Website: http://www.roodmetzwartestippen.nl/
Adres: Donkerstraat 17 4063CW
Plaats: Heesselt
Telefoon: +31 (0)611 711 010

Rood met Zwarte Stippen is een webshop waar consumenten en bedrijven lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Tevens vindt u bij ons allerlei producten die u helpen het biologische evenwicht in uw tuin te verbeteren.

Onze missie is om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om tuinplagen te bestrijden door inzet van natuurlijke vijanden.
Waarom andere middelen inzetten als de natuur zelf de oplossing al heeft bedacht?

Op www.roodmetzwartestippen.nl vindt u o.a. de natuurlijke vijanden van bladluis, naaktslakken, spint, wollige dopluis en taxuskever. Inzet is eenvoudig, de werking zeer effectief en ongevaarlijk voor mens en dier. Naast biologisch zijn de natuurlijke vijanden ook ecologisch verantwoord.

Tevens vindt u bij ons allerlei artikelen die helpen het biologisch evenwicht in uw tuin te verbeteren, waardoor tuin plagen minder voor zullen komen. Hierbij kunt u denken aan onbehandelde bloemzaden, die bijen, lieveheersbeestjes of vogels lokken en ook diverse nestkasten.

Naast tuinplaag bestrijders en producten die helpen het biologische evenwicht te verbeteren hebben wij ook tuinplaag werende middelen; bijvoorbeeld koperen tape om slakken uit uw bloempotten te weren.

Bij het samenstellen van ons assortiment streven wij erna om in alle opzichten een respectvolle omgang met mens, dier en het milieu als geheel voorop te stellen. Heeft u ideeën die ons kunnen helpen om ons assortiment te optimaliseren dan horen wij dat graag. U kunt ons dit laten weten via onze facebookpagina of per mail; info@roodmetzwartestippen.nl.

Wij wensen u veel plezier met het verkennen van de mogelijkheden die wij bieden om tuinplagen met respect voor mens, dier en milieu te bestrijden!

Rood met Zwarte Stippen

Pluspunten
Goede informatie, duidelijk over doelstelling en verwachting

T.L.

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Sanne
'S-GRAVENHAGE

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
snelle afwikkeling van de bestelling. Mooie natuurlijke oplossing voor het luizenprobleem
Van Es
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Goede gezonde larven
Zeer snelle levering
Goede communicatie
Ik heb mijn twijfels over het aantal larven dat ik kreeg
Dennis
STOLWIJK

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Goed contact, perfecte levering; geweldige ervaring, de larven zie je met de dag groter worden, de bladluis uit onze appelboom was na één week helemaal weg; we hebben wel veel larven (100) besteld. zeker aan te bevelen.

Miruna
Alkmaar

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Was de volgende dag al in huis
Ik had wat dode larven ik denk dat ik van de 30 , 20 in leven had ik denk toch anders verpakken
Wilma
Den helder

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Snelle levering zéér goed product naar 2 dagen volop succes zelfde product vorig jaar ook gebruikt met zelfde resultaat. Chapeau!

Willem

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Zeer goede uitleg
Snellere levering. Er was in de voorlichting wel gewaarschuwd dat mijn lieveheersbeest larven misschien te laat zouden kunnen zijn ivm verdwijnen luizen.
1 Dag eerder en het was goed gegaan.
Nu maar op een struik in het park losgelaten en hopen dat ik ze nogeens tegen kom.
Best te gebruiken in bv kas of zo.
Voor de tuin niet zo handig.
Yanet

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Snelle levering. Bonenbladeren keurig verpakt. Of er roofmijten op zitten kun je niet zien. Ook nog geen effect bij spint bestrijding. nu 14 dagen roofmijt.
Loepje meesturen.
W
t Harde

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Duidelijke, overzichtelijke website
Product was anders dan verwacht. Volgens de gebruiksaanwijzing zaten er strips aan de envelope vast om de envelope met larvae aan de boom te bevestigen maar die zaten er niet aan. Toen heb ik de envelope opengemaakt ,denkende dat er nog een envelope in zou zitten waar wel strips aan zaten, maar dit was niet zo. Toen heb ik ze snel gestrooid (voor ze er uit kropen) maar dit was niet de bedoeling en ik ben er dus veel verloren.
Barbara Linthorst
Hilversum