Website: http://www.roodmetzwartestippen.nl/
Adres: Donkerstraat 17 4063CW
Plaats: Heesselt
Telefoon: +31 (0)611 711 010

Rood met Zwarte Stippen is een webshop waar consumenten en bedrijven lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Tevens vindt u bij ons allerlei producten die u helpen het biologische evenwicht in uw tuin te verbeteren.

Onze missie is om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om tuinplagen te bestrijden door inzet van natuurlijke vijanden.
Waarom andere middelen inzetten als de natuur zelf de oplossing al heeft bedacht?

Op www.roodmetzwartestippen.nl vindt u o.a. de natuurlijke vijanden van bladluis, naaktslakken, spint, wollige dopluis en taxuskever. Inzet is eenvoudig, de werking zeer effectief en ongevaarlijk voor mens en dier. Naast biologisch zijn de natuurlijke vijanden ook ecologisch verantwoord.

Tevens vindt u bij ons allerlei artikelen die helpen het biologisch evenwicht in uw tuin te verbeteren, waardoor tuin plagen minder voor zullen komen. Hierbij kunt u denken aan onbehandelde bloemzaden, die bijen, lieveheersbeestjes of vogels lokken en ook diverse nestkasten.

Naast tuinplaag bestrijders en producten die helpen het biologische evenwicht te verbeteren hebben wij ook tuinplaag werende middelen; bijvoorbeeld koperen tape om slakken uit uw bloempotten te weren.

Bij het samenstellen van ons assortiment streven wij erna om in alle opzichten een respectvolle omgang met mens, dier en het milieu als geheel voorop te stellen. Heeft u ideeën die ons kunnen helpen om ons assortiment te optimaliseren dan horen wij dat graag. U kunt ons dit laten weten via onze facebookpagina of per mail; info@roodmetzwartestippen.nl.

Wij wensen u veel plezier met het verkennen van de mogelijkheden die wij bieden om tuinplagen met respect voor mens, dier en milieu te bestrijden!

Rood met Zwarte Stippen

Pluspunten
Duidelijke uitleg bij product en correcte verzending.

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Miranda

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
duidelijk en snel!

Erwin
Bemmel

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt en makkelijk te bestellen.
Ik heb helaas nog geen vermindering van bladluis. Dus natuur doet nog niet goed zijn best :p
Daniël

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Snelle levering van deze nuttige diertjes.
Kleinere doseringen opnemen in het assortiment.
Lisette

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Snelle verzending
Doosje was open gegaan, een aantal waren ontsnapt
Robin

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Gewoon uitvoeren (opsturen) wat besteld was!
Doorgaan met het leveren van de zelfde service!
Andre
Woerden

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Biologische bestrijding tegen naaktslakken en dopluizen gekocht. Snelle verzending. Makkelijk: door de brievenbus. Duidelijke instructies voor gebruik ( wel fijn bij deze toch wat " ongebruikelijke " post). Of het effect heeft moet ik nog even langer afwachten, maar wb slakken lijkt er nu na 1 week al verbetering.
Ingeborg

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Rood met zwarte stippen legt prima uit hoe het product werkt en hoe het toe te passen. Daarnaast houden zij rekening met het weer bij verzending van het product, als het te lang bij hoge temperaturen op het postkantoor of in een bestelauto zou kunnen liggen verzenden zij niet.
Betere overeenstemming over de verzending, ik was op vakantie door meerdere malen uitstel vanwege warm weer, even informeren bij de klant of dit ook hen uitkomt graag!
Patrick

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Prachtig dat er natuurlijke bestrijdingsmiddelen te verkrijgen zijn en snel leverbaar.
De effectiviteit van de roofmijt had niet het gehoopt resultaat, altgans voorlopig.
De gebruikersvoorwaarden voor reviews zijn zo dat elke review mag worden aangepast en verwijderd.
Boris

Gepubliceerd op: 19/09/2017