Website: www.retourplaza.nl
Adres: Postbus 456 6710BL
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

Retourplaza.nl

Pluspunten
verwachte "schade" aan product viel erg mee.
Bezorging ging fout, bezorgers hadden geen gereedschap bij zich en weigerden de oude machine naar beneden te tillen.
Retourplaza schuift de schuld af op PostNL. die volgende afspraken ook niet nakomt.
Vervolgens wordt op mails niet meer gereageerd en mag je het als klant zelf uitzoeken.
Antwoord Retourplaza.nl
Beste Martijn, bedankt voor uw recensie. We hebben uw feedback direct meegenomen in onze evaluatie met PostNL. Via dit kanaal nogmaals onze excuses voor het verloop van uw bestelling. Vriendelijke groet, Yvette (Klantenservice Retourplaza)
wolting
Coevorden

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Er wordt geInformeerd naar een levering die nog niet verstuurd is, maar nog geen enkele bericht hierover heeft verstuurd. Na een negatieve reactie is er onmiddellijk contact opgenomen en bleek er dus een bericht voor track & trace niet te zijn verzonden.
Hebben dus direct hun fout recht gezet.
Admin systeem goed voorzien van en update dat wel duidelijk wie wel of niets ontvangen heeft.
Antwoord Retourplaza.nl
Onze excuses, de automatische berichtgeving met de traceerinformatie voor het PostNL pakket is niet verzonden. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en is bekend dat het pakket op het afhaalpunt is geleverd.
Ger
Sittard

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Geen. Er wordt geInformeerd naar een levering die nog niet verstuurd is, maar nog geen enkele bericht hierover heeft verstuurd.
beter klantenbestand bijhouden en kijken wie er wel iets heeft, want dit komt heel onprofessioneel over

Sittard
02/06/2017

Pluspunten

Afgelopen maandag een monitor besteld. Nu, bijna een week later nog steeds de monitor niet ontvangen..

Voor een Internetwinkel, is dit WAARDELOOS!
Antwoord Retourplaza.nl
Helaas is dit pakket in het verzendproces zoek geraakt, samen met PostNL werken wij aan een nog betere service voor onze bestellingen.

In ons assortiment is op dit moment geen alternatief product welke ter vervanging geleverd kan worden, daarom hebben wij in overleg de order geannuleerd.
M.Wilken
Feanwalden

Gepubliceerd op: 02/06/2017

Pluspunten

Bestellen een tv en krijgen een tv geleverd die het niet doet. Vervolgens moeten we zelf met de tv gaan zeulen om deze retour te sturen.
Beste B.,

Nogmaals onze excuses voor het leveren van een niet werkende tv. Onze artikelen worden gecontroleerd op werking, maar blijkbaar is er wat over het hoofd gezien tijdens deze controle of is er een defect opgetreden tijdens het transport. We vinden het vervelend dat je eerste bestelling bij Retourplaza op deze manier is verlopen en hopen dat je ons in de toekomst ook ons een tweede kans wilt geven.

Hartelijke groet,

Marilou
Klantenservice Retourplaza
B. Lammertink
Wateringen

Gepubliceerd op: 13/02/2017

Pluspunten
Product niet volledig ontvangen. Retourplaza de ontbrekende stukken bijbesteld en spoedig geleverd.
Producten goed controleren bij verzenden!

Gepubliceerd op: 29/12/2016

Pluspunten
Het product is nog steeds niet geleverd
Tijdig leveren en bijvertraging hierover communiceren
Beste mevrouw Laveaux,

Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraagde levering. De oorzaak van de technische storing bij PostNL heeft roet in het eten gegooid en ik hoop dat u ons een 2e kans wilt geven, net als wij onze artikelen.

Hartelijke groet,

Jan