Website: http://www.roodmetzwartestippen.nl/
Adres: Donkerstraat 17 4063CW
Plaats: Heesselt
Telefoon: +31 (0)611 711 010

Rood met Zwarte Stippen is een webshop waar consumenten en bedrijven lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Tevens vindt u bij ons allerlei producten die u helpen het biologische evenwicht in uw tuin te verbeteren.

Onze missie is om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om tuinplagen te bestrijden door inzet van natuurlijke vijanden.
Waarom andere middelen inzetten als de natuur zelf de oplossing al heeft bedacht?

Op www.roodmetzwartestippen.nl vindt u o.a. de natuurlijke vijanden van bladluis, naaktslakken, spint, wollige dopluis en taxuskever. Inzet is eenvoudig, de werking zeer effectief en ongevaarlijk voor mens en dier. Naast biologisch zijn de natuurlijke vijanden ook ecologisch verantwoord.

Tevens vindt u bij ons allerlei artikelen die helpen het biologisch evenwicht in uw tuin te verbeteren, waardoor tuin plagen minder voor zullen komen. Hierbij kunt u denken aan onbehandelde bloemzaden, die bijen, lieveheersbeestjes of vogels lokken en ook diverse nestkasten.

Naast tuinplaag bestrijders en producten die helpen het biologische evenwicht te verbeteren hebben wij ook tuinplaag werende middelen; bijvoorbeeld koperen tape om slakken uit uw bloempotten te weren.

Bij het samenstellen van ons assortiment streven wij erna om in alle opzichten een respectvolle omgang met mens, dier en het milieu als geheel voorop te stellen. Heeft u idee├źn die ons kunnen helpen om ons assortiment te optimaliseren dan horen wij dat graag. U kunt ons dit laten weten via onze facebookpagina of per mail; info@roodmetzwartestippen.nl.

Wij wensen u veel plezier met het verkennen van de mogelijkheden die wij bieden om tuinplagen met respect voor mens, dier en milieu te bestrijden!

Rood met Zwarte Stippen

Pluspunten
fijn om een natuurlijke (en kat veilige) oplossing te vinden!
Werkte uitstekend, zwarte luis is verdwenen, en nu veel lieveheersbeestjes.

Marina
Maarssen

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Goede levering. Goed product. Doet wat het moest doen

M
Veldhoven

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Milieuvriendelijk
De meeste lieveheersbeestjes larven bleven in het zakje zitten.
Is voor verbetering vatbaar.
Paulien
Nederhorst den berg

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Snelle levering. Afspraken nakomen. Duidelijke info. En bovenal biologisch-dynamisch verantwoord! De LHB larven hebben ongekend goed hun werk gedaan. Boven verwachting. Prachtige ecologisch oplossing.
Meer oplossingen ontwikkelen. Weg met alle Monsanto's en Bayer's. Tegengas...eh...tegendieren.
Mike
Hillegom

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede verpakking en ontzettend effectieve manier om de luizen in de tuin te lijf te gaan!

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Mooi initiatief, met goede milieuvriendelijke opties. Goede klantenservice en snelle reacties!

Monique

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Geleverd zoals verwacht. Stond netjes op de website aangegeven dat de levertijd wat langer was dan normaal. Larven hebben inmiddels hun werk gedaan; er zitten nauwelijks luizen meer in onze appelboom.

Mark

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Goede communicatie. Professionele uitstraling.

Monique

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Prima service, en duidelijje uitleg. En een heel sympatiek produkt.

Judith
Voorburg

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Goede informatie en snelle levering.
Nog geen 2 weken geleden de larven uitgezet en de hibiscus is luisvrij!

familie Zuurbier
Heerhugowaard