Website: http://www.ricomoda.com
Adres: Lange Vorststraat 80 4461JR
Plaats: Goes
Telefoon: 0113-219222

De modezaak voor de zelfbewuste man. De man die zich durft te onderscheiden met exclusieve, voornamelijk Italiaanse kleding. En kiest voor de door Rico samengestelde collecties van ontwerpers als Dsquared2, Armani Jeans, Stone Island, Iceberg en EA7.

Rico en zijn team staan bekend om de goede en persoonlijke service. Heeft u een vraag over de collectie, over uw bestelling of iets anders? Neem gerust contact met ons op of kom langs in onze winkel in Goes.

Rico Moda Uomo
9.5

Pluspunten
Correcte afhandeling van de bestelling.
Probeer nog sneller tot bezorging te komen!
Beste Jos,

Allereerst bedankt voor je review. Dat vinden we altijd fijn om te lezen. Helaas snap ik hem niet helemaal. Zou je mij kunnen helpen?

Je geeft aan dat de afhandeling van de bestelling correct is verlopen. Gelukkig, ik hoop dat de jeans helemaal naar wens is. Je gaf wel aan dat de bezorging iets sneller kon. Dit nemen we mee als verbeterpunt, bedankt hiervoor. Ook wij zouden het fijn vinden als je ook nog ’s avonds kan bestellen en dat het de volgende dag in huis is.

Klinkt allemaal best positief, vind je ook niet? Toch geef je ons een zware onvoldoende, een 1. Is er nog iets verkeerd gegaan? Of is er wellicht iets fout gegaan met het cijfer? Ik hoor graag van je of ik je nog kan helpen.

Gr. Sjoerd
Team Rico Moda

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Heel slecht
Klantvriendelijkheid moeten ze nog leren denken alleen aan hun zelf en aan geld klant heeft niks te zeggen
Retour mag gratis
Info op artikels kan beter
En retour aanvaarden als er tag niet aanwezig of doorgeknipt is
Beste Mister,

Bedankt voor je review. We waren we al bang dat je ons zou beoordelen met een onvoldoende. Helaas kunnen wij weinig voor je betekenen als je de rode tag doorknipt, creatief terug soldeert en geen contact met ons opzoekt. Op de rode tag staat zeer duidelijk dat retourneren alleen mogelijk is met aangehecht label. Ook communiceren we dit op onze webshop. Het klopt dat retourneren voor eigen rekening is. We hopen dat we gratis retour als service in de toekomst kunnen gaan aanbieden om de shopping ervaring te verbeteren.

Vriendelijke groet,
Sjoerd - Team Rico Moda
Mister
Antwerpen

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Als ze iets verkeerds toesturen misschien ook de verzendkosten retour terug betalen
Beste Bianca,
Jammer om te lezen dat je onze service toch nog als onvoldoende hebt ervaren na ons intensieve contact. Zoals uitgelegd heb je wel het juiste artikel ontvangen, maar was er verwarring over de kleur. Onze fotograaf doet haar uiterste best om de kleuren zo goed mogelijk overeen te laten komen met het artikel. De kleuren kunnen zelfs verschillen per soort beeldscherm. Het risico van online winkelen is dan ook dat de kleur soms iets anders kan uitvallen. Als tegemoetkoming hebben wij met hoge uitzondering de retourkosten wél op ons genomen. Ondanks je teleurstelling hopen wij dat je de review wil aanpassen. Ook willen wij je bedanken voor de review zodat wij de kans krijgen om te reageren en te leren.
Odile
Bianca maart
Uitgeest

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten

Voorraad bijwerken voordat iemand bestelling doet.
Beste Joost,

Oei, een 1! Dat is wel erg laag. Door een voorraadfout in ons systeem hebben wij het gewenste artikel niet bij jou kunnen leveren. Wij kunnen ons voorstellen dat de teleurstelling groot is.

Gelukkig komt dit zelden voor en hebben wij ons best gedaan om je zo snel mogelijk te informeren, de Afterpay rekening te verwijderen en onze excuses aan te bieden. Wij vinden het dan ook jammer om jouw negatieve review te lezen. Ondanks de teleurstelling hopen wij dat je het cijfer zou willen aanpassen. Toch willen wij je bedanken voor de review, zodat wij de kans krijgen om te reageren en te leren.

Odile
Team Rico Moda