Website: www.rolgordijnenexpert.nl

- Cassette
- Zijgeleiding
- Stoftype
- En vele opties.

Duo rolgordijnen, verduisterende rolgordijnen, kinderkamer rolgordijnen op maat tot 4 meter.

Rolgordijnenexpert.nl
8.1

Pluspunten
Super snelle levering en heel klantvriendelijk! Top bedrijf.
Niks ze doen het prima!

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Hele snelle levering en super kwaliteit. Zeer vriendelijke klantenservice die alles snel en accuraat oplost.

Petra
Volendam

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten

Controle voordat je het produckt verpak voor verzending.
Als je het dan verkeerd maak zorg dan voor een passende oplossing
Beste heer Dubbeldam,
Helaas hebben wij geen invloed op de verpakking en daarom zijn wij heel blij met uw review zodat wij dit door kunnen koppelen aan onze productie afdeling. Helaas hadden wij dus ook geen invloed op het stukje wat u miste wat voor het transport dient. Ook dit zullen wij intern communiceren.
Wij hopen toch dat u heel veel plezier van uw gordijn zult hebben en mocht er nog iets niet goed zijn dan hopen wij dat u contact met ons op wil nemen zodat wij het voor u kunnen oplossen.
Alex
NUMANSDORP

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Meer communiceren. Communiceren. Lang moeten wachten op gerepareerde rolgordijnen. Deze waren kapot geleverd. Niet betrokken klantenservice. Boos.
Niet voor dit bedrijf kiezen!
Beste mevrouw Blok,
U heeft inderdaad lang op uw nieuwe gordijnen moeten wachten maar helaas zaten hier ook de feestdagen tussen. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen en wat wij voor u hebben kunnen doen was nieuwe gordijnen laten produceren. Onze oprechte excuses dat het allemaal zo lang heeft moeten duren wat inderdaad niet goed verlopen is en wat ik hier intern op zal nemen. Wij hopen wel dat u nu veel plezier van uw gordijnen zal ondervinden en een volgende keer ons toch een nieuwe kans wil geven wanneer u een nieuw gordijn nodig heeft.
Gerlinde
Almelo

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Mooi en toegankelijke Website
Vriendelijke klantenservice en
Komen netjes afspraken na
Daniel
Noordwijk

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
De keus is enorm en om een betere keus te kunnen maken sturen ze je stalen gratis op. Ik heb rolgordijnen besteld en ze zijn prachtig en hebben een luxe uitstraling. Ik ben zeer tevreden.
Ik vind de ophang instructies niet duidelijk.
Dinah
Enschede

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
HEEL TEVREDEN!

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf. Het rolgordijn wat ik besteld heb is snel geleverd en het was zeer goed verpakt. De kwaliteit van het rolgordijn is zeer goed te noemen.
Ook de bezorging ging prima. De chauffeur belde zo'n 10 minuten van te voren dat hij onderweg was.

Dus....als u toch een nieuw rolgordijn nodig heeft en u wilt via internet een rolgordijn bestellen met een goede prijs/kwaliteit verhouding? Bestel hem dan bij rolgordijnenexpert.nl!

M.C.V.
NIJVERDAL

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Bij vragen juiste en relevante informatie via e-mail gekregen

Wiegert
Hoorn

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Levering duurt veel langer dan beloofd op de site. Wij bestelden een standaardmaat (beloofde levertijd 2 dagen), die pas na 3 weken geleverd werd. En specials (geindiceerde levertijd 5-10 dagen) die na ruim een maand nog niet geleverd zijn. Weliswaar zat de kerst ertussen maar dan nog is dit veel te lang. Verder onbeschofte klantenservice die volstond met het opsturen van een clausule uit de algemene voorwaarden dat het bedrijf 30 dagen heeft om te leveren. Niet in zee gaan met dit bedrijf dus!
Beste heer Pranger,
Het spijt ons oprecht dat alles wat mis kon gaan bij u misgegaan is. Toch zijn wij blij met uw review aangezien wij hier intern oplossingen voor kunnen zorgen. Helaas is dat natuurlijk niet meer voor u van toepassing en daarom hebben wij u ook het hele aankoop bedrag retour betaald.
Wij hopen dat u in de toekomst misschien wil nadenken om ons een 2e kans te geven wanneer u gordijnen nodig heeft. Nogmaals onze excuses, dit is normaal niet hoe wij werken.
Jan
Noordwolde

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
snelle levering, nog niet opgehangen maar zo te zien goede kwaliteit.
geen bericht dat gordijnen onderweg waren, wel 10 minuten voor levering gebeld door bezorgen.
Dus even een bericht morgen wordt geleverd zou prettig zijn
Rene
Spijkenisse