Website: www.retourplaza.nl
Adres: Postbus 456 6710BL
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

Retourplaza.nl

Pluspunten
Snelle verzending
Zeer slechte ervaring mee. Ik heb bij dit bedrijf een ondeugdelijk product gekocht en de klantenservice weigert er iets mee te doen. Fabrikant geeft aan dat dit product allang niet meer verkocht had mogen worden. Ik zit nu met de problemen. Helaas wilt de klantenservice mij niet tegemoet komen, al is het maar een beetje. Wees dus gewaarschuwd en blijf weg bij dit bedrijf!
Antwoord Retourplaza.nl
Wij hebben in deze kwestie meneer op 5 juli 2017 een deugdelijk product verkocht. Dat is een product wat na 14 dagen zichttermijn volledig functioneert. Dit probleem wat zich op 8-5-2018 voordeed was echter dat de nieuwe beveiligingsupdate van Windows 10 niet werkte op dit product, omdat het niet het allernieuwste model was. In dergelijke situaties moeten wij altijd verwijzen naar de fabrikant omdat wij werken met het concept retourverkoop. Dat wordt ook in de prijs gereflecteerd. Omdat de fabrikant zich niet verplicht zag om hier in tegemoet te komen, waren wij in dit geval helaas ook niet bij machte om meer te doen.
Kees
Nijverdal

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
Het was hier een tientje goedkoper, maar ik had achteraf liever 20 euro meer betaald bij een ander bedrijf :(
Wat betreft klachtenafhandeling bij een ondeugdelijk/niet goed werkend product de link hieronder doornemen en klachten op deze wijze afhandelen.
De wijze waarop jullie dit momenteel doen is schandalig!! Jullie vragen jullie klanten om het retour aan te bieden bij de dichtbijzijnde winkel waar het product wordt verkocht. In dit geval dus de babyplanet. Dit is geen oplossing, dus dat gaan we hier ook niet doen. Jullie gaan toch zelf zeker ook niet een defecte computer gekocht bij de Mediamarkt naar de Expert?
Antwoord Retourplaza.nl
Het spijt ons nogmaals zeer over de ontstane verwarring. We hebben niet goed gerealiseerd dat de babyfoon ruim voor gebruik was besteld, en de fabrieksfout later dan de retourtermijn werd vastgesteld. Gelukkig zijn we samen toch tot een goede oplossing gekomen. Bedankt voor de feedback, we hebben hiervan geleerd!
Tiny
Houtigehage