Website: www.rolgordijnenexpert.nl

- Cassette
- Zijgeleiding
- Stoftype
- En vele opties.

Duo rolgordijnen, verduisterende rolgordijnen, kinderkamer rolgordijnen op maat tot 4 meter.

Rolgordijnenexpert.nl

Pluspunten
Vriendelijke mensen aan de telefoon, dat wel.
Mijn bestelling, die ik wel direct heb betaald, "was niet doorgekomen", waardoor ik na twee weken maar eens ging bellen hoe het ervoor stond. Ik leg mijn situatie uit en zou per e-mail een reactie krijgen. Na 4 dagen nog maar eens gebeld, want ik kreeg maar geen e-mail en het bleek dat mijn order in productie is genomen en binnenkort wordt geleverd. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Misschien moet ik er voor een derde keer achteraan gaan bellen. Ik kan dit bedrijf op basis van mijn klantervaring niet aanbevelen. Het gaat gewoon te slordig om met mijn bestelling en geld.
Jurriaan
Haarlem

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Op een goed uitgedachte manier online rolgordijnen bestellen! De opgevraagde kleurstaaltjes gaven een goed beeld van de mogelijkheden. Ondanks de vakantietijd, toch snel geleverd en geheel zoals we verwacht hadden en naar wens. Installatie is eenvoudig, er is een prima handleiding online. De algehele kwaliteit is ├ęcht mooi, zelfs mooier dan we gedacht hadden. En dat voor die prijs: echt een aanrader, we gaan binnenkort alle oude raamafwerkingen ook vernieuwen.

Rob de Groot
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooi gordijn.
Duur Elektrisch bediend rolgordijnen gekocht. Bij monteren bleek de oplaadstekker niet te passen. Bij navraag werd aangegeven dat ik had moeten weten dat ik voor opladen het rolgordijn moet demonteren en uit elkaar moet halen en dat ik dat ongeveer 1x per half jaar moet doen. Dit stond namelijk, enigszins voorzichtig bewoond in een helptekst op de site. (maar niks hierover in de handleiding).
Onbegrijpelijk, Je mag toch verwachten een product te krijgen dat je op een gewone manier kan opladen. Nu was het een kado voor iemand die een paar uur rijden weg woont en is een paar keer per jaar langsgaan geen optie. Heb het demonteren geprobeerd en het rolgordijn valt zo ongeveer helemaal uit elkaar als je hier aan begint. Ga het apparaat maar wat kapot zagen om permanent de oplader te kunnen plaatsen.

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Vriendelijke klantenservice. Ze helpen en denken mee en een mooi product geleverd.

Roos

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Een overzichtelijke website, het staaltje de volgende dag in huis, het bestellen makkelijk en het resultaat erg mooi! Zeker aan te bevelen!
Lucinda
Hazerswoude-dorp

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling, rolgordijn besteld en een paar dagen later was het al bij ons binnen. een half uur van tevoren werden we gebeld om door te geven dat ze eraan kwamen.
Er mankeert werkelijk niks aan het rolgordijn en ook niet aan de service van dit bedrijf. in een woord: GEWELDIG!!!
Alleen dit: GA ZO DOOR!!!
Annie Krol-Smulders
Best

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Gebruiksvriendelijk programma op internet. Bestellen is erg eenvoudig. Snelle en zorgvuldige levering en zeer eenvoudig te plaatsen.
Na aantal maanden met alleen vitrage voor de ramen te hebben geslapen omdat de oude rolgordijnen kapot waren gegaan, hadden we nu geen kans meer op inkijk van de buren. En dat heb ik geweten.... we hebben een heerlijke nacht gehad....:-) Waar rolgordijnen al niet goed voor zijn....
Niet duidelijk is hoe je (verstelbare) zijkanten weer kunt losmaken en rolgordijn verwijderen.
Woerden

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Goede en duidelijke communicatie, super levering en denken goed mee.
Een betere handleiding en montage uitleg bij, dan gaat dat ook makkelijker en sneller
Mark
Twello

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Snelle levering en topproducten.
Makkelijk te installeren en binnen no-time zit je muiters!

Plug
Katwijk

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Prima verduisterend rolgordijn, zo gemonteerd.
Meer realistische foto's van verschillende opties vwb mate van verduistering, bijvoorbeeld wel of geen zijgeleiders.

Gepubliceerd op: 22/07/2018