Website: www.rolgordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK

Onderdeel van PAX Raamdecoratie. De Expert in Rolgordijnen: op maat gemaakt geheel naar wens. Bepaal zelf:

- Maten
- Kleuren
- Type raam
- Cassette
- Zijgeleiding
- Stoftype
- En vele opties.

Duo rolgordijnen, verduisterende rolgordijnen, kinderkamer rolgordijnen op maat tot 4 meter.

Rolgordijnenexpert.nl
7.8

Pluspunten
kwaliteit van de rolgordijnen is op zich goed
Absoluut niet klantgericht
Eind januari 2019 plaatsen we een bestelling bij rolgordijnenexpert voor 15 rolgordijnen. Vanwege de diversiteit in maten van onze ramen maken we gebruik van de inmeetservice. Eind februari wordt alles geleverd. In het weekend van 2 en 3 maart hebben we tijd om de rolgordijnen op te hangen. Als alles goed en wel is gemonteerd blijken 14 van de 15 rolgordijnen niet mooi te passen. Bovendien zijn bij een aantal rolgordijnen de aluminium buizen waarop de stof is bevestigd te duidelijk zichtbaar. Maandag 4 maart neem ik meteen contact op met de klantenservice om onze klachten te bespreken. Op 21 maart vindt de afspraak naar aanleiding van onze klachten plaats met degene die de eerste inmeeting heeft gedaan. Deze dame begrijpt onze klachten en spreekt met betrekking tot de te krappe stof op de rollen en te smalle afmetingen van 14 rolgordijnen over een "typisch Steve Wonder momentje". Mevrouw gaat overleggen en zal er op terugkomen. Op 10 april wordt mij via een mail duidelijk gemaakt dat de afdeling productie heeft besloten dat er correct is ingemeten en dat ze niks voor ons kunnen doen. Ik ben stomverbaasd! Ik word er fijntjes op gewezen dat we immers akkoord zijn gegaan met de inmeet voorwaarden. Waarom biedt dit bedrijf die inmeet service eigenlijk ? Wat voor inmeet voorwaarden ze ook hanteren, ik moet als klant toch kunnen vertrouwen op hun expertise en nauwkeurigheid. Op maat betekent volgens mij dat iets precies past! Niet dus...
Beste mevrouw,
Het spijt ons om dit te moeten lezen. Er is inderdaad iemand bij u geweest om in te meten en zover wij weten heeft u dat samen afgestemd.
hanna
Zandvoort

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten

Vanmiddag zitten wachten voor jan drieletter. Na een belletje van onze kant blijkt dat ze de middagafspraken gecancelled hadden en ons vergeten zijn af te bellen. Als een meetafspraak al niet goed kan gaan.... Laat maar zitten...
Beste mevrouw Kramer,
Het spijt ons dat er niemand is gekomen en dat was ook zeker niet de bedoeling. Helaas bent u er door heen geglipt met afbellen en dat is inderdaad heel spijtig.
Edith
Lekkerkerk

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten

Rolgordijn werd geleverd met GIGA casette. Blijkbaar is hier een pop-up van geweest. Zowel telefonisch als per mail zeer onvriendelijk geholpen en GEEN oplossing aangedragen. Ook zit er een vouw in het doek van een van de rolgordijnen!

het Expert mag wel weg achter de naam.
Beste heer van Gool,
Wanneer er een vouw in het doek zit dan moeten wij dit uiteraard voor u oplossen, daarom wil ik u vragen hier een foto van te maken en naar ons toe te sturen zodat wij u verder kunnen helpen. Wij streven er naar om al onze clienten naar grote tevredenheid te helpen.
Ontevreden klant

Gepubliceerd op: 26/04/2019

Pluspunten
Beste
betreft SOR-119014655

Eerder kregen wij e-mail van Romy Schipper met bevestiging levering week 15.
Nu vandaag ontvangen we e-mail van Anja Shalom dat er vermoedelijk geleverd wordt op 18 april ek.

Wij gaan een nieuwbouw betrekken en hadden toch graag concrete afspraken aangaande levering.

Onze puntenwaardering zullen we u laten geworden na ontvangst levering !!!
Ook of we jullie zouden aanbevelen zal hiervan afhangen, wij hebben geen vooroordelen

Beste heer Hollebeke,
Het spijt ons te moeten horen dat u zo ontevreden bent omdat de levering later komt. Dit is omdat er niet genoeg stof is van dezelfde rol voor uw 2 rolgordijnen. Wij begrijpen helemaal u ze nodig heeft maar helaas kan er anders een kleurverschil ontstaan.
Nogmaals onze oprechte excuses hierover maar wij willen graag een goed product aan u leveren.
Hollebeke Chris
9260 Schellebelle / Belgie

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Verkeerde levering na een week wachten weet ik nog steeds van niks!!!
Beste heer Polfliet,
Dat is toch heel jammer om te horen daar wij alles voor u gedaan hebben om het nieuwe gordijn te leveren met uw voorwaarden.
Maar nogmaals onze excuses dat u 1 verkeerd gordijn geleverd heeft gekregen en ik hoop dat u achteraf toch tevreden kunt zijn over ons.
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten
Heb mijn gordijn nog niet ophangen, weet het dus nog niet
Levering was ABSOLUUT NIET conform de afspraak, helemaal mis gelopen, ondanks een paar telefoontjes voor levering.
Contact gaat via n klanten service wat niet erg positief is
Beste mevrouw Caris,
Helaas is het verkeerd gegaan met de automatische mail die u krijgt voor de levering en u heeft deze niet ontvangen waarvoor onze oprechte excuses.
Gelukkig hebben wij wel een levertijd van 10 werkdagen kunnen hanteren. Wij gaan het hier intern opnemen met betrekking tot de mail.
Wij willen u hartelijk danken voor uw review, het is voor ons erg belangrijk om (ook) onze klantenservice zo positief mogelijk te maken voor u.

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten

Controle voordat je het produckt verpak voor verzending.
Als je het dan verkeerd maak zorg dan voor een passende oplossing
Beste heer Dubbeldam,
Helaas hebben wij geen invloed op de verpakking en daarom zijn wij heel blij met uw review zodat wij dit door kunnen koppelen aan onze productie afdeling. Helaas hadden wij dus ook geen invloed op het stukje wat u miste wat voor het transport dient. Ook dit zullen wij intern communiceren.
Wij hopen toch dat u heel veel plezier van uw gordijn zult hebben en mocht er nog iets niet goed zijn dan hopen wij dat u contact met ons op wil nemen zodat wij het voor u kunnen oplossen.
Alex
NUMANSDORP

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Meer communiceren. Communiceren. Lang moeten wachten op gerepareerde rolgordijnen. Deze waren kapot geleverd. Niet betrokken klantenservice. Boos.
Niet voor dit bedrijf kiezen!
Beste mevrouw Blok,
U heeft inderdaad lang op uw nieuwe gordijnen moeten wachten maar helaas zaten hier ook de feestdagen tussen. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen en wat wij voor u hebben kunnen doen was nieuwe gordijnen laten produceren. Onze oprechte excuses dat het allemaal zo lang heeft moeten duren wat inderdaad niet goed verlopen is en wat ik hier intern op zal nemen. Wij hopen wel dat u nu veel plezier van uw gordijnen zal ondervinden en een volgende keer ons toch een nieuwe kans wil geven wanneer u een nieuw gordijn nodig heeft.
Gerlinde
Almelo

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Levering duurt veel langer dan beloofd op de site. Wij bestelden een standaardmaat (beloofde levertijd 2 dagen), die pas na 3 weken geleverd werd. En specials (geindiceerde levertijd 5-10 dagen) die na ruim een maand nog niet geleverd zijn. Weliswaar zat de kerst ertussen maar dan nog is dit veel te lang. Verder onbeschofte klantenservice die volstond met het opsturen van een clausule uit de algemene voorwaarden dat het bedrijf 30 dagen heeft om te leveren. Niet in zee gaan met dit bedrijf dus!
Beste heer Pranger,
Het spijt ons oprecht dat alles wat mis kon gaan bij u misgegaan is. Toch zijn wij blij met uw review aangezien wij hier intern oplossingen voor kunnen zorgen. Helaas is dat natuurlijk niet meer voor u van toepassing en daarom hebben wij u ook het hele aankoop bedrag retour betaald.
Wij hopen dat u in de toekomst misschien wil nadenken om ons een 2e kans te geven wanneer u gordijnen nodig heeft. Nogmaals onze excuses, dit is normaal niet hoe wij werken.
Jan
Noordwolde

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten

Ze kennen hun eigen producten niet, informatie ol de website klopt niet (bij niet verduisterende gordijnen staat dat ze verduisteren), maar de verantwoordelijkheid van deze foute informatie wordt volledig bij de kla t gelegd (u had de verduistering zelf moeten testen, u had moeten weten dat semi transparant niet verduisterd etc.) pas na heel lang aandringen kwamen ze met een (gedeeltelijke) oplossing waar we zelf aan mee moesten betalen. Slecht bedrijf dat alleen maar standaard producten wil verkopen, als er iets mis is gaan ze hier zeer slecht mee om
Geachte heer Kluytmans,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u alsnog niet tevreden bent. Zoals eerder per mail besproken heeft u een lichtdoorlatende stof besteld en heeft u hiervan zelfs een sample ontvangen, waarbij u kunt zien dat deze stof licht doorlaat. U heeft een lichtdoorlatende stof besteld en deze hebben wij voor u geproduceerd, aangezien het een maatproduct betreft kunnen wij deze dan niet retour nemen. Wij vonden het heel vervelend dat u niet tevreden was en daarom hebben wij een nieuw rolgordijn geproduceerd met 50 % extra korting. Naar ons inzien hebben wij u juist en servicegericht gehandeld.

De klantenservice afdeling
Jeroen