Bedrijfsgegevens

Website: www.retourplaza.nl
Adres: Postbus 456 6710BL
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Retourplaza.nl
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
394 beoordelingen (12 maanden)
403 beoordelingen (totaal)
3956 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
70% (276)
25% (100)
3% (11)
1% (2)
2% (6)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
verwachte "schade" aan product viel erg mee.
Verbeterpunten
Bezorging ging fout, bezorgers hadden geen gereedschap bij zich en weigerden de oude machine naar beneden te tillen.
Retourplaza schuift de schuld af op PostNL. die volgende afspraken ook niet nakomt.
Vervolgens wordt op mails niet meer gereageerd en mag je het als klant zelf uitzoeken.
Antwoord Retourplaza.nl
Beste Martijn, bedankt voor uw recensie. We hebben uw feedback direct meegenomen in onze evaluatie met PostNL. Via dit kanaal nogmaals onze excuses voor het verloop van uw bestelling. Vriendelijke groet, Yvette (Klantenservice Retourplaza)
wolting
Coevorden

Gepubliceerd op: 31/07/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Er wordt geInformeerd naar een levering die nog niet verstuurd is, maar nog geen enkele bericht hierover heeft verstuurd. Na een negatieve reactie is er onmiddellijk contact opgenomen en bleek er dus een bericht voor track & trace niet te zijn verzonden.
Hebben dus direct hun fout recht gezet.
Verbeterpunten
Admin systeem goed voorzien van en update dat wel duidelijk wie wel of niets ontvangen heeft.
Antwoord Retourplaza.nl
Onze excuses, de automatische berichtgeving met de traceerinformatie voor het PostNL pakket is niet verzonden. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en is bekend dat het pakket op het afhaalpunt is geleverd.
Ger
Sittard

Gepubliceerd op: 12/06/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Geen. Er wordt geInformeerd naar een levering die nog niet verstuurd is, maar nog geen enkele bericht hierover heeft verstuurd.
Verbeterpunten
beter klantenbestand bijhouden en kijken wie er wel iets heeft, want dit komt heel onprofessioneel over

Sittard
02/06/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Afgelopen maandag een monitor besteld. Nu, bijna een week later nog steeds de monitor niet ontvangen..

Voor een Internetwinkel, is dit WAARDELOOS!
Antwoord Retourplaza.nl
Helaas is dit pakket in het verzendproces zoek geraakt, samen met PostNL werken wij aan een nog betere service voor onze bestellingen.

In ons assortiment is op dit moment geen alternatief product welke ter vervanging geleverd kan worden, daarom hebben wij in overleg de order geannuleerd.
M.Wilken
Feanwalden

Gepubliceerd op: 02/06/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestellen een tv en krijgen een tv geleverd die het niet doet. Vervolgens moeten we zelf met de tv gaan zeulen om deze retour te sturen.
Antwoord Retourplaza.nl
Beste B.,

Nogmaals onze excuses voor het leveren van een niet werkende tv. Onze artikelen worden gecontroleerd op werking, maar blijkbaar is er wat over het hoofd gezien tijdens deze controle of is er een defect opgetreden tijdens het transport. We vinden het vervelend dat je eerste bestelling bij Retourplaza op deze manier is verlopen en hopen dat je ons in de toekomst ook ons een tweede kans wilt geven.

Hartelijke groet,

Marilou
Klantenservice Retourplaza
B. Lammertink
Wateringen

Gepubliceerd op: 13/02/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Product niet volledig ontvangen. Retourplaza de ontbrekende stukken bijbesteld en spoedig geleverd.
Verbeterpunten
Producten goed controleren bij verzenden!
Klant

Gepubliceerd op: 29/12/2016
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Het product is nog steeds niet geleverd
Verbeterpunten
Tijdig leveren en bijvertraging hierover communiceren
Antwoord Retourplaza.nl
Beste mevrouw Laveaux,

Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraagde levering. De oorzaak van de technische storing bij PostNL heeft roet in het eten gegooid en ik hoop dat u ons een 2e kans wilt geven, net als wij onze artikelen.

Hartelijke groet,

Jan
Retourplaza
Rosalie
Kessel

Gepubliceerd op: 29/12/2016
Aanbeveling: nee


Disclaimer