Website: http://www.roodmetzwartestippen.nl/
Adres: Donkerstraat 17 4063CW
Plaats: Heesselt
Telefoon: +31 (0)611 711 010

Rood met Zwarte Stippen is een webshop waar consumenten en bedrijven lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Tevens vindt u bij ons allerlei producten die u helpen het biologische evenwicht in uw tuin te verbeteren.

Onze missie is om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om tuinplagen te bestrijden door inzet van natuurlijke vijanden.
Waarom andere middelen inzetten als de natuur zelf de oplossing al heeft bedacht?

Op www.roodmetzwartestippen.nl vindt u o.a. de natuurlijke vijanden van bladluis, naaktslakken, spint, wollige dopluis en taxuskever. Inzet is eenvoudig, de werking zeer effectief en ongevaarlijk voor mens en dier. Naast biologisch zijn de natuurlijke vijanden ook ecologisch verantwoord.

Tevens vindt u bij ons allerlei artikelen die helpen het biologisch evenwicht in uw tuin te verbeteren, waardoor tuin plagen minder voor zullen komen. Hierbij kunt u denken aan onbehandelde bloemzaden, die bijen, lieveheersbeestjes of vogels lokken en ook diverse nestkasten.

Naast tuinplaag bestrijders en producten die helpen het biologische evenwicht te verbeteren hebben wij ook tuinplaag werende middelen; bijvoorbeeld koperen tape om slakken uit uw bloempotten te weren.

Bij het samenstellen van ons assortiment streven wij erna om in alle opzichten een respectvolle omgang met mens, dier en het milieu als geheel voorop te stellen. Heeft u idee├źn die ons kunnen helpen om ons assortiment te optimaliseren dan horen wij dat graag. U kunt ons dit laten weten via onze facebookpagina of per mail; info@roodmetzwartestippen.nl.

Wij wensen u veel plezier met het verkennen van de mogelijkheden die wij bieden om tuinplagen met respect voor mens, dier en milieu te bestrijden!

Rood met Zwarte Stippen

Pluspunten
Makkelijk bestellen; levering snel; prima produkt, nog geen slak gezien.

Haarlem

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Duidelijke site. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Levertijden duidelijker maken. Werd wel gecommuniceerd toen het niet gehaald werd maar pas na 24 uur.
Jan

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
snelle levering

Astri Skarveland

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Milieuvriendelijk en verantwoordelijke producten. Top.
In vergelijking met niet milieuvriendelijke middelen zijn de goede alternatieven wel aan de prijzige kant.
Paul
Huissen

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Snelle en goede levering. Rood met zwarte stippen komt de afspraak na.
Of het aantal (100) precies klopt kan ik niet zeggen, maar het waren er veel en allemaal levend en op een enkeling na levendig.

Jan

Gepubliceerd op: 27/03/2018

M.vdS
Assen

Gepubliceerd op: 27/02/2018

Pluspunten
Vlotte levering
Gebruiksaanwijzing bijleveren. Staat wel op de site maar niet iedereen heeft internet bij de hand als de larven worden uitgezet
Antwoord Rood met Zwarte Stippen
Wat fijn dat u ons dit laat weten.

Het is zeker onze bedoeling om een gebruiksaanwijzing mee te sturen en wij zullen hier dan ook beter op letten.

Hartelijk dank voor uw feedback en ik wens u nog een hele fijne dag!

Claudia van Bruggen

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
kan ik helaas nog niet veel over zeggen; de website trok me aan en ik nam de gok door iets te bestellen
op 3 januari zouden de larven per post bezorgd worden, op 6 januari zaten ze echter pas in de bus. Tot nu toe heb ik er nog geen een het zakje uit zien kruipen....ik vermoed dat ze al dood waren toen ze eindelijk aan kwamen (het was koud die dagen).
Antwoord Rood met Zwarte Stippen
Beste Anna,

Wat vervelend om te lezen dat je bestelling pas zoveel later is bezorgd, goed dat we dat nu weten.

De larven zitten gelukkig wel goed verzorgd in de verpakking, ze hebben voeding en kunnen zeker bij lage temperaturen een reis van 3 dagen goed overleven.

Het is echter wel de bedoeling dat je ziet dat de bladluizen verdwijnen. Is dat wel het geval of zie je geen verandering? Mocht dat niet zo zijn dan zou ik graag van je weten op hoeveel gewassen je de larven hebt uitgezet, hoe je dat hebt aangepakt en waar het gewas staat. Dan kunnen we samen kijken wat er eventueel aan de hand is en tot een passende oplossing komen.

Ik hoor graag van je!

Claudia van Bruggen
JSW OOstendorp

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Goede prijs en snel geleverd.
Niet van toelassing.
Noah
Asperen

Gepubliceerd op: 17/12/2017

Pluspunten
Levering op tijd en niet geheel onbelangrijk.......de roofmijt doet zijn werk!!

Henk
Hilversum