nu, door de drukte even liggen of wordt het vergeten.

Groet Steven
H.A.J.

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten

Verzending kan beter doos is waarschijnlijk omgevallen daardoor was de pot nog half vol grond zat onder in de doos.De stamroos vond ik zelf weinig wortels hebben mede door het omvallen maar staat er nu wel goed bij.Heb zelf 20 jaar in de potplanten gewerkt.
Ben
Bleiswijk

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Vorig jaar heeft mijn dochter 7 ik rozen besteld en ik 5.
Totaal geen problemen!
Helaas heb ik nu een rotervaring.
Ik had 15 rozen besteld, die in 3 dozen aankwamen.
1 doos was prima.
2 Dozen waren nat van onderen, er lag geen plastiek in.
In de ene door lagen de planten om en in de andere door waren er 2 omgevallen.
Heel veel nieuwe scheuten en ook een paar takken, zijn afgebroken, waardoor de veel rozen er zielig bijstaan.

Het is begin mei en we zullen maar het beste er van hopen, dat de rozen nu gedijen.
Betere controle!
Roos

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Snel geleverd voor een redelijke prijs.
Kwaliteit was erg mager m.n. de vaste planten uit het borderpakket. Waren waarschijnlijk één-jarige zaailingen. Ik neem aan dat dit een incident is, daarom wel een aanbeveling.
Beste Te Brake,

Ik heb er naar gekeken en volgens mij kweker gaat het om dit moment gewoon te hard met de verkoop dat het er niet tijd genoeg is om de planten te laten doorwortelen. Ook ivm met het koude weer afgelopen weken. Nu gaat het sneller en heb je hier geen last meer van.
Mocht er toch nog wat zijn mail dan gerust.
Steven

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Meeste planten waren helemaal top
1 van de twee rozen ( gertrude jekyll) was erg klein met weinig wortelkluit. Jammer in vergelijking met de rest
Tamara
Den Helder

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Plantgoed slaat goed aan.
Beloofde levertijd werd niet gehaald.
Rozen helemaal niet doorworteld wat maakt dat als je ze uit de pot haalt alle aarde er meteen van rond valt. Planten slaan ondanks dit toch goed aan.
Misschien beter klanten bevragen naar voorkeuren want ik kreeg een gratis gele klimroos en hou helemaal niet van geel. Ik kan daar dus niets mee doen. Heel spijtig dus.
Katia
Bogaarden