Website: http://www.robotstofzuigeronderdelen.nl
Adres: Voorn 10 1741XZ
Plaats: Schagen
Telefoon: 072 36 90 592

Zo nu en dan moet je de onderdelen van je iRobot Roomba of Neato vervangen. Bestel makkelijk voordelig nieuwe onderdelen voor uw robotstofzuiger.

In het assortiment van Robotstofzuigeronderdelen.nl vind u alle vervangingsonderdelen voor uw iRobot Roomba, Neato Botvac, Neato XV of Samsung robotstofzuiger. Zo leveren wij onder andere nieuwe wielen, accu's, borstels, filters en complete vervangingssets.

op deze klantenpagina vind u al onze verzamelde beoordelingen.

Robotstofzuigeronderdelen.nl
6.2

Pluspunten
Uitgebreid assortiment
Ik vermoed dat de Neato onderdelen die ik heb ontvangen niet origineel zijn, ondanks de hoge prijs. Ik heb de klantenservice gevraagd hoe dit zit maar ik krijg geen antwoord. Bedrijf is onbereikbaar.
Martijn
Helmond

Gepubliceerd op: 30/08/2019

Pluspunten
onderdelen op voorraad worden snel en goed verpakt verzonden.
voorraad status website klopt niet
communicatie is er niet, Bij de bestelbevestiging wordt vermeld dat je via whats-app de snelste reactie krijgt. Maar die berichten worden niet beantwoord.
Ook mail wordt genegeerd.
Bellen geeft een bandje met de mededeling dat het momenteel erg druk is en dat het lang kan duren. na een minuut wordt dan de verbinding verbroken.

Nu een maand na mijn bestelling de onderdelen maar elders besteld. Verzoeken tot terugbetaling worden vooralsnog genegeerd

Gepubliceerd op: 21/06/2019