Website: http://www.ronislapen.nl

Roni Slapen

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Namasté Café

Gepubliceerd op: 16/03/2018

Pluspunten
Maatwerk mogelijk en netjes thuis afgeleverd!

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten
Wij zijn ontzettend tevreden over de service, kennis, klantvriendelijkheid, professionaliteit en flexibiliteit van dit bedrijf. Wij bevelen Roni Slapen aan bij iedereen die een goed betaalbaar, mooi en lekker bed zoekt.
Het is jammer dat je maar zo weinig keren in je leven een bed koopt maar wij weten al waar we onze volgende kopen. Bij jullie!!
Familie Brinks

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Wervende web-site met duidelijke kwaliteit normen, zoals reinigen en waar nodig kleine schade herstellen en zorgvuldig afleveren aan huis en ruime betaling condities.
Helaas is foto met aanvulling op 17-1 van mijn iPhone niet gereflecteerd. Het betref het ontbreken van 4 kunststof opleg steunen in de zijborden. De vele krassen en zwarte strepen op hoofd borden, wat duidt op onzorgvuldig transport zoals gebruik van verhuisdekens en kwamen een uur na de bloktijd. Wij raden een ieder aan uw showroom te bezoeken en aldaar de prijs overeen te komen, we zouden dan 350 euro geboden hebben. Onze 30 jaar oude Auronde ziet er veel beter uit na 15 jaar als logeerbed. Jammer, een teleurstellende online aankoop.
Antwoord Roni Slapen
Beste Jan,

Bedankt voor uw review!

Wat vervelend dat u geen prettige ervaring met ons heeft. Dit is natuurlijk iets wat wij niet willen! Wij vragen u daarom ook graag om even contact met ons op te nemen zodat wij de bovenstaande genoemde punten met u kunnen oplossen!

Mara Groenensteijn
Jan
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
Gezellig. Geen hekel aan (Georgiërs) buitenlanders. Goede service. Geen leugens. Kopje koffie. Positief doorzetter. Rony is trots over zijn werk en doet alles aan om goede dienst te bewijzen aan zijn klanten.
Niet aan het eind kopie koffie aanbieden wanneer klant voor paar duizend euro bed koopt maar wel in het begin, als je echt klant gevoel wil geven dat hij belangrijk is.
Mamouka
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Gepubliceerd op: 27/01/2018

Pluspunten
Ik kreeg een persoonlijk mailtje welk product ik het liefst wilde hebben, meedenken met de klant, dat kan ik erg waarderen.

mirjam
Schalkwijk

Gepubliceerd op: 27/01/2018

Pluspunten
Na een slechte ervaring bij een andere tweedehands Auping ''dealer'' hier terecht gekomen. Dit verliep netjes, snel contact opgenomen na een bestelling en snel geleverd. Een net bed voor een nette prijs. Klasse.

Damien
Heerlen