Website: www.rolgordijnenexpert.nl

- Cassette
- Zijgeleiding
- Stoftype
- En vele opties.

Duo rolgordijnen, verduisterende rolgordijnen, kinderkamer rolgordijnen op maat tot 4 meter.

Rolgordijnenexpert.nl

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers.
Goed advies.
Mooi en degelijk product.
Snelle levering.

Diana

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Correcte afhandeling, duidelijke communicatie!

Guy
Kalmthout, Belgie

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Andre
Dirksland

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Zeer goede uitleg over hoe in te meten; snelle levering binnen 1 week; bevestigen van 2 keer 3,40 meter was in een half uur gepiept; slapen nu eindelijk op een goed verduisterde slaapkamer

Hennie
Helmond

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Snel
Goed
Mooie kwaliteit rolgordijn.
Geen montage handleiding, maar (a) niet echt nodig en (b) online zo gevonden op de website.
Erik
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Vriendelijke en correcte service. Rolgordijn van mooie kwaliteit,en kleur nog mooier dan verwacht.Zeer snelle levering voor een maatgordijn.

Ria
Belgie

Gepubliceerd op: 02/04/2018

Pluspunten
Mooi gordijnen, geen opmerkingen over de kwaliteit. Ze hangen ook nog maar een uurtje op, dus nog te bekijken hoe het binnen een jaartje is, maar op het eerste zicht geen issues. Kleur komt perfect overeen met het staaltje, het gordijn rolt vlot. Helemaal goed.
Ik heb 2 gordijnen besteld en bij beide was de breedte 0,5 cm kleiner dan besteld. Op zich geen probleem, omdat ik op de dag gemeten heb en flink wat overlap voorzien, maar voor mensen waar het preciezer moet kan zoiets toch wel problematisch zijn. Ik vond dit zeker verrassend gezien je tot op de millimeter je afmetingen moet doorgeven.

Verder is de ketting ook minder lang dan ik verwacht had. Ik zou denken dat die even lang was als het rolgordijn. Bij het nalezen van de website heb ik echter nergens gevonden wat de lengte al dan niet zou zijn, dus ja, echt reden om te klagen is dat niet.

Monteren ging zeker niet op 10 minuten en heeft bij de tweede (toen we dus wisten hoe het moesten) toch nog een dik half uur gekost. Dit gezegd zijnde is het wel een simpele montage. Al had er wel ergens een handleiding bij mogen zitten of een verwijzing naar het feit dat er een handleiding beschikbaar is online. Het zit 'em in de details ;-)
Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Beste heer/mevrouw Tine,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het rolgordijn. Wij vragen inderdaad om tot de millimeter precies te meten en door te geven, zodat het rolgordijn mooi op maat gemaakt kan worden.
Wat betreft de ketting, u kunt uw klacht per mail bij ons indienen met de gewenste bedieningslengte. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk een nieuwe ketting nasturen.
Wij sturen helaas geen handleiding mee, deze leveren wij er niet bij omdat wij naast de verplichte papieren, zo min mogelijk papier willen gebruiken, vandaar dat u onze handleiding kunt vinden op onze website.
Mocht u nog vragen hebben of advies willen, horen wij dat uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet
Tine
Hasselt, België

Gepubliceerd op: 31/03/2018

Pluspunten
De meisjes van de ShopFactory die deze website in de lucht houden, blijven vriendelijk.
De meetfoutgarantie direct afschaffen, want ze komen dit niet na. Je moet als klant aantonen wat je fout zou hebben gedaan en beloven van alles op hun website wat ze niet waarmaken. Uiteindelijk krijg je geen ander rolgordijn als je het verkeerd inmeet.
Het rolgordijn zelf is ook onhandig qua montage.
Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Geachte mevrouw Van den Berg​,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u onze klantenservice als vriendelijk ervaart.

Wat betreft de meetverzekering, meetfouten zijn geldig tot 10 centimeter, dit staat ook duidelijk aangegeven op onze website bij de voorwaarden. U kunt de voorwaarden vinden op http://www.rolgordijnenexpert.nl/gratis-meetverzekering.

Wij vinden het erg vervelend voor u en daarom willen wij u ook extra korting aanbieden boven op de huidige korting. Dit staat ook in de e-mail die ik u verstuurd heb.

Wij horen graag van u of u hiervan gebruik wilt maken.

Lisa England
Customer Service

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Pluspunten
Uitstekend product op maat, keurig en snel geleverd na het plaatsen van de bestelling
Peijnenburg
Den Dungen

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Pluspunten
Bestelling : SUPER - Levering : SUPER - kwaliteit : SUPER - Opvolging : SUPER ! Dank u Wel !!

patricia
Ekeren