Website: http://www.robotstofzuigeronderdelen.nl
Adres: Voorn 10 1741XZ
Plaats: Schagen
Telefoon: 072 36 90 592

Zo nu en dan moet je de onderdelen van je iRobot Roomba of Neato vervangen. Bestel makkelijk voordelig nieuwe onderdelen voor uw robotstofzuiger.

In het assortiment van Robotstofzuigeronderdelen.nl vind u alle vervangingsonderdelen voor uw iRobot Roomba, Neato Botvac, Neato XV of Samsung robotstofzuiger. Zo leveren wij onder andere nieuwe wielen, accu's, borstels, filters en complete vervangingssets.

op deze klantenpagina vind u al onze verzamelde beoordelingen.

Robotstofzuigeronderdelen.nl
6.2

Pluspunten
Uitgebreid assortiment
Ik vermoed dat de Neato onderdelen die ik heb ontvangen niet origineel zijn, ondanks de hoge prijs. Ik heb de klantenservice gevraagd hoe dit zit maar ik krijg geen antwoord. Bedrijf is onbereikbaar.
Martijn
Helmond

Gepubliceerd op: 30/08/2019

Pluspunten
- Direct contact
- In het weekend persoonlijk geholpen
- Zelfde dag nog aan het stofzuigen geslagen
- Nooit meer een ander bedrijf voor mijn robot-zaken!
- Geen
Jorn Langereis
Bennebroek

Gepubliceerd op: 28/07/2019

Pluspunten
hebben veel, tarieven vallen mee
product nooit ontvangen, na enkele weken bleek het verkeerd geleverd te zijn, maar hadden die mensen het al teruggestuurd. Via WhatsApp vernam ik dat ze me eigenlijk niet geloofden, zeer beschuldigende toon. Nu uiteindelijk toch ontvangen, maar ruim een maand na bestelling. Nooit een verontschuldiging gehad.
Gevraagd naar klachtenprocedure, maar geen reactie op gekregen. Op de site staat enkel dat er 'een duidelijke klachtenprocedure is'... Via mail en telefoon geen enkele reactie..

Gepubliceerd op: 17/07/2019

Pluspunten
onderdelen op voorraad worden snel en goed verpakt verzonden.
voorraad status website klopt niet
communicatie is er niet, Bij de bestelbevestiging wordt vermeld dat je via whats-app de snelste reactie krijgt. Maar die berichten worden niet beantwoord.
Ook mail wordt genegeerd.
Bellen geeft een bandje met de mededeling dat het momenteel erg druk is en dat het lang kan duren. na een minuut wordt dan de verbinding verbroken.

Nu een maand na mijn bestelling de onderdelen maar elders besteld. Verzoeken tot terugbetaling worden vooralsnog genegeerd

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten

Op 3/11/2018 onderdelen besteld, waarna verkeerde onderdelen zijn geleverd. Na veel contact via WhatsApp (telefonisch zijn ze slecht bereikbaar) is ons aangeraden de onderdelen retour te sturen, dan zouden wij ons geld retour krijgen. Inmiddels is het 3/6/2019 en hebben wij, ondanks beloftes en meer contact via WhatsApp nog geen cent retour ontvangen. Ik raad dan ook iedereen af met dit bedrijf in zee te gaan.
Claudia

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
goed verpakt en kundig advies

Bhavnani
Almere strand

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
goed verpakt en kundig advies

Bhavnani
Almere strand

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
snelle service
prijs bol.com verlagen
Hennriette Broers

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Braavajet wielen besteld, snel geleverd. Service ook prima.
Verzenden met track en trace.
Centkowski

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Snelle levering, echt uit Nederland ipv China
betere bereikbaarheid per telefoon
Valkenhof