Bedrijfsgegevens

Website: www.retourplaza.nl
Adres: Postbus 456 6710BL
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Retourplaza.nl
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
336 beoordelingen (12 maanden)
802 beoordelingen (totaal)
8815 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (275)
15% (51)
1% (4)
1% (5)
0% (1)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Snelle verzending.
Verbeterpunten
Ik heb vandaag mijn bestelling bij retourplaza ontvangen. Het gaat hier om een beeldje/figuur.
Toen ik het product bestelde stond er duidelijk dat er geen schade zou zijn aan het product en dat hij nieuw is. Het zou ook gecontroleerd zijn op schade toen hun het product ontvangen zouden hebben voordat ze het verkopen, maar ik ontvang mijn product gebroken (het figuur's been is gebroken) wat niet vermeld stond toen ik het besteld heb. Ik heb gekeken bij hun retour informatie waar staat "Maar stuur je het artikel retour met extra schade, bijvoorbeeld een extra "kleine deuk aan de voorkant" die er eerst nog niet was? Dan ontvang je slechts 75% van het aankoopbedrag terug" Ik weet natuurlijk al wat hier gaat gebeuren. Ik probeer het zelf te lijmen, maar dit is voor mij een eerste en laatste keer.
Antwoord Retourplaza.nl
Allereerst bedankt voor het invullen van onze Kiyoh beoordeling, van feedback kunnen wij altijd leren! Wij hebben contact opgenomen met de klant en zijn tot een goede oplossing gekomen. Het beeld had natuurlijk nooit kapot aan mogen komen en wij hebben de schade dan ook vergoed. De regeling waarbij je slechts 75 procent van het aankoopbedrag terugkrijgt gaat over retouren waarvan de klant zélf extra schade heeft aangebracht, maar daar valt dit geval gelukkig niet onder! Als iets kapot wordt geleverd dan zullen wij daar altijd onze verantwoordelijkheid voor nemen.
K
Rijswijk

Gepubliceerd op: 06/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Product zou niet beschadigt zijn, alleen de verpakking.
lijst van het schilderij was beschadigt op meerdere plaatsen.
Antwoord Retourplaza.nl
Wij hebben de klant een kortingsbon gestuurd ter compensatie.
Denice
Heerlen

Gepubliceerd op: 19/11/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Producten goed testen en nakijken, mijn product was niet goed en heb het zelf nog moeten maken
Antwoord Retourplaza.nl
In goed overleg met de klant deze kwestie opgelost, fijn dat de klant het zelf kon maken!
Hein
Uffelte

Gepubliceerd op: 17/11/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Xxxxxxxxxxxxx
Verbeterpunten
Zou de dag erna bezorgd worden en dat werd 3 dagen erna.
Antwoord Retourplaza.nl
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat deze order niet op tijd was geleverd. Wij waren niet op de hoogte van de vertraging, omdat deze overal op 'groen' stond, er leek niks aan de hand te zijn. Ondanks dat had dit natuurlijk niet mogen gebeuren! Wij hebben de kwestie met de klant besproken en een kortingsbon gegeven, waarmee we het gelukkig samen hebben opgelost!
Klant

Gepubliceerd op: 08/09/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Klantenservice is behulpzaam en vriendelijk
Verbeterpunten
Klantenservice zou tot 22:00 bereikbaar zijn echter is er na 17:00 niemand meer aanwezig om verduidelijking te geven over verzendingen.
Verzending leverde een hoop problemen op. Normaal zou een pakket besteld op zaterdag dinsdagavond binnen zijn. Dit werd vertraagt zonder duidelijke communicatie in eerste instantie. Vervolgens zou deze woensdag, potentieel donderdag binnen komen, ook dit ging niet door. Uiteindelijk vrijdagavond maar toen is de bezorger niet op komen dagen. Dus tenslotte zaterdag het pakket ontvangen. Hoewel een deel te wijten is aan PostNL is er naar mijn idee bij RetourPlaza ook iets mis gegaan in het opleveren. Communicatie hierover van te voren zou erg prettig zijn geweest in plaats van in het duister te blijven.

Wanneer de bezorging juist was gegaan wel degelijk een aanrader maar in de beschreven situatie een hoop gedoe.
Antwoord Retourplaza.nl
Wij danken de klant voor zijn feedback, wij hadden proactiever moeten controleren of de zending daadwerkelijk had plaatsgevonden. Wij hebben nogmaals contact opgenomen met de klant en het goed kunnen afhandelen!
Klant

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: ja


Disclaimer