Bedrijfsgegevens

Website: www.retourplaza.nl
Adres: Postbus 456 6710BL
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Retourplaza.nl
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
333 beoordelingen (12 maanden)
797 beoordelingen (totaal)
8740 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (272)
15% (51)
1% (4)
2% (5)
0% (1)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
De verpakking was iets beschadigd stond vermeld bij B echter het apparaat had zichtbare schade op een hoek aan de voorkant waar de verf kompleet af was en een lichte verbuiging te zien was. Heel jammer !!! We hebben hem kado moeten geven want durfden er geen geld voor aan te pakken van iemand die het niet breed heeft.
Antwoord Retourplaza.nl
Bedankt voor het invullen van onze Kiyoh beoordeling. Wij hebben contact opgenomen met de klant. Dit artikel had niet met schade geleverd moeten worden, het spijt ons dat wij deze vooraf niet hadden gezien. Dank voor deze feedback waar wij van kunnen leren!
Klant

Gepubliceerd op: 04/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
leuke aanbiedingen
Verbeterpunten
checken of het project wel is gebruikt?
Nespresso apparaat was door een voorgaande gebruikt en 3 koffie cupjes ontbraken bij proefset.
Antwoord Retourplaza.nl
Helaas blijkt dat onze uitvoerige controle in dit geval niet goed is gegaan, wat wij heel erg vervelend vinden. Wij hebben de klant dan ook gecompenseerd voor deze fout van ons, en koppelen het voorval terug naar ons warenhuis.
Gerard van den Berg
Nijkerk

Gepubliceerd op: 13/03/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snelle levering, prima korting.
Verbeterpunten
Communicatie mag beter. "Verpakking heeft lichte schade" bleek een bagatellisering. Het product (een rvs-bierbrouwketel) had wel degelijk wat deukjes. Als dit van tevoren helder is, blijft de korting prima en voelt het wat doorzichtiger/meer integer. Maak het niet mooier dan het is.
Antwoord Retourplaza.nl
Beste Daan, dank voor je feedback. Onze excuses dat de omschrijving niet kloppend was. Wij zullen onze artikelen voortaan nog beter controleren voordat ze verkocht worden. Nogmaals dank voor het invullen van de Kiyoh beoordeling!
Daan Koch Producties
Eindhoven

Gepubliceerd op: 12/01/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
je betaald minder dan ergens anders op t net. dan moet je ook wel de minpunten accepteren.
prijs is wel het meest positieve
Verbeterpunten
bij het openen van het pakket kwam er een balletje uit rollen. gelukkig ben ik technisch dus kon het zelf repareren. ik denk dat het apparaat niet op deze manier bij de fabrikant vandaan komt. overigens wel een kleine kans dat dit door het transport komt (3x).
Antwoord Retourplaza.nl
Beste Frank, dank voor je feedback. Dit artikel had inderdaad anders ingepakt moeten worden. Wij zullen hier voortaan beter opletten. Nogmaals dank voor het invullen van de Kiyoh beoordeling!
frank
wassenaar

Gepubliceerd op: 10/01/2019
Aanbeveling: ja


Disclaimer