Website: www.retourplaza.nl
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

Retourplaza.nl

Pluspunten
De verpakking was iets beschadigd stond vermeld bij B echter het apparaat had zichtbare schade op een hoek aan de voorkant waar de verf kompleet af was en een lichte verbuiging te zien was. Heel jammer !!! We hebben hem kado moeten geven want durfden er geen geld voor aan te pakken van iemand die het niet breed heeft.
Antwoord Retourplaza.nl
Bedankt voor het invullen van onze Kiyoh beoordeling. Wij hebben contact opgenomen met de klant. Dit artikel had niet met schade geleverd moeten worden, het spijt ons dat wij deze vooraf niet hadden gezien. Dank voor deze feedback waar wij van kunnen leren!

Gepubliceerd op: 04/05/2019

Pluspunten
leuke aanbiedingen
checken of het project wel is gebruikt?
Nespresso apparaat was door een voorgaande gebruikt en 3 koffie cupjes ontbraken bij proefset.
Antwoord Retourplaza.nl
Helaas blijkt dat onze uitvoerige controle in dit geval niet goed is gegaan, wat wij heel erg vervelend vinden. Wij hebben de klant dan ook gecompenseerd voor deze fout van ons, en koppelen het voorval terug naar ons warenhuis.
Gerard van den Berg
Nijkerk

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, prima korting.
Communicatie mag beter. "Verpakking heeft lichte schade" bleek een bagatellisering. Het product (een rvs-bierbrouwketel) had wel degelijk wat deukjes. Als dit van tevoren helder is, blijft de korting prima en voelt het wat doorzichtiger/meer integer. Maak het niet mooier dan het is.
Antwoord Retourplaza.nl
Beste Daan, dank voor je feedback. Onze excuses dat de omschrijving niet kloppend was. Wij zullen onze artikelen voortaan nog beter controleren voordat ze verkocht worden. Nogmaals dank voor het invullen van de Kiyoh beoordeling!
Daan Koch Producties

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
je betaald minder dan ergens anders op t net. dan moet je ook wel de minpunten accepteren.
prijs is wel het meest positieve
bij het openen van het pakket kwam er een balletje uit rollen. gelukkig ben ik technisch dus kon het zelf repareren. ik denk dat het apparaat niet op deze manier bij de fabrikant vandaan komt. overigens wel een kleine kans dat dit door het transport komt (3x).
Antwoord Retourplaza.nl
Beste Frank, dank voor je feedback. Dit artikel had inderdaad anders ingepakt moeten worden. Wij zullen hier voortaan beter opletten. Nogmaals dank voor het invullen van de Kiyoh beoordeling!
frank
wassenaar