Website: http://www.roodmetzwartestippen.nl/
Adres: Donkerstraat 17 4063CW
Plaats: Heesselt
Telefoon: +31 (0)611 711 010

Rood met Zwarte Stippen is een webshop waar consumenten en bedrijven lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Tevens vindt u bij ons allerlei producten die u helpen het biologische evenwicht in uw tuin te verbeteren.

Onze missie is om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om tuinplagen te bestrijden door inzet van natuurlijke vijanden.
Waarom andere middelen inzetten als de natuur zelf de oplossing al heeft bedacht?

Op www.roodmetzwartestippen.nl vindt u o.a. de natuurlijke vijanden van bladluis, naaktslakken, spint, wollige dopluis en taxuskever. Inzet is eenvoudig, de werking zeer effectief en ongevaarlijk voor mens en dier. Naast biologisch zijn de natuurlijke vijanden ook ecologisch verantwoord.

Tevens vindt u bij ons allerlei artikelen die helpen het biologisch evenwicht in uw tuin te verbeteren, waardoor tuin plagen minder voor zullen komen. Hierbij kunt u denken aan onbehandelde bloemzaden, die bijen, lieveheersbeestjes of vogels lokken en ook diverse nestkasten.

Naast tuinplaag bestrijders en producten die helpen het biologische evenwicht te verbeteren hebben wij ook tuinplaag werende middelen; bijvoorbeeld koperen tape om slakken uit uw bloempotten te weren.

Bij het samenstellen van ons assortiment streven wij erna om in alle opzichten een respectvolle omgang met mens, dier en het milieu als geheel voorop te stellen. Heeft u ideeën die ons kunnen helpen om ons assortiment te optimaliseren dan horen wij dat graag. U kunt ons dit laten weten via onze facebookpagina of per mail; info@roodmetzwartestippen.nl.

Wij wensen u veel plezier met het verkennen van de mogelijkheden die wij bieden om tuinplagen met respect voor mens, dier en milieu te bestrijden!

Rood met Zwarte Stippen

Peter vd Kraan
dirksland

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Top oplossingen voor tuinplagen

doran unlimited
Lelystad

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Contact via mail was prima!
Je kan de natuur niet veranderen!
Antwoord Rood met Zwarte Stippen
Beste Randal,

Dank voor je review. Je hebt ons onvoldoende beoordeeld en ik ben benieuwd waarom. Je geeft aan dat je de natuur niet kan veranderen, dat is ook zeker niet ons idee. Wij zijn er wel van overtuigd dat we de natuur in kunnen zetten om weer evenwicht in de tuin te creëren. Mijn inziens is dat een stuk beter dan het gebruik van een spuitbus.
Je beoordeling maakt mij dan ook nieuwsgierig naar hoe je dit ziet. Het lijkt me interessant om dat van je te horen.

Claudia van Bruggen
Randal

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Lieveheersbeestjes larven besteld, keurig verpakt met een icepack (vanwege +25 graden) ontvangen. Heb ze niet alle 250 stuks geteld maar onze leilinden zijn na 3 weken zo goed als luis vrij!
Absolute aanrader om milieuvriendelijk van die vervelende kleverige honingdauw af te komen.

Pico
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
De levering was op tijd en de larven hebben hun werk goed gedaan en ik heb nu geen bladluis meer in mijn appelboom
Geen verbeterpunten eigenlijk
Jeroen
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Top om larfjes in de strijd tegen luis in te kunnen zetten.

E. C. A. Pols

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Bestelling ging ok, levering was in doos goed verpakt met koelpak erbij. Koelpak was intussen warm. Heb richtlijnen gevolgd in bijlage om de lieveheersbeestjes de bladluizen te kunnen verslinden, helaas waren er al larfjes dood bij aankomst en heb ik geen enkel lieveheersbeestje gezien na 3 weken
Snellere levering tussen verpakking en aankomst wat de levende dieren garandeert?
Antwoord Rood met Zwarte Stippen
Beste Kizzy,
Dank voor je feedback en verbeterpunt.
Vervelend om te lezen dat je denkt dat de larven al dood waren bij aankomst. Het traject van verzenden bewaken wij zo goed mogelijk en wij verzenden dan ook niet wanneer wij denken dat de larven de zending niet overleven. Wat je waarschijnlijk hebt gezien zijn de vervelhuidjes van de larven. Ze vervellen 3 keer voordat ze volwassen worden, ook in het zakje. Volwassen beestjes zie je eigenlijk alleen wanneer er nog veel luizen zijn nadat ze volwassen zijn, bij gebrek aan eten vliegen ze weg.

Ik verwacht dan ook dat de bladluisplaag is opgelost en de beestjes wel goed hun werk hebben gedaan. Ik ben benieuwd of dat zo is!

Claudia van Bruggen
Kizzy