Website: www.rolgordijnenexpert.nl

- Cassette
- Zijgeleiding
- Stoftype
- En vele opties.

Duo rolgordijnen, verduisterende rolgordijnen, kinderkamer rolgordijnen op maat tot 4 meter.

Rolgordijnenexpert.nl

bestelling gedaan
1 optie was niet mogelijk verschil zou worden terugbetaald
nooit gebeurt
verder was elektrisch rolgordijn niet af te stellen na veel telefoontjes werd het 10 dagen later pas opgehaald
kortom na 4 weken na aankoop eindelijk
goed gordijn
maar nooit verschil van prijs terug gehad
voortaan ander bedrijf
maar
Beste Ron,

Allereerst onze excuses voor al het ongemak. Het had geen 4 weken moeten duren voordat u een werkend product had, we zijn in ieder geval blij te horen dat het nu wel naar wens is.

Wat betreft het prijsverschil, dit hebben wij reeds op 19-10 aan u overgemaakt. Mocht u het niet ontvangen hebben dan willen wij u vragen contact met ons op te nemen zodat we u het rekeningnummer kunnen geven waarnaar het is overgemaakt en kunnen verifiëren of dit kopt.

Het Customer Service Team
ron
alkmaar

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Goed meten is goed passen... voorlopig lijkt dit me qua prijs-kwaliteit verhouding dik inorde. En het oogt ook mooi

Jvdc
Booischot

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Mooi afgewerkt, snelle levering, kortom zeer tevreden..

Bart
Serskamp

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Snel geleverd, veel mogelijkheden
Ik heb een rolgordijn besteld met cassette, ik wist niet hoe breed de cassette zou zijn. Nu past de cassette niet. Ik had beter zonder cassette kunnen nemen.
Mijn verbeterpunt: duidelijker communiceren hoe breed en hoog de cassette is.
Ik bestel een nieuw rolgordijn, maar niet meer via internet. Ik ga gewoon naar een fysieke winkel.
Geachte heer/mevrouw Van Boudestein,

Vervelend om te horen dat het product niet naar tevredenheid is. De maten van de cassettes worden op de productpagina in de help functie weergegeven. Ook worden de maten weergeven in de inmeet handleiding.

We gaan intern kijken hoe we dit nog duidelijker kunnen communiceren.

Bedankt voor uw feedback.

Het Customer Service Team
Linda
Papendrecht

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
Snelle levering van rolgordijnen
Kwaliteit is top
Gordijnen goed stevig verpakt
Ik heb een mail ontvangen in het begin van de week dat er vrijdag namiddag geleverd zou worden en dat er nog een bevestiging ging komen later op de week.
Daarna niks meer gehoord maar dan ineens werd er toch vrijdag geleverd
Gelukkig was ik thuis en kon de levering doorgaan.
Hier is gewoon in de communicatie iets mis gegaan .
Johan janssens
Sint kat waver , België

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Goede inmeetinstructie, snelle levering, eenvoudige montage.
Jur

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
De kwaliteit van het product is goed.
Na het plaatsen van de bestelling werd de indruk van het bedrijf al snel wat minder doordat mij gevraagd werd wat de maten van de bestelde plissé waren. Deze waren bij de bestelling al doorgegeven en stonden ook op de bevestiging, maar goed alsnog doorgestuurd.

De bestelling is op 17 augustus 2018 geplaatst en werd twee weken later geleverd. Helaas bleek deze incompleet, de bestelde zijgeleiders zaten er niet bij. Vervolgens heb ik weer twee weken moeten wachten op de zijgeleiders. Op zich prima, er kan altijd iets mis gaan.

Helaas maakte rolgordijnenexpert het daarna nog wat bonter. De zijgeleiders hadden ook nog eens niet de juiste maat! Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice moest ik eerst bewijzen dat de zijgeleiders niet de juiste maat hadden, op zich al jammer. Daarna heb ik drie keer contact moeten opnemen om na te vragen waar de zijgeleiders bleven. Deze zijn vandaag pas afgeleverd!!

Al met al heb ik om mijn bestelling compleet te krijgen dus 2,5 maand moeten wachten!!!

Compleet prutswerk dus en ik zou iedereen afraden hier te bestellen (tenzij je over 3 maand pas een complete pissé nodig hebt, want dan zijn ze ruim op tijd).
Richard Klaassen
Zutphen

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Snel gekocht voor een redelijke prijs en snel geleverd......volgende bestelling zal ik zeker weer bij dit bedrijf gaan doen.

Rodney
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten

Optimaliseer jullie communicatie, intern en met de klant!
5-7 dagen levertijd is onzin "voor linee shades is de levertijd iets hoger" met iets bedoelen ze gewoon drie weken..........
Oprecht slechte service!
Beste heer/mevrouw,

Onze excuses voor het ongemak. Wij geven bij de bestelling in het rood aan dat de linee shades een langere levertijd heeft! Ik zal het intern doorgeven dat het misschien nog wat duidelijk aangegeven moet worden.

Ik hoop dat u alsnog kunt genieten van uw nieuwe rolgordijnen.

Lisa
Customer Service

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Super! zeer tevreden , correcte en snelle levering , kwaliteit , vriendelijk !

dirk
Lokeren