Website: http://www.ricomoda.com
Adres: Lange Vorststraat 80 4461JR
Plaats: Goes
Telefoon: 0113-219222

De modezaak voor de zelfbewuste man. De man die zich durft te onderscheiden met exclusieve, voornamelijk Italiaanse kleding. En kiest voor de door Rico samengestelde collecties van ontwerpers als Dsquared2, Armani Jeans, Stone Island, Iceberg en EA7.

Rico en zijn team staan bekend om de goede en persoonlijke service. Heeft u een vraag over de collectie, over uw bestelling of iets anders? Neem gerust contact met ons op of kom langs in onze winkel in Goes.

Rico Moda Uomo
9.5

Pluspunten
Bond het prestige om hier te winkelen
Heb voor de eerste keer besteld en krijg nadiien via mail te horen dat het toch niet leverbaar is
Vindt dit seer terleustelend
Antwoord Rico Moda Uomo
Beste Michael,

Van het EA7 vest dat jij bestelde was er nog maar één. Ondanks dat alle systemen geautomatiseerd zijn, is er een korte verwerkingstijd. Toen jij het vest online kocht, stond er ook een klant in onze winkel het vest af te rekenen.

De kans dat dit voorkomt is héél erg klein, bijna net zo klein als het winnen van de loterij. We hadden je liever vertelt dat je die had gewonnen, maar helaas. Op zo’n moment kunnen wij je enkel hierover informeren en je geld snel terug te storten.

Een 1 voor deze ervaring is heftig. We hebben ons best gedaan om helder en snel te handelen. We hopen dat je het cijfer wilt aanpassen na onze extra toelichting. Wel bedankt voor je review, dat geeft ons de kans om te reageren en te leren!

Gr. Sjoer
Michael Donnelly