Bedrijfsgegevens

Website: www.retourplaza.nl
Adres: Postbus 456 6710BL
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Retourplaza.nl
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
215 beoordelingen (12 maanden)
450 beoordelingen (totaal)
4896 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
70% (150)
24% (52)
1% (2)
0% (1)
2% (4)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Het was hier een tientje goedkoper, maar ik had achteraf liever 20 euro meer betaald bij een ander bedrijf :(
Verbeterpunten
Wat betreft klachtenafhandeling bij een ondeugdelijk/niet goed werkend product de link hieronder doornemen en klachten op deze wijze afhandelen.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is
De wijze waarop jullie dit momenteel doen is schandalig!! Jullie vragen jullie klanten om het retour aan te bieden bij de dichtbijzijnde winkel waar het product wordt verkocht. In dit geval dus de babyplanet. Dit is geen oplossing, dus dat gaan we hier ook niet doen. Jullie gaan toch zelf zeker ook niet een defecte computer gekocht bij de Mediamarkt naar de Expert?
Antwoord Retourplaza.nl
Het spijt ons nogmaals zeer over de ontstane verwarring. We hebben niet goed gerealiseerd dat de babyfoon ruim voor gebruik was besteld, en de fabrieksfout later dan de retourtermijn werd vastgesteld. Gelukkig zijn we samen toch tot een goede oplossing gekomen. Bedankt voor de feedback, we hebben hiervan geleerd!
Tiny
Houtigehage

Gepubliceerd op: 19/12/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
verwachte "schade" aan product viel erg mee.
Verbeterpunten
Bezorging ging fout, bezorgers hadden geen gereedschap bij zich en weigerden de oude machine naar beneden te tillen.
Retourplaza schuift de schuld af op PostNL. die volgende afspraken ook niet nakomt.
Vervolgens wordt op mails niet meer gereageerd en mag je het als klant zelf uitzoeken.
Antwoord Retourplaza.nl
Beste Martijn, bedankt voor uw recensie. We hebben uw feedback direct meegenomen in onze evaluatie met PostNL. Via dit kanaal nogmaals onze excuses voor het verloop van uw bestelling. Vriendelijke groet, Yvette (Klantenservice Retourplaza)
wolting
Coevorden

Gepubliceerd op: 31/07/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Er wordt geInformeerd naar een levering die nog niet verstuurd is, maar nog geen enkele bericht hierover heeft verstuurd. Na een negatieve reactie is er onmiddellijk contact opgenomen en bleek er dus een bericht voor track & trace niet te zijn verzonden.
Hebben dus direct hun fout recht gezet.
Verbeterpunten
Admin systeem goed voorzien van en update dat wel duidelijk wie wel of niets ontvangen heeft.
Antwoord Retourplaza.nl
Onze excuses, de automatische berichtgeving met de traceerinformatie voor het PostNL pakket is niet verzonden. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en is bekend dat het pakket op het afhaalpunt is geleverd.
Ger
Sittard

Gepubliceerd op: 12/06/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Geen. Er wordt geInformeerd naar een levering die nog niet verstuurd is, maar nog geen enkele bericht hierover heeft verstuurd.
Verbeterpunten
beter klantenbestand bijhouden en kijken wie er wel iets heeft, want dit komt heel onprofessioneel over

Sittard
02/06/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Afgelopen maandag een monitor besteld. Nu, bijna een week later nog steeds de monitor niet ontvangen..

Voor een Internetwinkel, is dit WAARDELOOS!
Antwoord Retourplaza.nl
Helaas is dit pakket in het verzendproces zoek geraakt, samen met PostNL werken wij aan een nog betere service voor onze bestellingen.

In ons assortiment is op dit moment geen alternatief product welke ter vervanging geleverd kan worden, daarom hebben wij in overleg de order geannuleerd.
M.Wilken
Feanwalden

Gepubliceerd op: 02/06/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer