Website: www.rolgordijnenexpert.nl

- Cassette
- Zijgeleiding
- Stoftype
- En vele opties.

Duo rolgordijnen, verduisterende rolgordijnen, kinderkamer rolgordijnen op maat tot 4 meter.

Rolgordijnenexpert.nl

Pluspunten
Mooi product, past perfect

Mark
Strijbeek

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Kwalitatieve rookgordijnen voor een scherpe prijs! Semitransparante rolgordijnen die het zonlicht filtert zonder te verduisteren. Vlot telefonisch bereikbaar en via Whatsapp.

Valerie
Torhout

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Mooi rolgordijn
Spullen voor verzending beter verpakken op de hoeken. B.v. met tempex eindstukken.
Kopstuk van rolgordijnkap daardoor beschadigd.

Vervanging ervan gaat erg moeizaam, ondanks toesturen van mail met foto’s
Familie Bergers
Grevenbicht

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
De gratjs kleurstalen hielpen ons om de beste kleur uit te zoeken en waren snel geleverd. De rolgordijnen zelf zijn precies zoals verwacht, waren er snel en er werd duidelijk over gecommuniceerd wanneer ze kwamen. Top dus!

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
Vriendelijk, behulpzaam,

Mo
Velserbroek

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Zowel telefonisch keurig geholpen als tijdens levering netjes op de hoogte gehouden. Rolgordijn van prima kwaliteit.

Ronald
Oost Souburg

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Groot assortiment
Service is belabberd. Veel te late levering, 1 product was niet goed en er word niks aan gedaan om het door Rolgordijnenexpert veroorzaakte fout vlot te herstellen. Een fout herstellen kost je zo een maand. Klachtenafhandeling is ingericht op het herstellen van de fout, niet in het tevreden krijgen van de klant.
Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Beste Chris,

Hartelijk dank voor uw review. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik vind het vervelend om te horen dat u het zo ervaren heeft, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal het ook intern meenemen, zodat mijn collega's hier ook van af weten.

Ik wil u graag helpen, kunt u misschien uw ordernummer doorgeven zodat ik opnieuw naar uw situatie kan kijken?

Ik hoor graag van u.

Lisa England
Customer Service
Chris

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Goede site, stalen aan te vragen, levering prima en goed product.

Leo

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Duidelijke site, snel en overzichtelijke bestelmethode

Marion
Beuningen

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Perfecte levering. Wij hebben inmiddels bij een viertal bedrijven rolgordijnen besteld. Bij dit bedrijf echter als enig werkelijk bedrijfsklaar. Geen moeizaam toewijzen van afstandsbediening en boven en onder grens instellen. Ophangen en alles werkt meteen.
Ook positief is de universele lader met USB micro kabel van 3 meter heb ik nog nergens gezien.
Aflevering keurig gepland en volgbaar.
wij kregen zoals vermeld bij elk rolgordijn een afstands bediening en lader met zeer lange kabel. Milieubewuster en prijsgunstiger is om de optie te bieden hoeveel laders en kabels indien men meerdere rolgordijnen besteld en de optie om drie aparte afstandsbedieningen te vervangen door een.
F
Limburg