Website: www.retourplaza.nl
Adres: Postbus 456 6710BL
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

Retourplaza.nl

Pluspunten
Snelle levering.
Er was een klein kwaliteits probleempje met de levering, maar dit is keurig en zeer snel opgelost. Compliment.
Nick
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/06/2017

Pluspunten
Snelle levering.
Op de site stond dat de apparatuur geen gebruiksporen had, maar dat is niet correct. De receiver is zeer beschadigd. Het staat in een kast. Voor mij daardoor geen probleem. Maar als een ander het gekocht zou hebben en zou het in het zicht zetten, dan had dit niet gekunt. Het zou netjes zijn om dit duidelijk op de site aan te geven.

Zoetermeer
19/05/2017

Pluspunten
producten zijn nieuw, niets op aan te merken
personeel is vriendelijk en beleefd bij telefonisch contact en lost direct een geconstateerd probleem op
na verzending aan een afhaalpunt werd er geen verzendbericht met track&trace code verstuurd waardoor nodeloos gewacht op inontvangstneming van het artikel
Wim
Amstelveen

Gepubliceerd op: 07/03/2017

Pluspunten
heel snel bezorgd
het was voor mij niet helder dat in deze oven geen pan past!
dus is de oven voor mij alleen beperkt bruikbaar.
Beste Elena,

Wat vervelend om te horen dat de oven niet aan je wensen voldoet en dat het niet duidelijk genoeg was weergegeven dat er geen pan in deze over past. Indien je de oven nog niet hebt gebruikt, kun je deze altijd gratis retourneren binnen 14 dagen. Neem dan contact op via klantenservice@retourplaza.nl of 085-7820011.

elena
renkum

Gepubliceerd op: 27/02/2017

Pluspunten
een duidelijke verklaring van staat van de goederen door de A.B.en C aanduidingen
na ontvangst van een stofzuiger bleek dit toestel niet te werken! Toch niet goed nagekeken. De service desk gaf als reactie dat wij als klant zelf de leverancier moesten bellen omdat Retourplaza het product niet zelf had nagekeken?

tip: als een klant een gecontroleerd product koopt wat niet goed gecontroleerd blijkt te zijn door een derde, neem dan als bedrijf alle verantwoordelijkheid en ga zelf op zoek naar de oorzaak.?
Jullie garanderen immers een goed product na controle uit te leveren!
Beste J.,

Bedankt voor de review. Wij controleren onze artikelen op werking en willen inderdaad zeker zelf de verantwoordelijkheid nemen als een artikel onverhoopt toch niet naar behoren werkt. Vandaar dat de klant het artikel altijd kosteloos retour kan sturen binnen 14 dagen. Blijkbaar heeft onze grader een fout gemaakt tijdens het controleren van uw artikel en dit zullen wij dan ook met deze grader bespreken. Onze excuses voor het leveren van een niet werkend artikel en wij zullen uw retour zo snel mogelijk verwerken.

Johan
Hardenberg

Gepubliceerd op: 02/02/2017

Pluspunten
Duidelijke website.
In mijn geval was bij de aanschaf van de DeWalt reciprozaag maar heel klein vermeld dat er geen accu en lader bij geleverd zat. Bewust natuurlijk. Maar het maakt het product onbruikbaar tenzij je voor nog eens 200 euro aan toebehoren aanschaft.
Dus duidelijker vermelden!
Beste M.,

Bedankt voor je feedback. Wij proberen met tekst en foto's de staat van elk artikel zo goed mogelijk in beeld te brengen, zodat je weet wat je kan verwachten. Het is altijd fijn om hier feedback op te krijgen hoe we dit kunnen verbeteren. Ik geef het door aan ons webshop team.

Meijer
Den Helder

Gepubliceerd op: 02/02/2017

Pluspunten
Goed geregeld tot bezorgen
Post NL laten weten wat er in pakker zit, werd nu roekeloos mee om gegaan ,bezorger dacht dat het een kastje was.

Werd een dag later bezorgd als afspraak
Beste M.,

We vinden het erg vervelend dat er op deze manier met je pakket is omgegaan. Ongeacht van wat er in een pakket zit behoren de bezorgers met elk pakket voorzichtig om te gaan. We hebben dit besproken met onze leverancier, zodat de bezorgers hierop worden aangesproken. Bedankt voor het doorgeven.

Marijke
Middelharnis

Gepubliceerd op: 30/01/2017

Pluspunten
Goede reactie nadat ik gemaild had dat de zending nog niet aangekomen was na een week......

Beste J,

Gelukkig komt het niet vaak voor, maar helaas kan er wel eens wat misgaan bij de levering van een bestelling, waardoor het pakket later wordt bezorgd dan gepland. Fijn dat de bestelling uiteindelijk goed is aangekomen en we hopen dat het artikel naar wens is!

Gepubliceerd op: 18/01/2017

Pluspunten
Goede producten met aantrekkelijke kortingen.
Deskundigheid kan beter. Met name na 17 uur.
Cindy
Mierlo

Gepubliceerd op: 02/01/2017

Pluspunten
It was to deal with this company, short delivery time and cheaper products but the delivery guys take the item on the stairs in really tough way I was afraid that the fridge will never work after that
Just inform the delivery company to treat the products smother
Antwoord Retourplaza.nl
Thanks for you feedback. I will inform the delivery company about this issue, because this is definitely not the service we want to offer. Our apologies! Hopefully it didn't cause any damages to the fridge, otherwise you can always contact us by e-mail (klantenservice@retourplaza.nl) or phone.
Ali

Gepubliceerd op: 07/12/2016

Pluspunten

Geen kapotte spullen toe sturen
Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan met uw bestelling. We nemen z.s.m. persoonlijk contact met u op om tot een goede oplossing te komen.

Vriendelijke groet,

Gepubliceerd op: 01/12/2016