Website: www.rolgordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK

Onderdeel van PAX Raamdecoratie. De Expert in Rolgordijnen: op maat gemaakt geheel naar wens. Bepaal zelf:

- Maten
- Kleuren
- Type raam
- Cassette
- Zijgeleiding
- Stoftype
- En vele opties.

Duo rolgordijnen, verduisterende rolgordijnen, kinderkamer rolgordijnen op maat tot 4 meter.

Rolgordijnenexpert.nl
7.8

Pluspunten
De eerste keer dat wij de klantenservice benaderden was de service prima en werd er snel en vriendelijk gereageerd. Echter bij een tweede vraag die wij stelden bleef antwoord uit. Na ruim 12 dagen geen reactie te hebben mogen ontvangen opnieuw gemaild, toen kregen we wel antwoord terug. Onze vraag zou teruggekoppeld zijn naar een andere afdeling en wederom zijn wij in afwachting van antwoord (2 weken geleden inmiddels). Het lijkt dus enorm afhankelijk te zijn van wie er achter de mail zit, de ene persoon mailt snel terug en de ander laat je gewoon wachten. Slechte zaak!
Zorgen dat er altijd gereageerd wordt op emails.
Verder zorgen voor betere handleidingen: door een gebrek in de handleiding is ons rolgordijn naar beneden gevallen tijdens het monteren en is hierbij kapot gegaan, tevens is hierdoor ons laminaat beschadigd. Het rolgordijn is kosteloos opnieuw geleverd, dat is absoluut netjes, maar het laminaat daar werd van gezegd "we zijn niet aansprakelijk voor schade die ontstaat tijdens het monteren". Niet zo netjes als dit gebeurd is door een gebrek in de handleiding. Want bij het nieuw geleverde rolgordijn zat nu een andere handleiding, waarbij er een aanpassing was gedaan die in de eerste handleiding niet stond. Fijn voor toekomstige klanten, maar wij zitten met een hap uit ons laminaat...
Beste mevrouw Buijs,
Het spijt ons echt dit te moeten lezen en dat u zo teleurgesteld bent in ons. Het is zeker niet de bedoeling dat emails zo lang blijven liggen en dat er niets mee gedaan wordt. Wat betreft de handleiding, deze sturen wij niet mee maar staat op onze website. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak en wij gaan er hier intern voor zorgen dat wij het beter zullen oppakken.

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
De bestelde gordijnen zien er mooi uit en zijn goed van kwaliteit. In het begin was de communicatie goed en snel.
Ik had een grote bestelling voor een groot bedrag. De beloofde 5 tot 10 werkdagen hebben ze niet kunnen waarmaken. Bij de eerste levering miste ik twee gordijnen, dit werd snel opgelost. Echter er bleken 3 gordijnen niet goed gemaakt te zijn (hun fout). Vervolgens moet ik hier zelf steeds achteraan bellen en mailen en moet ik vervolgens nog drie weken op mijn laatste gordijnen wachten. Het zou fijn zijn aangezien het hun fout is dat ze er wat haast achter zouden zetten. Tip: de klantenservice kan ook wat efficiƫnter. Als je belt kunnen ze je geen direct antwoord geven, alles gaat vervolgens via de mail en ik heb al met drie verschillende personen gecommuniceerd. Dit Is niet echt klantvriendelijk.
Beste Fam.Van Diepen,
Het spijt ons te horen dat het niet helemaal gegaan is zoals het zou moeten.
Wij hopen dat u toch kan genieten van uw aankoop. Ook zijn wij heel blij met uw review en wij zullen dit zeker intern oppakken.
Monique
Helmond

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Levering is conform verwachtingen
Handleiding waar naar verwezen wordt is niet conform de geleverde materialen. Levering vond plaats d.m.v. een bode t.w. een dame die de rolgordijnen afleverde in de centrale hal. Ik heb zelf de rolgordijnen via een wenteltrap, gezien de lengte ging het niet via de lift, drie verdiepingen omhoog moeten brengen. En dat op 72 jarige leeftijd. Onverantwoord!!!
J.G. Vollebregt

Gepubliceerd op: 25/08/2018

Pluspunten
Mooie producten, scherpe prijs, veel keus
Communicatie en aftersales, meer dan een week moeten wachten op antwoord en 40 minuten telefonisch in de wacht is niet prettig. Nu inmiddels 3 week verder sinds bestelling en spul hangt nog steeds niet. Mail afhandeling kan ook sneller, 3 werkdagen reactie is wel erg lang
Beste heer/mevrouw Semjon,

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent over de producten en de prijs!

Wat betreft de communicatie, onze excuses voor het ongemak. Het is inderdaad erg druk op dit moment bij ons, wij zijn er mee bezig om de wachttijden te verbeteren en zo snel mogelijk de e-mails te beantwoorden.

Wij hopen dat u alsnog kunt genieten van uw nieuwe rolgordijn(en).

Lisa England
Customer Service.