Website: www.rolgordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK

Onderdeel van PAX Raamdecoratie. De Expert in Rolgordijnen: op maat gemaakt geheel naar wens. Bepaal zelf:

- Maten
- Kleuren
- Type raam
- Cassette
- Zijgeleiding
- Stoftype
- En vele opties.

Duo rolgordijnen, verduisterende rolgordijnen, kinderkamer rolgordijnen op maat tot 4 meter.

Rolgordijnenexpert.nl
7.8

Pluspunten
Web site is erg duidelijk, na plaatsen bestelling correcte bevestiging van order en opvolgend duidelijk info tbv leverings data.

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Wat fijn om te horen dat u zo positief bent en wij hopen dan ook dat u heel veel plezier van uw aankoop heeft.

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten
De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Gelukkig heb ik de bouwmarkten overgeslagen. Het gordijn hangt heel mooi. Het systeem van ophalen en neerlaten voelt robuust. De cassette is mooi en stevig. Monteren was wat lastig met wrikken en duwen doordat het kozijn niet helemaal waterpas is maar uiteindelijk gelukt. Zeker de moeite waard.
- inbussleuteltje toevoegen voor montage geleiding ijzerdraad.
Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Heel fijn dat niet naar de bouwmarkt bent gegaan aangezien wij zeker weten dat onze kwaliteit veel beter is, zoals u nu zelf kon zien.
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop.
Daan
Gouda

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten
Snelle levering, prima product.
Goed contact met de klantenservice en snelle reactie op mijn vraag.

Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Wij willen u hartelijk danken voor uw positieve review. Kwaliteit en snelle levering zijn onze speerpunten. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft.
Mark D
Zuidermeer

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten
zowel voor als na de aankoop een goede service. Een echte aanrader!
doe zo verder!
Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Wat fijn om dat te horen daar onze service hoog in het vaandel staat bij Pax Raamdecoratie.
Alexander
Herdersem

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Mooie plisse gordijnen van goede kwaliteit. Levering goed verlopen.

Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
De beste kwaliteit is een PRE bij ons en daar doen wij dan ook onze uiterste best voor.
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Warmenhuizen

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
professioneel bedrijf met een snelle en vriendelijke klantenservice. Mooi aanbod en verduisterende gordijnen. Erg tevreden!

Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Dank u wel voor uw mooie review met betrekking tot de verduisterende gordijnen. Wij hebben hier ook een heel groot assortiment in.
Wij doen er alles aan om een mooie en snelle klantenservice te realiseren.
Cor
Hoorn

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Ik heb mijn bestelling heel snel ontvangen!
Niet!
Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent en dat u uw bestelling binnen de afgesproken tijd heeft ontvangen.
Karin

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Binnen de aangegeven levertijd een mooi product ontvangen. Wij wilde eerst één gordijn bestellen om deze te beoordelen maar nu gaan we zeker ons hele huis voorzien.
Top product, top service en waar voor je geld!

Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent en dat u nu voor uw hele huis PAX producten wil bestellen.
Wanneer u onze hulp nodig heeft dan horen wij het heel graag van u en staan wij klaar om u te helpen.
Laura

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Ik heb mijn rolgordijnen nu hangen en ben echt super tevreden. Ik had samples aangevraagd en werd toen gebeld over een kortingsactie. Super service, offerte werd voor me gemaakt en zij hebben de bestelling voor mij in orde gemaakt. Raad het iedereen aan!
Ga zo door
Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Wij horen heel veel goede reacties op de samples die wij altijd gratis versturen zodat u op uw gemak een kleur en stof uit kunt kiezen. Doordat wij de vrijblijvende offerte voor u gemaakt hebben, heeft u er zelf ook helemaal geen omkijken meer aan gehad. En fijn dat u er zo tevreden mee bent,
Elisabeth
Alkmaar