Website: http://www.roodmetzwartestippen.nl/
Adres: Donkerstraat 17 4063CW
Plaats: Heesselt
Telefoon: +31 (0)611 711 010

Rood met Zwarte Stippen is een webshop waar consumenten en bedrijven lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Tevens vindt u bij ons allerlei producten die u helpen het biologische evenwicht in uw tuin te verbeteren.

Onze missie is om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om tuinplagen te bestrijden door inzet van natuurlijke vijanden.
Waarom andere middelen inzetten als de natuur zelf de oplossing al heeft bedacht?

Op www.roodmetzwartestippen.nl vindt u o.a. de natuurlijke vijanden van bladluis, naaktslakken, spint, wollige dopluis en taxuskever. Inzet is eenvoudig, de werking zeer effectief en ongevaarlijk voor mens en dier. Naast biologisch zijn de natuurlijke vijanden ook ecologisch verantwoord.

Tevens vindt u bij ons allerlei artikelen die helpen het biologisch evenwicht in uw tuin te verbeteren, waardoor tuin plagen minder voor zullen komen. Hierbij kunt u denken aan onbehandelde bloemzaden, die bijen, lieveheersbeestjes of vogels lokken en ook diverse nestkasten.

Naast tuinplaag bestrijders en producten die helpen het biologische evenwicht te verbeteren hebben wij ook tuinplaag werende middelen; bijvoorbeeld koperen tape om slakken uit uw bloempotten te weren.

Bij het samenstellen van ons assortiment streven wij erna om in alle opzichten een respectvolle omgang met mens, dier en het milieu als geheel voorop te stellen. Heeft u ideeën die ons kunnen helpen om ons assortiment te optimaliseren dan horen wij dat graag. U kunt ons dit laten weten via onze facebookpagina of per mail; info@roodmetzwartestippen.nl.

Wij wensen u veel plezier met het verkennen van de mogelijkheden die wij bieden om tuinplagen met respect voor mens, dier en milieu te bestrijden!

Rood met Zwarte Stippen

Pluspunten
Snelle service en fijne uitleg door de telefoon op een aantal vragen die ik had.

Ineke
Nederhorst den Berg

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Koen
MECHELEN

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Snelle levering en bij vragen snel antwoord!

Sylvia
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Uitgebreid en snel antwoord op vragen gekregen
Hoeveelheid larven bestellen, dus wat je nodig hebt, mag beter beschreven worden. Ik heb er veel te weinig besteld.
Ini

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Levering zoals afgesproken
Richard
Soest

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Fantastisch idee! En het werkt! Vorige week besteld, vanmorgen in de appelboom gekeken en meerdere larven verspreid over de boom gezien. Vandaag nog drie zakjes van 50 larven besteld, want er zit echt veel luis in de boom en ik heb ook een besmette klimroos.

Corné
Gouda

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Goed advies.
Zeer vriendelijk en zij belden mij ongevraagd op om mij erop te wijzen dat ik de beestjes te vroeg besteld had.
Misschien duidelijk aangeven wat de beste periode is om ze in te zetten.
Piet
Stramproy

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Het idee is fantastisch.
Plant zit na 2 weken nog helemaal onder de bladluis. Komt denk ik omdat het toch te koud was, maar dN moeten jullie eigelijk nog geen larven verkopen. Ik ga het nog 1 keer proberen, werkt het weer niet knip ik alle "besmette" takken eruit.
Anouck
Hoogland

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Snel, super klantvriendelijk en een probleempje werd snel en goed opgelost.

Rianne

Gepubliceerd op: 12/04/2019