Website: http://www.roodmetzwartestippen.nl/
Adres: Donkerstraat 17 4063CW
Plaats: Heesselt
Telefoon: +31 (0)611 711 010

Rood met Zwarte Stippen is een webshop waar consumenten en bedrijven lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Tevens vindt u bij ons allerlei producten die u helpen het biologische evenwicht in uw tuin te verbeteren.

Onze missie is om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om tuinplagen te bestrijden door inzet van natuurlijke vijanden.
Waarom andere middelen inzetten als de natuur zelf de oplossing al heeft bedacht?

Op www.roodmetzwartestippen.nl vindt u o.a. de natuurlijke vijanden van bladluis, naaktslakken, spint, wollige dopluis en taxuskever. Inzet is eenvoudig, de werking zeer effectief en ongevaarlijk voor mens en dier. Naast biologisch zijn de natuurlijke vijanden ook ecologisch verantwoord.

Tevens vindt u bij ons allerlei artikelen die helpen het biologisch evenwicht in uw tuin te verbeteren, waardoor tuin plagen minder voor zullen komen. Hierbij kunt u denken aan onbehandelde bloemzaden, die bijen, lieveheersbeestjes of vogels lokken en ook diverse nestkasten.

Naast tuinplaag bestrijders en producten die helpen het biologische evenwicht te verbeteren hebben wij ook tuinplaag werende middelen; bijvoorbeeld koperen tape om slakken uit uw bloempotten te weren.

Bij het samenstellen van ons assortiment streven wij erna om in alle opzichten een respectvolle omgang met mens, dier en het milieu als geheel voorop te stellen. Heeft u idee├źn die ons kunnen helpen om ons assortiment te optimaliseren dan horen wij dat graag. U kunt ons dit laten weten via onze facebookpagina of per mail; info@roodmetzwartestippen.nl.

Wij wensen u veel plezier met het verkennen van de mogelijkheden die wij bieden om tuinplagen met respect voor mens, dier en milieu te bestrijden!

Rood met Zwarte Stippen

Pluspunten
Goede prijs en snel geleverd.
Niet van toelassing.
Noah
Asperen

Gepubliceerd op: 17/12/2017

Pluspunten
Levering op tijd en niet geheel onbelangrijk.......de roofmijt doet zijn werk!!

Henk
Hilversum

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Hele leuke webwinkel met hand gemaakte spullen, ben heel blij met mijn aankoop en kom zeker weer terug!

Marie-Ange
Urmond

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Wijchen

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede site.
Misschien zouden jullie nog kleinere hoeveelheden kunnen doen? Ik kocht nu volgens mij 30lieveheersbeestjes. (Voor mijn binnenplant 0,5vierkante meter) waardoor ik met al mijn goede biologische bedoelingen waarschijnlijk 30lieverheersbeestjes heb uitgehongerd want na 2dagen was er bijna geen luis meer te zien en na 4 dagen zeker niet meer..
Boaz
Alkmaar

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
kwaliteitsproduct - snelle levering - authentieke vormgeving

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Snel aangekomen, maar na uitgezet te hebben alles binnen dag dood
??
Antwoord Rood met Zwarte Stippen
Beste Arie,

Wat vervelend om te lezen!
En vreemd ook. Ik zag dat je volwassen lieveheersbeestjes hebt besteld en die zijn juist ontzettend sterk.

Ik ben dan ook benieuwd wat er gebeurd is. Zijn de gewassen waar ze op zijn uitgezet wellicht bespoten voordat de beestjes zijn uitgezet? Wanneer er met een biologisch middel is gespoten is de richtlijn 3 weken, voor een niet biologisch middel zelfs 6 weken voordat natuurlijke vijanden kunnen worden uitgezet. Is dat wellicht niet goed gegaan?

Ik hoor graag.

Claudia van Bruggen
Arie
Buitenbos

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
Snelle service. De beestjes doen wat ze moeten doen!

Tim
Ranst

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Snelle service, goede voorlichting, vriendelijke bejegening, en super product - lieveheersbeestjes :)
Tineke
Alkmaar