Website: http://www.roodmetzwartestippen.nl/
Adres: Donkerstraat 17 4063CW
Plaats: Heesselt
Telefoon: +31 (0)611 711 010

Rood met Zwarte Stippen is een webshop waar consumenten en bedrijven lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Tevens vindt u bij ons allerlei producten die u helpen het biologische evenwicht in uw tuin te verbeteren.

Onze missie is om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om tuinplagen te bestrijden door inzet van natuurlijke vijanden.
Waarom andere middelen inzetten als de natuur zelf de oplossing al heeft bedacht?

Op www.roodmetzwartestippen.nl vindt u o.a. de natuurlijke vijanden van bladluis, naaktslakken, spint, wollige dopluis en taxuskever. Inzet is eenvoudig, de werking zeer effectief en ongevaarlijk voor mens en dier. Naast biologisch zijn de natuurlijke vijanden ook ecologisch verantwoord.

Tevens vindt u bij ons allerlei artikelen die helpen het biologisch evenwicht in uw tuin te verbeteren, waardoor tuin plagen minder voor zullen komen. Hierbij kunt u denken aan onbehandelde bloemzaden, die bijen, lieveheersbeestjes of vogels lokken en ook diverse nestkasten.

Naast tuinplaag bestrijders en producten die helpen het biologische evenwicht te verbeteren hebben wij ook tuinplaag werende middelen; bijvoorbeeld koperen tape om slakken uit uw bloempotten te weren.

Bij het samenstellen van ons assortiment streven wij erna om in alle opzichten een respectvolle omgang met mens, dier en het milieu als geheel voorop te stellen. Heeft u ideeën die ons kunnen helpen om ons assortiment te optimaliseren dan horen wij dat graag. U kunt ons dit laten weten via onze facebookpagina of per mail; info@roodmetzwartestippen.nl.

Wij wensen u veel plezier met het verkennen van de mogelijkheden die wij bieden om tuinplagen met respect voor mens, dier en milieu te bestrijden!

Rood met Zwarte Stippen

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Netjes bezorgd
Had larven besteld lieveheerstbeesjes heel moeilijk te zien met het oog!! Maar het zal er wel inzitten bladluis is een heel stuk weg
Henny
Den bosch

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Snelle en praktische levering
Die arme lieveheersbeestjeslarven zijn niet eens in de gelegenheid geweest hun mooie en milieuvriendelijke werk te doen: zodra ze de stam van mijn appelboompje opklommen werden ze massaal aangevallen door de mieren die de bladluizen beschermen. Ja, ik zou opnieuw larven van het lieveheersbeestje kopen, maar dan nádat ik met grof geschut de mieren te lijf zou zijn gegaan.
Michiel
'S-GRAVENHAGE

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Snel, accuraat en waardevol met de goede oplossing voor mij!
Zelfs een extraatje was niet teveel gevraagd.
Geen!
Hans
Reuver

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Heldere instructie, snelle levering en goede service

Remco

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Snel geleverd met de post. En ze leefden ook nog!

Jurgen
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 30/07/2017

Pluspunten
Snelle levering, met een duidelijke omschrijving hoe ik de aaltjes kon inzetten om de larvan van de taxus/lapsnuitkevertjes te bestrijden. Ik had een hele plaag in mijn Olijfboom. Of het gaat werken moeten we afwachten natuurlijk dit is lange termijn. Met de hand een aantal avonden de volwassen exemplaren gevangen. Hopelijk werkt het goed en komt er geen nieuwe plaag nu.

Frank

Gepubliceerd op: 29/07/2017

Pluspunten
Makkelijk besteld, snel in huis. Goede info op site
Ik heb het zakje direct aan de steel gehangen (binnenshuis). Bijna alle larven hebben het niet gered terwijl er een overvloed aan luizen is. Er leeft nu 1 lieveheersbeestje, de rest van de larven is dood gegaan. Jammer en ik vraag mij af waarom ze dood zijn.
Miro

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Pluspunten
Netjes verpakt, duidelijke instructies. Volgens mij werkt het effectief, ik zie niet heel veel van de lieveheersbeestjes terug in mijn tuin, maar ook de luizen zie ik bijna niet meer. Dus een goed teken!
Levertijd duurde wel wat langer dan verwacht. Niet erg maar nu arriveerde de post tijdens hevige regenval en kon ik de beestjes niet direct uitzetten.
Marinka

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Levering was snel en netjes
Het is nogal onduidelijk of er wel larven in het zakje zaten. Ik heb er in elk geval geen één tot volwassen lieveheersbeestje zien volgroeien. Wij hadden last van appelbloedluis, en dat is dus nog altijd het geval. Er is helaas helemaal niets gebeurd.
Viona
Wijk bij Duurstede